Rajdy  »  Mistrzostwa Świata WRC  »  Aktualności  »  Nowy Citroen C4 Coupe "by Loeb" Edition
Citroen C4 Coupe

Nowy Citroen C4 Coupe "by Loeb" Edition

2009-03-26 - Ł. Lach     Tagi: Citroen, Loeb, Citroen C4
Specjalnie dla miłośników i kibiców Citroena w Rajdowych Mistrzostwach Świata, francuska firma przygotowała specjalną edycję modelu C4 Coupe o przydomku "by Loeb", dostępnego w jednym z dwóch kolorów - czerwonym (Sport Red) lub czarnym (Sport Black).

By nie było wątpliwości z jakim autem mamy do czynienia, na drzwiach znalazł się autograf Sebastiena Loeba, a na klapie bagażnika logo "by Loeb". Całość dopełniają tylny spojler i 17-calowe felgi aluminiowe w białym lub czarnym kolorze, w zależności od barwy nadwozia. Wewnątrz specjalną wersję "by Loeb" wyróżniają metalowe wykończenia wokół kratek wentylacyjnych oraz aluminiowe nakładki na pedały i drążek zmiany biegów. Ze sportowymi fotelami pokrytymi czarno-czerwoną tapicerką idealnie zgrywają się kierownica i mieszek dźwigni zmiany biegów, wykończone czarną skórą z czerwonymi przeszyciami. Wykończeniem całości są czarne dywaniki podłogowe obszyte czerwonymi nićmi, opatrzone logo "by Loeb". Dodatkowo w każdym egzemplarzu C4 Coupe "by Loeb" znajdzie się tabliczka z kolejnym numerem w serii. Jak przystało na wyjątkowy model, wyposażenie auta jest kompletne i obejmuje m.in. klimatyzację, czujniki zmierzchu i deszczu, elektrochromatyczne lusterko wsteczne, radioodtwarzacz CD/MP3, a także pełen zestaw elementów bezpieczeństwa czynnego (ABS z EBD, ESP, kontrola trakcji, tempomat z ogranicznikiem prędkości) i biernego (6 poduszek powietrznych).
Pod maskę silnika może znaleźć się jedna z trzech jednostek napędowych - wszystkie dobrze znane ze zwykłych odmian C4. Podstawowy silniki 1.6 16V VTi ma moc 120 KM, podczas gdy jego mocniejszy wariant 1.6 16V THP rozwija już moc 150 KM, co pozwala na przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 8,4 sekundy. Naturalnie, nie zapomniano o kierowcach ceniących sobie oszczędność, dla których przeznaczono jednostkę napędową diesla 1.6 16V HDi o mocy 110 KM, w której zużycie paliwa wynosi zaledwie 3,75 l/100 km.



źródło: Citroen Polska fot. Citroen

Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
6

Komentarze do:

Nowy Citroen C4 Coupe "by Loeb" Edition

Nowy Citroen C4 Coupe "by Loeb" Edition
Skoczek120 2009-03-26 13:02
Loeb sobie na to zasłużył. Brawa!!!
Nowy Citroen C4 Coupe "by Loeb" Edition
Pioykowsky 2009-03-26 15:23
Czy to jest jakaś kpina? Autko sygnowane nazwiskiem Loeba i najmocniejszy silnik ma całe 150 koni? Przecież to się da objechać Octavią 2,0TDI!!!
Johnny WalkerPL
Nowy Citroen C4 Coupe "by Loeb" Edition
Johnny WalkerPL 2009-03-26 15:39
"Nie moc silnika a technika zrobi z Ciebie zawodnika" jak mówi staropolskie przysłowie =)
Nowy Citroen C4 Coupe "by Loeb" Edition
Pioykowsky 2009-03-26 20:26
I tak jakbym był Loebem, to bym nie pozwolił wydać samochodu sygnowanego moim nazwiskiem bez AWD i minimum 2L 200KM :-P
Nowy Citroen C4 Coupe "by Loeb" Edition
michal-555 2009-03-29 14:39
Skoczek, czym sobie Loeb na to zasłużył? 1.6 HDI :/ żal... Wiesz jak wyglądała np. Toyota Celica Carlos Sainz edition, Mitsubishi Lancer Tommi Makinen edition? Co za kretyński pomysł z tym dieslem? Co mnie obchodzi, że pali 3,75L? chyba przy obchodzeniu się z gazem jak z jajkiem na długiej trasie przy 70km/h będąc zawalidrogą, co to ma wspólnego z Loebem? Co do odpowiedzi towarzysza Pioykowskyego to zgadzam się z tym, tylko, wówczas Citroen nic by nie wydał, bo przecież oni nie potrafili nigdy sami zbudować auta z napędem 4x4, musieliby kupić licencje mitsubishi, Śmieszne to troche, chyba Citroen ma swoich kibiców za frajerów, dla których i tak nie ma różnicy jak to jeździ, ważne, że mało pali, wygląda jak samochód Loeba i niewiele kosztuje. Też bym na miejscu Seba na to nie pozwolił, ale on chyba ma niewiele do powiedzenia w tym wszystkim. Czysty marketing i kasa. Zero polotu i emocji. Szkoda, że nie wsadzili mu 1.4 HDI, wtedy mógłby pobić Dacię Logan 1.5 DCI, pod względem stosunku obszerności wnętrza do spalania :-)
Nowy Citroen C4 Coupe "by Loeb" Edition
cosowa 2017-12-14 16:13
Tanie te komentarze, które czytam na temat tej wersji. Tutaj chodzi o taki "smaczek", a nie o to ile ma mieć mocy...nowy nie kosztowałby 80 czy 90 tys z napędem na 4 i 200 KM. Subaru i Miśki nowe topowe kosztowały 2-3 razy tyle, a Cytryna "by Loeb" jest dla mniej kasiastych fanów rajdowych - nie spinajcie się .