Pilot Andreasa Mikkelsena, Ola Floene, udzielił krótkiego wywiadu oficjalnemu portalowi IRC, w którym opowiedział o swojej przygodzie związanej z rajdami samochodowymi.
Dlaczego wybrałeś rolę pilota?
Przestałem startować w motocrossie, ponieważ nie miałem pieniędzy na starty. Gdy byłem małym dzieckiem zawsze marzyłem, by być w samochodzie rajdowym. Zacząłem od pilotażu, ale to było trochę dzikie i trudno było mi znaleźć miejsce. Nagle znalazłem kierowcę w moim rodzinnym mieście i krok po kroku stawało się to poważniejsze, choć plan zakładał zachowanie pracy jako sprzedawca samochodów. Co jest trudniejsze? Jazda czy pilotaż?
Czasami pilotaż jest trudniejszy. Po pięciu miesiącach tego roku okazało się, że najwięcej czasu zajmuje praca w papierach i przy komputerze. Andreas średnio śpi siedem i pół godziny każdej nocy, a ja pięć godzin i 20 minut. Zwykle pracuję 12 godzin dziennie i nie mam czasu na nic innego.
Co jest najtrudniejsze w roli pilota, gdy jesteście na rajdzie?
Rywalizacja jest dla mnie najważniejsza. Mogę odpocząć, dopiero jak wykonam swoje obowiązki. W pracy spędzam sporo czasu i staram się go zaoszczędzić. Na rajdzie wszystko jest prostsze. Muszę powiedzieć tylko Andreasowi, czy ma skręcić w lewo czy w prawo. Na tym kończy się moja praca.
Dlaczego wybrałeś rolę pilota?
Przestałem startować w motocrossie, ponieważ nie miałem pieniędzy na starty. Gdy byłem małym dzieckiem zawsze marzyłem, by być w samochodzie rajdowym. Zacząłem od pilotażu, ale to było trochę dzikie i trudno było mi znaleźć miejsce. Nagle znalazłem kierowcę w moim rodzinnym mieście i krok po kroku stawało się to poważniejsze, choć plan zakładał zachowanie pracy jako sprzedawca samochodów. Co jest trudniejsze? Jazda czy pilotaż?
Czasami pilotaż jest trudniejszy. Po pięciu miesiącach tego roku okazało się, że najwięcej czasu zajmuje praca w papierach i przy komputerze. Andreas średnio śpi siedem i pół godziny każdej nocy, a ja pięć godzin i 20 minut. Zwykle pracuję 12 godzin dziennie i nie mam czasu na nic innego.
Co jest najtrudniejsze w roli pilota, gdy jesteście na rajdzie?
Rywalizacja jest dla mnie najważniejsza. Mogę odpocząć, dopiero jak wykonam swoje obowiązki. W pracy spędzam sporo czasu i staram się go zaoszczędzić. Na rajdzie wszystko jest prostsze. Muszę powiedzieć tylko Andreasowi, czy ma skręcić w lewo czy w prawo. Na tym kończy się moja praca.
źródło: ircseries.com
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Wywiad z Olą Floene
Podobne: Wywiad z Olą Floene



Podobne galerie: Wywiad z Olą Floene
.jpg)
.jpg)
.jpg)
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit
Galerie zdjęć
Newsletter