
Wraz z przyjściem nowego promotora do Rajdowych Mistrzostw Świata zmienią się także przepisy dotyczące wykorzystywania zdjęć, logo sponsorów i zespołów a także nazw - na przykład w celu wykorzystywania w grach komputerowych czy w przekazie telewizyjnym. Dięki temu FIA będzie mieć nad nimi większą kontrolę.
Nowe przepisy musieli zaakceptować wszyscy producenci, którzy zgłosili się do któregokolwiek cyklu mistrzostw świata na sezon 2013 - nawet jeśli dana marka nie jest zaangażowana bezpośrednio. Dotyczy to więc m.in. takich marek jak Subaru, Mitsubishi, Ford, Mini, Proton oraz Skoda, które nie są zgłaszane jako producenci.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Zmiana przepisów dotyczących wykorzystania wizerunku
Podobne: Zmiana przepisów dotyczących wykorzystania wizerunku




Podobne galerie: Zmiana przepisów dotyczących wykorzystania wizerunku
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit
Galerie zdjęć
Newsletter