Proton planuje rajdówkę z silnikiem 1,6 turbo
2011-06-30 - Ł. Łuniewski Tagi: Proton, IRC, S2000, Zapowiedzi, 1,6 Turbo, 1600 Turbo, S2000 1.6 T
Zespół Proton, który planuje budowę nowego S2000 z silnikiem 1,6 turbo, jeszcze nie podjął ostatecznej decyzji na temat budowy auta. Malezyjski koncern czeka na skonkretyzowanie przepisów.
Zobacz także: IRC: Proton czarnym koniem w 2011? »
Nowe S2000 w swoim asortymencie ma już Mini, a na dniach ma pojawić się Fiesta. Po ogłoszeniu planów WRC przez Volkswagena przerwano projekt Fabii.
Przepisy na sezon 2012 ciągle się zmieniają. Ostatnio jest wiele znaków zapytania nad klasą R4, która ma być czymś pomiędzy S2000 i WRC. Chcielibyśmy już teraz mieć nowy silnik, ale przepisy nie są konkretne - mówi Chris Mellors, szef Protona.
Zmiana silnika może okazać się plusem dla Satrii Neo, która jest najsłabszym samochodem w klasie S2000. Rajdówki są wyposażone w silnik Renault o pojemności 1,8 litra. Wóz ma potencjał, ale wymaga pracy. Głównym problemem jest silnik. Nie ma wystarczającej mocy. Hamulce, podwozie i pozostałe komponenty są dobre - mówi kierowca zespołu, PG Andersson.
Zobacz także: IRC: Proton czarnym koniem w 2011? »
Zmiana silnika może okazać się plusem dla Satrii Neo, która jest najsłabszym samochodem w klasie S2000. Rajdówki są wyposażone w silnik Renault o pojemności 1,8 litra. Wóz ma potencjał, ale wymaga pracy. Głównym problemem jest silnik. Nie ma wystarczającej mocy. Hamulce, podwozie i pozostałe komponenty są dobre - mówi kierowca zespołu, PG Andersson.
źródło: rallye-magazin.de
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Proton planuje rajdówkę z silnikiem 1,6 turbo
Podobne: Proton planuje rajdówkę z silnikiem 1,6 turbo

.jpg)
Podobne galerie: Proton planuje rajdówkę z silnikiem 1,6 turbo
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit
Galerie zdjęć
Newsletter