
Od sezonu 2010 FIA wyrazi zgodę na wykorzystanie w samochodach grupy N 33-milimetrowej zwężki, która podniesie moc samochodu.
Prodrive przyznał, że przed Rajdem Wielkiej Brytanii Nasser Al Attiyah testował Subaru Imprezę N15 z nową 33-milimetrową zwężką, która przyczyniła się do wzrostu mocy o 18 koni mechanicznych. Nawet z 33-milimetrową zwężką S2000 bedzie z przodu, chyba że będzie mokro lub będą panować trudne warunki na trasie - mówi Patrick Flodin.
S2000 jest znacznie droższe od N4. Musimy znaleźć większy budżet, by móc konkurować w PCWRC - dodaje Armindo Araujo.
Prodrive przyznał, że przed Rajdem Wielkiej Brytanii Nasser Al Attiyah testował Subaru Imprezę N15 z nową 33-milimetrową zwężką, która przyczyniła się do wzrostu mocy o 18 koni mechanicznych. Nawet z 33-milimetrową zwężką S2000 bedzie z przodu, chyba że będzie mokro lub będą panować trudne warunki na trasie - mówi Patrick Flodin.
S2000 jest znacznie droższe od N4. Musimy znaleźć większy budżet, by móc konkurować w PCWRC - dodaje Armindo Araujo.
źródło: rallye-magazin.de
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
N4 z większą zwężką
Podobne: N4 z większą zwężką




Podobne galerie: N4 z większą zwężką
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit
Newsletter
Galerie zdjęć