
W trakcie przygotowań do Rajdu Bułgarii, PG Andersson udzielił krótkiego wywiadu portalowi autosport.com. Szwed wystartuje w najbliższej rundzie WRC w barwach Stobarta za kierownicą Focusa WRC.
Jak spisywało się auto?
Było naprawdę świetne. Trenowaliśmy przez trzy, cztery godziny, zrobiliśmy 170 kilometrów, a to bardzo mi pomoże. Bazowaliśmy na ustawieniach auta fabrycznych kierowców Forda, dzięki temu wiedziałem w jakim kierunku iść z setupem. Co najbardziej podobało ci się w testach?
Po prostu jazda samochodem. Od dwóch lat nie jeździłem po asfalcie w rajdowych warunkach i teraz muszę się do tego na nowo przyzwyczaić.
Jakie są główne różnice między asfaltem a szutrem?
Głównie chodzi o hamowanie, tego musiałem się wczoraj nauczyć. Trzeba się przyzwyczaić do późnego naciskania na pedał hamulca i tyle. Druga, równie ważna różnica to wchodzenie w zakręty. Inaczej wygląda tor jazdy na asfalcie a inaczej na szutrze. Ostatni raz na asfalcie jeździłeś Suzuki SX4, który nie czuł się dobrze na tej nawierzchni.
Wiem. Ciężko porównywać Forda i Suzuki, są całkowicie inne. Momentami, na przykład w Monte Carlo, Suzuki spisywało się dobrze. Choć na trasach zbliżonych do tych w Katalonii było bardzo trudno.
Jaki wynik chcesz osiągnąć w Bułgarii?
Nie wiem. Chyba nie mogłem wybrać gorszego rajdu na powrót do WRC - nikt nie zna tych tras. Cztery Citroeny będą szybkie na asfalcie, ale cztery Fordy z m.in Hirvonenem i Latvalą za kierownicą też robią wrażenie. Zobaczymy jak to się rozwinie od startu. Musimy najpierw poznać oesy.
Rajd Bułgarii rusza 9 lipca.
Jak spisywało się auto?
Było naprawdę świetne. Trenowaliśmy przez trzy, cztery godziny, zrobiliśmy 170 kilometrów, a to bardzo mi pomoże. Bazowaliśmy na ustawieniach auta fabrycznych kierowców Forda, dzięki temu wiedziałem w jakim kierunku iść z setupem. Co najbardziej podobało ci się w testach?
Po prostu jazda samochodem. Od dwóch lat nie jeździłem po asfalcie w rajdowych warunkach i teraz muszę się do tego na nowo przyzwyczaić.
Jakie są główne różnice między asfaltem a szutrem?
Głównie chodzi o hamowanie, tego musiałem się wczoraj nauczyć. Trzeba się przyzwyczaić do późnego naciskania na pedał hamulca i tyle. Druga, równie ważna różnica to wchodzenie w zakręty. Inaczej wygląda tor jazdy na asfalcie a inaczej na szutrze. Ostatni raz na asfalcie jeździłeś Suzuki SX4, który nie czuł się dobrze na tej nawierzchni.
Wiem. Ciężko porównywać Forda i Suzuki, są całkowicie inne. Momentami, na przykład w Monte Carlo, Suzuki spisywało się dobrze. Choć na trasach zbliżonych do tych w Katalonii było bardzo trudno.
Nie wiem. Chyba nie mogłem wybrać gorszego rajdu na powrót do WRC - nikt nie zna tych tras. Cztery Citroeny będą szybkie na asfalcie, ale cztery Fordy z m.in Hirvonenem i Latvalą za kierownicą też robią wrażenie. Zobaczymy jak to się rozwinie od startu. Musimy najpierw poznać oesy.
Rajd Bułgarii rusza 9 lipca.
źródło: www.autosport.com
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Wywiad z PG Anderssonem
Podobne: Wywiad z PG Anderssonem



.jpg)
Podobne galerie: Wywiad z PG Anderssonem
.jpg)
.jpg)

Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit
Galerie zdjęć
Newsletter