Rajdy » Mistrzostwa Polski » Aktualności » Rajd Świdnicki 2012 - łącznik szutrowy jest w złym stanie

Rajd Świdnicki 2012 - łącznik szutrowy jest w złym stanie
2012-04-02 - Ł. Łuniewski Tagi: Rajd Świdnicki, RSMP
Organizatorzy Rajdu Świdnickiego, który w tym roku zostanie rozegrany w dniach 20-22 kwietnia, na jednym z odcinków specjalnych tegorocznej edycji imprezy zaplanowali łącznik szutrowy, który ekipa V10.pl postanowiła sprawdzić.
Znajdujący się na odcinku Kamionki-Jawornik szuter pozostawia wiele do życzenia. W zależności od uformowania trasy kierowców po przejechaniu stu metrów będzie czekała przeprawa przez dwa watersplashe, których głębokość sięga nawet 50 cm lub jazda po bardzo grząskim i trawiastym fragmencie, na którym samochody z napędem na cztery koła mają pewne trudności. Łącznik może okazać się również loteryjny ze względu na wiele kamieni i głazów znajdujących się na trasie, które zostały wypłukane przez spływającą z gór wodę. Z pewnością opona typu slick przejdzie znaczący test wytrzymałości i miejmy nadzieję, że kapcie nie wpłyną na przebieg rywalizacji. W drugiej części łącznika kierowców będzie czekać kolejny watersplash. O ile jego głębokość nie przekracza 20 cm, to bardzo grząskie dno i wybijający wyjazd może sprawić trudności niektórym zawodnikom.
Obecnie należy mieć tylko nadzieję, że organizatorzy postarają się o właściwe przygotowanie trasy przed samym startem, ponieważ pogoda może okazać się zaskakująca. Obecnie ostatnie 3 kilometry podjazdu pod przełęcz Jugowską (fragment odcinka Kamionki-Jawornik) są pokryte taflą lodu oraz śniegiem.
Znajdujący się na odcinku Kamionki-Jawornik szuter pozostawia wiele do życzenia. W zależności od uformowania trasy kierowców po przejechaniu stu metrów będzie czekała przeprawa przez dwa watersplashe, których głębokość sięga nawet 50 cm lub jazda po bardzo grząskim i trawiastym fragmencie, na którym samochody z napędem na cztery koła mają pewne trudności. Łącznik może okazać się również loteryjny ze względu na wiele kamieni i głazów znajdujących się na trasie, które zostały wypłukane przez spływającą z gór wodę. Z pewnością opona typu slick przejdzie znaczący test wytrzymałości i miejmy nadzieję, że kapcie nie wpłyną na przebieg rywalizacji. W drugiej części łącznika kierowców będzie czekać kolejny watersplash. O ile jego głębokość nie przekracza 20 cm, to bardzo grząskie dno i wybijający wyjazd może sprawić trudności niektórym zawodnikom.
Obecnie należy mieć tylko nadzieję, że organizatorzy postarają się o właściwe przygotowanie trasy przed samym startem, ponieważ pogoda może okazać się zaskakująca. Obecnie ostatnie 3 kilometry podjazdu pod przełęcz Jugowską (fragment odcinka Kamionki-Jawornik) są pokryte taflą lodu oraz śniegiem.

Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Rajd Świdnicki 2012 - łącznik szutrowy jest w złym stanie
Podobne: Rajd Świdnicki 2012 - łącznik szutrowy jest w złym stanie



Podobne galerie: Rajd Świdnicki 2012 - łącznik szutrowy jest w złym stanie


Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit
Galerie zdjęć


Newsletter