 
									
					
					
					
					
						Automobilklub Karkonoski oraz Maciej Raczewski i Patryk Korbel z Speedzone.pl serdecznie zapraszają wszystkich zawodników oraz sympatyków sportów samochodowych na 23. Rajd Karkonoski Platinum. 
Zawody odbędą się w ostatni weekend sierpnia (29 - 30. 08. 2008). Baza rajdu została zlokalizowana w Jeleniej Górze, mieście będącym centrum administracyjnym, turystycznym i gospodarczym regionu oraz stolicą Euroregionu „NYSA”, skupiającego przygraniczne tereny Polski, Niemiec i Czech. Miasto Jelenia Góra położone jest w dolinie rzek Bobru i Kamiennej.
Jelenia Góra, zwana także Perłą Karkonoszy, otoczona jest ze wszystkich stron pasmami górskimi o wielowiekowej tradycji i licznych zabytkach. O jej unikalności stanowią także wspaniałe dzielnice: piękniejące z każdym rokiem stare miasto, najstarsze polskie uzdrowisko Cieplice (unikatowe źródła termalne odkryte już w 1175r. przez księcia Bolesława Wysokiego), Sobieszów z ruinami XIV-wiecznego zamku Chojnik czy znana miejscowość wczasowa Jagniątków rozsławiona przez noblistę Gerharta Hauptmanna. Od granicy z Niemcami dzieli ją 60km, a z Czechami - zaledwie 25km.
 
Z racji tak wspaniałego usytuowania miasta, trasa rajdu poprowadzona została malowniczymi drogami, wśród pięknej górskiej scenerii. Rajd Karkonoski stanowi 7. rundę Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski oraz 2. rundę Lausitz Cup. Uczestnicy rundy mistrzostw Polski mogą także zgłosić się do Pucharu Łużyc i zdobywać punkty w obu klasyfikacjach.
Rajd Karkonoski jako Puchar Łużyc jest otwarty również dla zawodników z licencją R1 (dawna K), a wymagania jakie muszą spełnić zawodnicy oraz samochody są dokładnie takie same jak w rundzie RSP PZM. Zawodnicy startujący w Pucharze Łużyc nie zdobywają punktów do licencji R.
Zawodnicy Pucharu Łużyc walczą o punkty tylko w sobotniej części karkonoskiego klasyka.
	
	
	
	
						Rajd do cyklu RSMP składa się z dwóch etapów rozgrywanych w sobotę oraz niedzielę i zawiera 12 odcinków specjalnych o łącznej długości 188 km. Cała trasa z dojazdówkami liczy 416 km. Zawody odbędą się w 100% na nawierzchni asfaltowej. Najdłuższy OS, Podgórzyn jest długości 19,31 km, a Wleń mierzy 17,26 km.  
W Pucharze Łużyc trasa rajdu liczy 218,45 km, z czego 91,98 km stanowią odcinki specjalne. W rajdzie mogą uczestniczyć kierowcy z ważnymi licencjami „R”,„R1” oraz piloci posiadający przynajmniej licencję „R2”,”R1”,”R” i ”P”.
Zgodnie z regulaminem Pucharu Łużyc w czasie zawodów obowiązywać będzie następujący podział na klasy:
Grupa N, A, S2000, S1600, R1, R2, R3 (zgodnie z przepisami FIA) oraz Diesel (razem):
Klasa 1 : do 1000 cc
Klasa 2 : od 1001 do 1600 cc
Klasa 3: od 1601 do 2000 cc
Klasa 4: powyżej 2000 cc
Grupa HR, S (zgodnie z przepisami FIA), GT, WRC
Klasa 5 : do 1000 cc
Klasa 6 : od 1001 do 1600 cc
Klasa 7: od 1601 do 2000 cc
Klasa 8: powyżej 2000 cc
Kierowcami samochodów A-8, Super 2000, Super 1600, R2C oraz R3C mogą być tylko posiadacze licencji kierowcy stopnia R.
Zgłoszenie oraz regulamin uzupełniający Pucharu Łużyc dostępny jest na oficjalnej stronie pucharu www.lausitzcup.pl. Oficjalna strona 23 Rajdu Karkonoskiego dostępna jest pod adresem internetowym www.rajdkarkonoski.pl.
Lista zgłoszeń do 23 Rajdu Karkonoskiego oraz 2 Rundy Lausitz Cup zostanie otwarta 28 lipca a jej zamknięcie nastąpi 16 sierpnia o godz. 24:00.
Wśród wielu atrakcji przygotowanych dla sympatyków tego pięknego sportu i nie tylko wymienić należy słynną i bardzo widowiskową hopę na odcinku Karpacz - Sosnówka oraz dzięki "wkładowi w rozwój imprezy" władz Karpacza, wszyscy kibice będą mogli oglądać transmisje na żywo z 5 kamer umieszczonych na odcinku (czy będzie możliwość transmisji z Hopy jeszcze nie wiemy zależy od zasięgu nadajnika). Wszystko to będzie można oglądać na stadionie w Karpaczu, gdzie będzie umieszczony telebim jak również zlokalizowany widowiskowy start do odcinka.
					
Zawody odbędą się w ostatni weekend sierpnia (29 - 30. 08. 2008). Baza rajdu została zlokalizowana w Jeleniej Górze, mieście będącym centrum administracyjnym, turystycznym i gospodarczym regionu oraz stolicą Euroregionu „NYSA”, skupiającego przygraniczne tereny Polski, Niemiec i Czech. Miasto Jelenia Góra położone jest w dolinie rzek Bobru i Kamiennej.
Jelenia Góra, zwana także Perłą Karkonoszy, otoczona jest ze wszystkich stron pasmami górskimi o wielowiekowej tradycji i licznych zabytkach. O jej unikalności stanowią także wspaniałe dzielnice: piękniejące z każdym rokiem stare miasto, najstarsze polskie uzdrowisko Cieplice (unikatowe źródła termalne odkryte już w 1175r. przez księcia Bolesława Wysokiego), Sobieszów z ruinami XIV-wiecznego zamku Chojnik czy znana miejscowość wczasowa Jagniątków rozsławiona przez noblistę Gerharta Hauptmanna. Od granicy z Niemcami dzieli ją 60km, a z Czechami - zaledwie 25km.
Z racji tak wspaniałego usytuowania miasta, trasa rajdu poprowadzona została malowniczymi drogami, wśród pięknej górskiej scenerii. Rajd Karkonoski stanowi 7. rundę Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski oraz 2. rundę Lausitz Cup. Uczestnicy rundy mistrzostw Polski mogą także zgłosić się do Pucharu Łużyc i zdobywać punkty w obu klasyfikacjach.
Rajd Karkonoski jako Puchar Łużyc jest otwarty również dla zawodników z licencją R1 (dawna K), a wymagania jakie muszą spełnić zawodnicy oraz samochody są dokładnie takie same jak w rundzie RSP PZM. Zawodnicy startujący w Pucharze Łużyc nie zdobywają punktów do licencji R.
Zawodnicy Pucharu Łużyc walczą o punkty tylko w sobotniej części karkonoskiego klasyka.
W Pucharze Łużyc trasa rajdu liczy 218,45 km, z czego 91,98 km stanowią odcinki specjalne. W rajdzie mogą uczestniczyć kierowcy z ważnymi licencjami „R”,„R1” oraz piloci posiadający przynajmniej licencję „R2”,”R1”,”R” i ”P”.
Zgodnie z regulaminem Pucharu Łużyc w czasie zawodów obowiązywać będzie następujący podział na klasy:
Grupa N, A, S2000, S1600, R1, R2, R3 (zgodnie z przepisami FIA) oraz Diesel (razem):
Klasa 1 : do 1000 cc
Klasa 2 : od 1001 do 1600 cc
Klasa 3: od 1601 do 2000 cc
Klasa 4: powyżej 2000 cc
Grupa HR, S (zgodnie z przepisami FIA), GT, WRC
Klasa 5 : do 1000 cc
Klasa 6 : od 1001 do 1600 cc
Klasa 7: od 1601 do 2000 cc
Klasa 8: powyżej 2000 cc
Kierowcami samochodów A-8, Super 2000, Super 1600, R2C oraz R3C mogą być tylko posiadacze licencji kierowcy stopnia R.
Zgłoszenie oraz regulamin uzupełniający Pucharu Łużyc dostępny jest na oficjalnej stronie pucharu www.lausitzcup.pl. Oficjalna strona 23 Rajdu Karkonoskiego dostępna jest pod adresem internetowym www.rajdkarkonoski.pl.
Lista zgłoszeń do 23 Rajdu Karkonoskiego oraz 2 Rundy Lausitz Cup zostanie otwarta 28 lipca a jej zamknięcie nastąpi 16 sierpnia o godz. 24:00.
Wśród wielu atrakcji przygotowanych dla sympatyków tego pięknego sportu i nie tylko wymienić należy słynną i bardzo widowiskową hopę na odcinku Karpacz - Sosnówka oraz dzięki "wkładowi w rozwój imprezy" władz Karpacza, wszyscy kibice będą mogli oglądać transmisje na żywo z 5 kamer umieszczonych na odcinku (czy będzie możliwość transmisji z Hopy jeszcze nie wiemy zależy od zasięgu nadajnika). Wszystko to będzie można oglądać na stadionie w Karpaczu, gdzie będzie umieszczony telebim jak również zlokalizowany widowiskowy start do odcinka.

Dodaj komentarz
					Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
				logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
					Komentarze do:
Zaproszenie na Rajd Karkonoski
Podobne: Zaproszenie na Rajd Karkonoski
				 Rajd Karkonoski nie odbędzie się w przyszłym roku »
Rajd Karkonoski nie odbędzie się w przyszłym roku »
					
					 Kasperczyk po Rajdzie Karkonoskim: Tempo mogło być nieco lepsze »
Kasperczyk po Rajdzie Karkonoskim: Tempo mogło być nieco lepsze »
					
					 Radosław Typa z poparzeniami po Rajdzie Karkonoskim. Rajdy potrafią doświadczyć także w przykry sposób »
Radosław Typa z poparzeniami po Rajdzie Karkonoskim. Rajdy potrafią doświadczyć także w przykry sposób »
					
					 Chmielewski coraz mocniej na pozycji lidera 2WD »
Chmielewski coraz mocniej na pozycji lidera 2WD »
					
				Podobne galerie: Zaproszenie na Rajd Karkonoski
				 RSMP, Rajd Karkonoski - galeria, M. Brzemiński »
RSMP, Rajd Karkonoski - galeria, M. Brzemiński »
					
				Najczęściej czytane w tym miesiącu
				
				
				
				
				
				
				
				
				
				Tapety na pulpit 
				
				
				
				
				
				
				
			Galerie zdjęć
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			Newsletter
			

 
						
						 
						
						 Tapety
						
						Tapety   Porsche Panamera - galeria zdjęć
Porsche Panamera - galeria zdjęć  Toyota Highlander Hybrid model 2011
Toyota Highlander Hybrid model 2011  Jak zwiększyć osiągi motocykla Suzuki bez dużych wydatków?
Jak zwiększyć osiągi motocykla Suzuki bez dużych wydatków? Kwalifikacje do GP Meksyku: bezbłędny Norris, dwa Ferrari za nim!
Kwalifikacje do GP Meksyku: bezbłędny Norris, dwa Ferrari za nim! Prztyczek w nosy Trumpa i Muska. Amerykańscy żołnierze nie mogą zabrać Tesli Cybertruck do Niemiec
Prztyczek w nosy Trumpa i Muska. Amerykańscy żołnierze nie mogą zabrać Tesli Cybertruck do Niemiec Sprawdzenie auta używanego - najczęstsze błędy kupujących
Sprawdzenie auta używanego - najczęstsze błędy kupujących Nie możecie się doczekać GTA VI? Dzisiaj ściągniesz nowe samochody do ulepszonej GTA V!
Nie możecie się doczekać GTA VI? Dzisiaj ściągniesz nowe samochody do ulepszonej GTA V! Tapety Saturn
Tapety Saturn  
 
			
 
 
			