 
									
					
					
					
					
						Bydgoscy rajdowcy z zespołu Oponeo Motorsport w okolicach Jeleniej Góry (tam był rozgrywany rajd) pojawili się z dobrym nastawieniem i w dobrych humorach. Świadczyć może o tym chociażby fakt wspólnej zabawy z fanami, która polegała na odrysowywaniu dłoni na nadwoziu Mitsubishi Lancera EVO IX, którym ścigają się Gacek i Biluch. Zawodnicy Oponeo Motorsport czuli także spory głód jazdy, bo od Rajdu Wisły minęło już 1,5 miesiąca.
						Przedsmak rywalizacji mieliśmy podczas piątkowego odcinku testowego. Była to doskonała okazja do poznania charakterystyki tej trudnej technicznie trasy. Do przejechania było jedynie 10 km, ale na tym dystansie zawodnicy mieli do czynienia z dziurawą, krętą, suchą, mokrą i błotnistą nawierzchnią. Warunki na odcinku testowym odzwierciedlały techniczne trudności, które czekały na rajdowców w sobotę i niedzielę.
Nerwowy przebieg rajdu
Podczas rajdu przekonaliśmy się, że jest to sport pełen zwrotów akcji i zdarzeń, których w żaden sposób nie da się przewidzieć. Pierwszego dnia było kilka problemów technicznych - odkręcający się transfer, jazda na kapciu itd. Mimo tego, do mety udało się dojechać z całkiem dobrym wynikiem.
	
	
	
	
						Drugi dzień zaczął się podobnie - od załapania kapcia. To mogło przyczynić się do awarii przedniego transferu, która nastąpiła niedługo potem. W związku z tym na strefie serwisowej trzeba było bardzo szybko usunąć usterkę. Na kolejnej pętli Gacek i Biluch mocno zaatakowali, aby odrobić starty do Felixa.
Po jakimś czasie zawodnikom Oponeo Motorsport ponownie przytrafił się pech. Okazało się, że samochód nie ma sprzęgła. Pedał wpadł w podłogę, wysprzęglik się rozleciał i na kolejnym odcinku trzeba było startować z biegu ruszając na rozruszniku. W trakcie jazdy, dzięki skrzyni kłowej w EVO sprzęgło nie było potrzebne do przerzucania biegów. Mimo kłopotów cały odcinek Gacek i Biluch przejechali w dobrym tempie.
Na domiar złego w połowie ostatniego odcinka znowu padł napęd. Tym razem trzeba było jechać na całkowicie spiętym dyferencjale. Przez tą awarię załoga Oponeo Motorsport ledwo się dotoczyła do mety odcinka i na park przedstartowy.
Doskonała postawa serwisu i dobry wynik
Należy zaznaczyć, że gdyby nie doskonała postawa serwisantów, załogi Oponeo Motorsport w ogóle nie byłoby na mecie. Ciężka praca w serwisie zaowocowała ukończeniem rajdu. Sprawne działanie mechaników wspieranych przez samego Gacka pozwoliło uniknąć spóźnień i kar czasowych.
Ostatecznie zespół Oponeo Motorsport zajął 2. miejsce w grupie N i 15. pozycję w klasyfikacji generalnej. Przez awarie nie było szans wyprzedzić Mariusza Nowocienia, który także miał kłopoty (łapał kapcie). Nasza załoga nigdy wcześniej podczas jednej imprezy nie miała aż tylu przygód. Takie jednak są rajdy i teraz trzeba skupić się tylko i wyłącznie na przyszłych wyzwaniach.
					
Nerwowy przebieg rajdu
Podczas rajdu przekonaliśmy się, że jest to sport pełen zwrotów akcji i zdarzeń, których w żaden sposób nie da się przewidzieć. Pierwszego dnia było kilka problemów technicznych - odkręcający się transfer, jazda na kapciu itd. Mimo tego, do mety udało się dojechać z całkiem dobrym wynikiem.
Po jakimś czasie zawodnikom Oponeo Motorsport ponownie przytrafił się pech. Okazało się, że samochód nie ma sprzęgła. Pedał wpadł w podłogę, wysprzęglik się rozleciał i na kolejnym odcinku trzeba było startować z biegu ruszając na rozruszniku. W trakcie jazdy, dzięki skrzyni kłowej w EVO sprzęgło nie było potrzebne do przerzucania biegów. Mimo kłopotów cały odcinek Gacek i Biluch przejechali w dobrym tempie.
Na domiar złego w połowie ostatniego odcinka znowu padł napęd. Tym razem trzeba było jechać na całkowicie spiętym dyferencjale. Przez tą awarię załoga Oponeo Motorsport ledwo się dotoczyła do mety odcinka i na park przedstartowy.
Doskonała postawa serwisu i dobry wynik
Należy zaznaczyć, że gdyby nie doskonała postawa serwisantów, załogi Oponeo Motorsport w ogóle nie byłoby na mecie. Ciężka praca w serwisie zaowocowała ukończeniem rajdu. Sprawne działanie mechaników wspieranych przez samego Gacka pozwoliło uniknąć spóźnień i kar czasowych.
Ostatecznie zespół Oponeo Motorsport zajął 2. miejsce w grupie N i 15. pozycję w klasyfikacji generalnej. Przez awarie nie było szans wyprzedzić Mariusza Nowocienia, który także miał kłopoty (łapał kapcie). Nasza załoga nigdy wcześniej podczas jednej imprezy nie miała aż tylu przygód. Takie jednak są rajdy i teraz trzeba skupić się tylko i wyłącznie na przyszłych wyzwaniach.
źródło: inf. prasowa
										
					
				Dodaj komentarz
					Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
				logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
					Komentarze do:
Pierwszy rajd z tak dużą ilością przygód
Podobne: Pierwszy rajd z tak dużą ilością przygód
				 Rajd Karkonoski nie odbędzie się w przyszłym roku »
Rajd Karkonoski nie odbędzie się w przyszłym roku »
					
					 Kasperczyk po Rajdzie Karkonoskim: Tempo mogło być nieco lepsze »
Kasperczyk po Rajdzie Karkonoskim: Tempo mogło być nieco lepsze »
					
					 Radosław Typa z poparzeniami po Rajdzie Karkonoskim. Rajdy potrafią doświadczyć także w przykry sposób »
Radosław Typa z poparzeniami po Rajdzie Karkonoskim. Rajdy potrafią doświadczyć także w przykry sposób »
					
					 Chmielewski coraz mocniej na pozycji lidera 2WD »
Chmielewski coraz mocniej na pozycji lidera 2WD »
					
				Podobne galerie: Pierwszy rajd z tak dużą ilością przygód
				 RSMP, Rajd Karkonoski - galeria, M. Brzemiński »
RSMP, Rajd Karkonoski - galeria, M. Brzemiński »
					
				Najczęściej czytane w tym miesiącu
				
				
				
				
				
				
				
				
				
				Tapety na pulpit 
				
				
				
				
				
				
				
			Galerie zdjęć
			Newsletter
			


 
						
						 
						
						 Tapety
						
						Tapety   Gdyby Elon Musk i Kanye West mieli dziecko: Tesla Cybertruck po mrocznym tuningu Mansory
Gdyby Elon Musk i Kanye West mieli dziecko: Tesla Cybertruck po mrocznym tuningu Mansory Nie możecie się doczekać GTA VI? Dzisiaj ściągniesz nowe samochody do ulepszonej GTA V!
Nie możecie się doczekać GTA VI? Dzisiaj ściągniesz nowe samochody do ulepszonej GTA V! Prztyczek w nosy Trumpa i Muska. Amerykańscy żołnierze nie mogą zabrać Tesli Cybertruck do Niemiec
Prztyczek w nosy Trumpa i Muska. Amerykańscy żołnierze nie mogą zabrać Tesli Cybertruck do Niemiec Kwalifikacje do GP Meksyku: bezbłędny Norris, dwa Ferrari za nim!
Kwalifikacje do GP Meksyku: bezbłędny Norris, dwa Ferrari za nim! Sprawdzenie auta używanego - najczęstsze błędy kupujących
Sprawdzenie auta używanego - najczęstsze błędy kupujących Porsche Panamera - galeria zdjęć
Porsche Panamera - galeria zdjęć  Toyota Highlander Hybrid model 2011
Toyota Highlander Hybrid model 2011  Tapety Saturn
Tapety Saturn  
 
			
 
 
			