
Zmowa milczenia w zespole Subaru
2008-05-19 - Ł. Lach Tagi: Atkinson, Solberg, Subaru, Rajd Sardynii, Subaru Impreza
Podczas Rajdu Sardynii Chris Atkinson przerwał pasmę tegorocznych sukcesów. "Na kilku rajdach fartem załapaliśmy się na podium, ale nasze miejsce w szeregu to okolice piątego, szóstego miejsca. No i jesteśmy... na szóstym miejscu" - powiedział Atkinson. Petter Solberg zamknął pierwszą dziesiątkę po raz kolejny nie zdobywając punktów.
Dni przestarzałego Subaru Impreza WRC, które bazuje na konstrukcji sprzed 4 lat definitywnie są już policzone. Po fatalnym występie w Rajdzie Sardynii i trwającej przez cały weekend zmowie milczenia Subaru World Rally Team plotki na temat miejsca debiutu nowej Imprezy WRC S14 tylko się nasiliły.
Samochód otrzyma homologację dopiero 1 czerwca, podczas drugiego dnia Rajdu Akropolu, ale FIA potwierdziła, że jeśli zajdzie taka potrzeba to Impreza S14 zostanie dopuszczona do startu. Kolejna po Akropolu runda, Rajd Turcji, nie wchodzi w grę, ponieważ regulamin wymusza użycie w nim tych samych silników co w Grecji, natomiast Rajd Finlandii jest dopiero 31 lipca.
Cały zespół, z kierowcami na czele, z utęsknieniem czeka na nowe auto. Chris Atkinson i Petter Solberg dali do zrozumienia, że nie chcą już się ścigać sedanem, choć oficjalnie nie mogli na Sardynii krytykować produktu swojego pracodawcy. Pozostałym członkom zespołu również zabroniono (!) wypowiadać się o nowym aucie i znanym z Rajdu Jordanii problemie z amortyzatorami.
David Richards, szef SWRT, uparcie twierdził przez cały weekend, że kwestia amortyzatorów została już rozwiązana. Zmieniona konstrukcja zawieszenia ponoć rozwiązała problem. Za złe prowadzenie się Imprezy na włoskich szutrach Richards winą obarczał niedogrzane opony Pirelli. Co innego sygnalizowały gesty kierowców - trzeba było czytać między wierszami.
Petter Solberg, choć unikał reporterów jak ognia bojąc się bezpośredniej konfrontacji z problematycznymi zagadnieniami, w końcu został spytany o to, czy zawieszenie sprawia problemy i… twierdząco skinął głową.
Kiedy pierwszy hatchback WRC od Subaru wyjedzie na oesy mamy dowiedzieć się w najbliższym czasie, według rallye-magazin.de - już we wtorek 20 maja.
Samochód otrzyma homologację dopiero 1 czerwca, podczas drugiego dnia Rajdu Akropolu, ale FIA potwierdziła, że jeśli zajdzie taka potrzeba to Impreza S14 zostanie dopuszczona do startu. Kolejna po Akropolu runda, Rajd Turcji, nie wchodzi w grę, ponieważ regulamin wymusza użycie w nim tych samych silników co w Grecji, natomiast Rajd Finlandii jest dopiero 31 lipca.
Solberg odmawia komentarza na mecie oesu
David Richards, szef SWRT, uparcie twierdził przez cały weekend, że kwestia amortyzatorów została już rozwiązana. Zmieniona konstrukcja zawieszenia ponoć rozwiązała problem. Za złe prowadzenie się Imprezy na włoskich szutrach Richards winą obarczał niedogrzane opony Pirelli. Co innego sygnalizowały gesty kierowców - trzeba było czytać między wierszami.
Petter Solberg, choć unikał reporterów jak ognia bojąc się bezpośredniej konfrontacji z problematycznymi zagadnieniami, w końcu został spytany o to, czy zawieszenie sprawia problemy i… twierdząco skinął głową.
Kiedy pierwszy hatchback WRC od Subaru wyjedzie na oesy mamy dowiedzieć się w najbliższym czasie, według rallye-magazin.de - już we wtorek 20 maja.
V10.pl fot. SWRT.com
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Zmowa milczenia w zespole Subaru
Podobne: Zmowa milczenia w zespole Subaru




Podobne galerie: Zmowa milczenia w zespole Subaru



Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit Subaru
Galerie zdjęć
Newsletter