Polska załoga, Maciej Oleksowicz i Andrzeje Obrębowski, ukończyła Rajd Ypres na dobrym, 10 miejscu w generalce i 5 w klasyfikacji Mistrzostw Europy.
Od samego początku rajd przebiegał pod znakiem drobnych kłopotów technicznych, które nie pozwalały na osiągnięcie optymalnego tempa. Mimo to zawodnicy zespołu Castrol TRW Motointegrator powiększyli swój dorobek punktowy w klasyfikacji ME. Rajd okazał się być trudniejszy niż przypuszczaliśmy. Mnóstwo przygód i wielka nauka. Niezwykle wymagające, śliskie i bardzo wąskie odcinki z dużą ilością cięć i skrzyżowań to krótka charakterystyka tras. Największą trudność sprawiał nam dobór odpowiednich punktów hamowań. Nie sposób, jadąc tutaj pierwszy raz, ocenić stopień przyczepności. Nawierzchnia co chwila się zmieniała i raz hamowaliśmy zbyt wcześnie, raz zbyt późno. Do tego przez cały rajd jechaliśmy bez hamulca ręcznego co akurat na tych trasach, z dużą ilością skrzyżowań i nawrotów, jest sporym problemem. To też powodowało, że byłem lekko zdeprymowany i nie jechałem takim tempem jakim powinienem. Drugiego dnia chcieliśmy pojechać szybciej, ale po dwóch kapciach nie mogłem złapać rytmu. Do tego potwornie gorąco i szalenie długi dzień. Krótko też cieszyliśmy się z trzeciego miejsca w klasyfikacji ME bo przeskoczył nas Corrado Fontana I Michał Sołowow, ale różnice w punktacji są niewielkie i liczymy, że ponownie znajdziemy się na podium. Tak czy inaczej dla nas miejsce w pierwszej dziesiątce tego rajdu to spory sukces.
Od samego początku rajd przebiegał pod znakiem drobnych kłopotów technicznych, które nie pozwalały na osiągnięcie optymalnego tempa. Mimo to zawodnicy zespołu Castrol TRW Motointegrator powiększyli swój dorobek punktowy w klasyfikacji ME. Rajd okazał się być trudniejszy niż przypuszczaliśmy. Mnóstwo przygód i wielka nauka. Niezwykle wymagające, śliskie i bardzo wąskie odcinki z dużą ilością cięć i skrzyżowań to krótka charakterystyka tras. Największą trudność sprawiał nam dobór odpowiednich punktów hamowań. Nie sposób, jadąc tutaj pierwszy raz, ocenić stopień przyczepności. Nawierzchnia co chwila się zmieniała i raz hamowaliśmy zbyt wcześnie, raz zbyt późno. Do tego przez cały rajd jechaliśmy bez hamulca ręcznego co akurat na tych trasach, z dużą ilością skrzyżowań i nawrotów, jest sporym problemem. To też powodowało, że byłem lekko zdeprymowany i nie jechałem takim tempem jakim powinienem. Drugiego dnia chcieliśmy pojechać szybciej, ale po dwóch kapciach nie mogłem złapać rytmu. Do tego potwornie gorąco i szalenie długi dzień. Krótko też cieszyliśmy się z trzeciego miejsca w klasyfikacji ME bo przeskoczył nas Corrado Fontana I Michał Sołowow, ale różnice w punktacji są niewielkie i liczymy, że ponownie znajdziemy się na podium. Tak czy inaczej dla nas miejsce w pierwszej dziesiątce tego rajdu to spory sukces.
źródło: Informacja prasowa
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Ważne punkty Oleksowicza
Podobne: Ważne punkty Oleksowicza
Podobne galerie: Ważne punkty Oleksowicza
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit
Galerie zdjęć
Newsletter