
Pomimo prowadzenia w klasyfikacji rocznej Rajdowych Mistrzostw Świata, Mikko Hirvonen stwierdził, że jeszcze nie czuje się w pełni komfortowo w Fordzie Fieście RS WRC. Fin, który wygrał inauguracyjną rundę sezonu (Rajd Szwecji), ma nadzieję, że przyszłotygodniowy Rajd Portugalii pozwoli mu odnaleźć naturalną łatwość w prowadzeniu auta.
Mikko Hirvonen (Ford Fiesta RS WRC) - Rajd Meksyku 2011
Mikko Hirvonen (Ford Fiesta RS WRC) - Rajd Meksyku 2011
- Wciąż uczę się tego samochodu - przyznał fabryczny kierowca zespołu Ford Abu Dhabi World Rally Team. - Waham się przez chwilę nim zrozumiem, jaką prędkość i bieg oznacza dana komenda. Moja jazda nie jest jeszcze w pełni instynktowna.
Techniczne odcinki Rajdu Portugalii sprawiają, że dokładny opis jest tam niezbędny. W związku z tym bardzo ważna będzie współpraca Hirvonena i jego pilota, Jarmo Lehtinena.
Mikko Hirvonen (Ford Fiesta RS WRC) - Rajd Meksyku 2011
Mikko Hirvonen (Ford Fiesta RS WRC) - Rajd Meksyku 2011
- Jest tam bardzo dużo sekcji z zakrętami schowanymi za szczytami - wyjaśnia Mikko. - Są bardzo podstępne, ale ważne jest, aby mieć pewność, że notatki pilota są dokładne. To jest rajd, w którym im więcej nauczysz się trasy, tym bardziej można odnaleźć sekcje, gdzie można jechać szybciej.
Z drugiej strony, Rajd Portugalii cieszy 30-latka, ponieważ impreza znów będzie rozgrywana blisko poziomu morza. Ostatni Rajd Meksyku, odbywający się na dużych wysokościach był męczący nie tylko dla kierowcy, ale i samochodu.
- Charakter trasy jest podobny do Meksyku, ale Portugalia jest znacznie niżej, więc będziemy mieć pełną moc i wszystko będzie się działo trochę szybciej - zauważa wicemistrz świata z 2009 r. - Drogi mają twarde podłoże i są zniszczone. Zatem zużycie opon może być problemem, szczególnie przy wysokich temperaturach. Portugalia to trudne wyzwanie.Mikko Hirvonen swój najlepszy rezultat w Rajdzie Portugalii odniósł w 2009 r., kiedy finiszował na drugiej lokacie za Sebastienem Loebem. Impreza rozpocznie się w czwartek 24 marca prologiem w Lizbonie. Nowoczesny obiekt piłkarski, Estadio Algarve będzie tym razem miejscem strefy serwisowej zamiast widowiskowego superoesu.


Techniczne odcinki Rajdu Portugalii sprawiają, że dokładny opis jest tam niezbędny. W związku z tym bardzo ważna będzie współpraca Hirvonena i jego pilota, Jarmo Lehtinena.


- Charakter trasy jest podobny do Meksyku, ale Portugalia jest znacznie niżej, więc będziemy mieć pełną moc i wszystko będzie się działo trochę szybciej - zauważa wicemistrz świata z 2009 r. - Drogi mają twarde podłoże i są zniszczone. Zatem zużycie opon może być problemem, szczególnie przy wysokich temperaturach. Portugalia to trudne wyzwanie.Mikko Hirvonen swój najlepszy rezultat w Rajdzie Portugalii odniósł w 2009 r., kiedy finiszował na drugiej lokacie za Sebastienem Loebem. Impreza rozpocznie się w czwartek 24 marca prologiem w Lizbonie. Nowoczesny obiekt piłkarski, Estadio Algarve będzie tym razem miejscem strefy serwisowej zamiast widowiskowego superoesu.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
WRC: Hirvonen wciąż uczy się Fiesty
Podobne: WRC: Hirvonen wciąż uczy się Fiesty




Podobne galerie: WRC: Hirvonen wciąż uczy się Fiesty
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit
Newsletter
Galerie zdjęć