 
									
					
					Subaru musi odnaleźć szybkość
							2008-08-26 - Ł. Lach     Tagi: Subaru, Solberg, Atkinson, Rajd Nowej Zelandii, Subaru Impreza
						
						
						Niezależnie od osiągniętego wyniku w zbliżającym się Rajdzie Nowej Zelandii, najbliższy weekend będzie ważny dla Subaru World Rally Team ze względu na trzy jubileusze.
W 1993 roku, właśnie w Nowej Zelandii Subaru odniosło pierwsze zwycięstwo w mistrzostwach świata. Autorem historycznego sukcesu był Colin McRae używający wtedy modelu Legacy. 15 lat później w Nowej Zelandii przypada dwusetny start Subaru Imprezy w mistrzostwach świata. W tym samym czasie, po drugiej stronie globu, odbędzie się McRae Gathering, czyli zlot fanów Subaru, którzy uformują kolumnę złożoną z blisko 1300 samochodów Subaru upamiętniając w ten sposób Colina McRae.
Wymarzonym ukoronowaniem tego wyjątkowego weekendu byłoby zwycięstwo Subaru. Petter Solberg, dla którego będzie to siódmy start, w Nowej Zelandii zwyciężał już w tej eliminacji MŚ w 2004 r. Poza tym dwa razy stawał na podium.
Kierowcy Subaru pozostają jednak realistami zdając sobie sprawę z różnicy w szybkości nowego Subaru Impreza WRC w stosunku do konstrukcji rywali. Jak mówią - Subaru musi odnaleźć szybkość.
"Nie mogę się doczekać Rajdu Nowej Zelandii, ale jeśli chcemy walczyć z Sebem, Mikko czy Jari-Mattim to musimy poprawić szybkość samochodu" - zdradził Atkinson, przed rokiem czwarty w Nowej Zelandii.
	
	
	
	
						Wypowiadając się w tajemniczym tonie Atkinson zasugerował wprowadzenie nowych rozwiązań od ostatniego startu na szutrze. "Po Finlandii wpadliśmy na kilka ciekawych pomysłów. Jeśli wszystko sprawnie zadziała to możemy być mocni w ten weekend".
Solberg dodał: "Pod koniec Rajdu Niemiec jechało mi się już bardzo dobrze, więc definitywnie zrobiliśmy postępy. Teraz jednak wracamy na szuter, a to zupełnie co innego. Zaczynamy od tego co wypracowaliśmy w Finlandii i zobaczymy co z tego wyjdzie".
"Lubię Nową Zelandię. Odcinki są szybkie i rytmiczne. Naprawdę trzeba być pewnym siebie żeby tu pojechać szybko. Jeśli będzie nam się jechało tak jak w Niemczech to powinniśmy być groźnymi konkurentami".
"Mam wiele wspaniałych wspomnień z Rajdem Nowej Zelandii" - mówi David Richards, który kierował SWRT także 15 lat temu. "Pod kątem historycznym rajd ten wiele znaczy dla całego zespołu. W ostatnim czasie dużo testowaliśmy i startowaliśmy. Efekt jest taki, że kierowcy czuję się coraz pewniej w nowym samochodzie".
Pilot Atkinsona, Stephane Prevot przyleci z Belgii w roli świeżo upieczonego ojca. Dzień po zakończeniu Rajdu Niemiec urodziła się mu córka o imieniu Zoe. Także pozostali zawodnicy teamu Subaru spędzili po rajdzie kila dni w domu przed przylotem do Auckland.
					
W 1993 roku, właśnie w Nowej Zelandii Subaru odniosło pierwsze zwycięstwo w mistrzostwach świata. Autorem historycznego sukcesu był Colin McRae używający wtedy modelu Legacy. 15 lat później w Nowej Zelandii przypada dwusetny start Subaru Imprezy w mistrzostwach świata. W tym samym czasie, po drugiej stronie globu, odbędzie się McRae Gathering, czyli zlot fanów Subaru, którzy uformują kolumnę złożoną z blisko 1300 samochodów Subaru upamiętniając w ten sposób Colina McRae.
Wymarzonym ukoronowaniem tego wyjątkowego weekendu byłoby zwycięstwo Subaru. Petter Solberg, dla którego będzie to siódmy start, w Nowej Zelandii zwyciężał już w tej eliminacji MŚ w 2004 r. Poza tym dwa razy stawał na podium.
Kierowcy Subaru pozostają jednak realistami zdając sobie sprawę z różnicy w szybkości nowego Subaru Impreza WRC w stosunku do konstrukcji rywali. Jak mówią - Subaru musi odnaleźć szybkość.
"Nie mogę się doczekać Rajdu Nowej Zelandii, ale jeśli chcemy walczyć z Sebem, Mikko czy Jari-Mattim to musimy poprawić szybkość samochodu" - zdradził Atkinson, przed rokiem czwarty w Nowej Zelandii.
Solberg dodał: "Pod koniec Rajdu Niemiec jechało mi się już bardzo dobrze, więc definitywnie zrobiliśmy postępy. Teraz jednak wracamy na szuter, a to zupełnie co innego. Zaczynamy od tego co wypracowaliśmy w Finlandii i zobaczymy co z tego wyjdzie".
"Lubię Nową Zelandię. Odcinki są szybkie i rytmiczne. Naprawdę trzeba być pewnym siebie żeby tu pojechać szybko. Jeśli będzie nam się jechało tak jak w Niemczech to powinniśmy być groźnymi konkurentami".
"Mam wiele wspaniałych wspomnień z Rajdem Nowej Zelandii" - mówi David Richards, który kierował SWRT także 15 lat temu. "Pod kątem historycznym rajd ten wiele znaczy dla całego zespołu. W ostatnim czasie dużo testowaliśmy i startowaliśmy. Efekt jest taki, że kierowcy czuję się coraz pewniej w nowym samochodzie".
Pilot Atkinsona, Stephane Prevot przyleci z Belgii w roli świeżo upieczonego ojca. Dzień po zakończeniu Rajdu Niemiec urodziła się mu córka o imieniu Zoe. Także pozostali zawodnicy teamu Subaru spędzili po rajdzie kila dni w domu przed przylotem do Auckland.
źródło: SWRT.com
										
					
				Dodaj komentarz
					Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
				logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
					Komentarze do:
Subaru musi odnaleźć szybkość
Podobne: Subaru musi odnaleźć szybkość
				 Subaru przed najważniejszym rajdem w roku »
Subaru przed najważniejszym rajdem w roku »
					
					 Subaru: W Katalonii powinno być lepiej »
Subaru: W Katalonii powinno być lepiej »
					
					 Subaru wyciąga wnioski i bierze się ostro do roboty »
Subaru wyciąga wnioski i bierze się ostro do roboty »
					
					 Solberg: Subaru wraca do walki! »
Solberg: Subaru wraca do walki! »
					
				Podobne galerie: Subaru musi odnaleźć szybkość
				 Kajetanowicz testuje Subaru »
Kajetanowicz testuje Subaru »
					
					 Subaru Impreza WRC S14 2008 w studiu »
Subaru Impreza WRC S14 2008 w studiu »
					
					 Tomasz Kuchar i nowe Subaru - II »
Tomasz Kuchar i nowe Subaru - II »
					
				Najczęściej czytane w tym miesiącu
				
				
				
				
				
				
				
				
				
				Tapety na pulpit Subaru
				
				
				
				
				
				
				
			Galerie zdjęć
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			Newsletter
			
 Atkinson mówi o zbyt wolnej Imprezie WRC2008
Atkinson mówi o zbyt wolnej Imprezie WRC2008 Subarau wraca do rozwoju specyfikacji szutrowej
Subarau wraca do rozwoju specyfikacji szutrowej
 
						
						 
						
						 Tapety Subaru
						
						Tapety Subaru  Galeria Need for Speed Shift
Galeria Need for Speed Shift  Grand Prix Włoch - Monza - Pitbabes
Grand Prix Włoch - Monza - Pitbabes  Tapety Lotus
Tapety Lotus  Gdyby Elon Musk i Kanye West mieli dziecko: Tesla Cybertruck po mrocznym tuningu Mansory
Gdyby Elon Musk i Kanye West mieli dziecko: Tesla Cybertruck po mrocznym tuningu Mansory Nie możecie się doczekać GTA VI? Dzisiaj ściągniesz nowe samochody do ulepszonej GTA V!
Nie możecie się doczekać GTA VI? Dzisiaj ściągniesz nowe samochody do ulepszonej GTA V! Jak zwiększyć osiągi motocykla Suzuki bez dużych wydatków?
Jak zwiększyć osiągi motocykla Suzuki bez dużych wydatków? Prztyczek w nosy Trumpa i Muska. Amerykańscy żołnierze nie mogą zabrać Tesli Cybertruck do Niemiec
Prztyczek w nosy Trumpa i Muska. Amerykańscy żołnierze nie mogą zabrać Tesli Cybertruck do Niemiec Kwalifikacje do GP Meksyku: bezbłędny Norris, dwa Ferrari za nim!
Kwalifikacje do GP Meksyku: bezbłędny Norris, dwa Ferrari za nim! 
 
			
 
 
			