.jpg)
Internetowa relacja z Rajdu Francji okazała się wielkim sukcesem i firma North One Sport opublikowała dane zebrane z ankiety, której wypełnienie było wymogiem rejestracyjnym.
Czternaście godzin tranmisji na żywo oglądali widzowie w 66 krajach. Najliczniejsi byli Finowie, którzy stanowili 23,8% wszystkich widzów. Na kolejnych pozycjach znaleźli się Francuzi (20,8%), Hiszpanie (17,1%), Niemcy (10,2%), Polacy (7,0%) i Brytyjczycy (6,91%). 89 procent widzów miało mniej niż 40 lat. Najliczniejszą grupą wiekową była 22-30 (38,4%). Na drugim miejscu znalazła się grupa 14-21 (27,4%), a na trzecim 31-40 (23,1%).
Najpopularniejszą marką samochodów wśród widzów był Ford, którego posiada 16,5% kibiców. Na drugim miejscu znalazł się Citroen (14,2%), a na trzecim Opel (12,1%). To było fantastyczne i w znakomitej jakości - komentował projekt Malcolm Wilson z Forda.
Nie wiadomo jeszcze jak będą wyglądać transmisje w przyszłym roku. Skromnie mówi się o szansach na relacje z każdej rundy WRC. Znakiem zapytania nadal pozostaje także bezpłatność transmisji.
Czternaście godzin tranmisji na żywo oglądali widzowie w 66 krajach. Najliczniejsi byli Finowie, którzy stanowili 23,8% wszystkich widzów. Na kolejnych pozycjach znaleźli się Francuzi (20,8%), Hiszpanie (17,1%), Niemcy (10,2%), Polacy (7,0%) i Brytyjczycy (6,91%). 89 procent widzów miało mniej niż 40 lat. Najliczniejszą grupą wiekową była 22-30 (38,4%). Na drugim miejscu znalazła się grupa 14-21 (27,4%), a na trzecim 31-40 (23,1%).
Najpopularniejszą marką samochodów wśród widzów był Ford, którego posiada 16,5% kibiców. Na drugim miejscu znalazł się Citroen (14,2%), a na trzecim Opel (12,1%). To było fantastyczne i w znakomitej jakości - komentował projekt Malcolm Wilson z Forda.
Nie wiadomo jeszcze jak będą wyglądać transmisje w przyszłym roku. Skromnie mówi się o szansach na relacje z każdej rundy WRC. Znakiem zapytania nadal pozostaje także bezpłatność transmisji.
źródło: rallysportmag.com.au
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Polscy kibice piątą siłą w WRC
Podobne: Polscy kibice piątą siłą w WRC




Podobne galerie: Polscy kibice piątą siłą w WRC
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit
Galerie zdjęć
Newsletter