
Sezon 2011 przyniesie rewolucję w rajdowym świecie. Producenci chcący rywalizować w mistrzostwach świata nie będą mogli zgłaszać już samochodów WRC, które zostaną zastąpione przez rajdówki S2000, N4 oraz z nowym silnikiem 1,6 turbo.
Jest to swoisty plan B FIA, która obawia się braku samochodów z silnikiem 1,6 turbo. Mimo to właśnie ten silnik ma być przyszłością rajdów samochodowych. Samochody klasy S2000 i N4 będa mogły jedynie otrzymać dodatkowy pakiet aerodynamiczny. W przyszłym roku wystartuje także Puchar S2000. Uczestnicy będą rywalizaować w dziewięciu rajdach z czego siedem będzie zaliczanych do klasyfikacji końcowej sezonu.
Jest to swoisty plan B FIA, która obawia się braku samochodów z silnikiem 1,6 turbo. Mimo to właśnie ten silnik ma być przyszłością rajdów samochodowych. Samochody klasy S2000 i N4 będa mogły jedynie otrzymać dodatkowy pakiet aerodynamiczny. W przyszłym roku wystartuje także Puchar S2000. Uczestnicy będą rywalizaować w dziewięciu rajdach z czego siedem będzie zaliczanych do klasyfikacji końcowej sezonu.
źródło: rallye-magazin.de
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
S2000, N4 i 1,6 turbo w sezonie 2011
Podobne: S2000, N4 i 1,6 turbo w sezonie 2011




Podobne galerie: S2000, N4 i 1,6 turbo w sezonie 2011
.jpg)
.jpg)
.jpg)
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit
Galerie zdjęć
Newsletter