
W kontekście słabnącej kondycji Rajdowych Mistrzostw Świata kuszącą alternatywą dla kierowców oraz zespołów staje się medialny cykl Intercontinental Rally Challenge. W przyszłym roku na starcie rozgrywek firmowanych logiem Eurosportu możemy zobaczyć kilka interesujących nazwisk.
Firma Mellors Elliot Motorsport, twórcy Protona Satrii Neo S2000, prowadzi negocjacje z P-G Anderssonem. Szwed został bez posady po wycofanie się z mistrzostw świata zespołu Suzuki, dla którego wywalczył najlepszy wynik (5. miejsce). MEM zamierza posadzić Anderssona za kierownicą Protona w Rajdzie Monte Carlo, pierwszej rundzie IRC. Dzięki wsparciu malezyjskiej centrali MEM może stać się fabrycznym zespołem Protona. Start w Monte Carlo potwierdził już były mistrz świata, Didier Auriol, którego po raz pierwszy będziemy oglądać za kierownicą Peugeota 207 S2000. Dotychczas Francuz próbował sił w Toyocie oraz Grande Punto tej klasy.
Kris Meeke to kolejny kierowca znany z sukcesów w RMŚ, którego tym razem będziemy oglądać w IRC. Peugeot UK wystawi swojego kierowcą w ośmiu rundach na starym kontynencie. Zespół ma już za sobą oficjalną prezentację połączoną z odsłonięciem barw.
W ślady rodaka poszedł Gareth MacHale. Irlandczyk zaliczy wybrane rundy nowym Oplem Corsa S2000, ale na pewno opuści Monte Carlo, aby móc tydzień później wystartować w inaugurującej sezon WRC 2009 domowej rundzie RMŚ.
Skład na przyszły sezon potwierdz już zespół Abartha, który w IRC stawia na sprawdzone duety z Włoch i Finlandii - będą to, odpowiednio, Giandomenico Basso/Mitia Dotta oraz Anton Alen/Timo Alanne. W Campionato Italiano Rally barw skorpiona bronić będą Umberto Scandola oraz nowy nabytek, Luca Rossetti, który przeszedł z zespołu Peugeot Italy. W Monte Carlo pojawi się najnowsza wersja Grande Punto S2000.
Firma Mellors Elliot Motorsport, twórcy Protona Satrii Neo S2000, prowadzi negocjacje z P-G Anderssonem. Szwed został bez posady po wycofanie się z mistrzostw świata zespołu Suzuki, dla którego wywalczył najlepszy wynik (5. miejsce). MEM zamierza posadzić Anderssona za kierownicą Protona w Rajdzie Monte Carlo, pierwszej rundzie IRC. Dzięki wsparciu malezyjskiej centrali MEM może stać się fabrycznym zespołem Protona. Start w Monte Carlo potwierdził już były mistrz świata, Didier Auriol, którego po raz pierwszy będziemy oglądać za kierownicą Peugeota 207 S2000. Dotychczas Francuz próbował sił w Toyocie oraz Grande Punto tej klasy.
Kris Meeke to kolejny kierowca znany z sukcesów w RMŚ, którego tym razem będziemy oglądać w IRC. Peugeot UK wystawi swojego kierowcą w ośmiu rundach na starym kontynencie. Zespół ma już za sobą oficjalną prezentację połączoną z odsłonięciem barw.
W ślady rodaka poszedł Gareth MacHale. Irlandczyk zaliczy wybrane rundy nowym Oplem Corsa S2000, ale na pewno opuści Monte Carlo, aby móc tydzień później wystartować w inaugurującej sezon WRC 2009 domowej rundzie RMŚ.
Skład na przyszły sezon potwierdz już zespół Abartha, który w IRC stawia na sprawdzone duety z Włoch i Finlandii - będą to, odpowiednio, Giandomenico Basso/Mitia Dotta oraz Anton Alen/Timo Alanne. W Campionato Italiano Rally barw skorpiona bronić będą Umberto Scandola oraz nowy nabytek, Luca Rossetti, który przeszedł z zespołu Peugeot Italy. W Monte Carlo pojawi się najnowsza wersja Grande Punto S2000.
V10.pl
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Z WRC do IRC?
Podobne: Z WRC do IRC?



Podobne galerie: Z WRC do IRC?
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit
Galerie zdjęć
Newsletter