Rajdy  »  Mistrzostwa Świata WRC  »  Aktualności  »  WRC, Rajd Portugalii: Wilgotny spacerek Citroena. Ford liczy na Power Stage
WRC, Rajd Portugalii: Wilgotny spacerek Citroena. Ford liczy na Power Stage

WRC, Rajd Portugalii: Wilgotny spacerek Citroena. Ford liczy na Power Stage

2011-03-27 - M. Zabolski     Tagi: Latvala, Loeb, Rajd Portugalii, WRC, Ogier
W 3. rundzie Rajdowych Mistrzostw Świata zakończyły się dwa poranne oesy, w tym 31,04-kilometrowy Santana de Serra, który w następnym przejeździe jako Power Stage zakończy Rajd Portugalii. Na pierwszym niedzielnym odcinku najszybszy czas uzyskał Mikko Hirvonen. Jednak na kolejnym problemy z układem napędowym spowodowały półtoraminutową stratę. Sebastienowie Ogier i Loeb, którzy czyszczą trasę - nie ryzykują, pozwalając sobie na czasy gorsze o kilkunaście sekund. - Nie jest łatwo - komentował Sebastien Ogier. - Jako pierwsi na drodze byliśmy bardzo powolni.

- Było okay - uznał Sebastien Loeb. - Wciąż jest bardzo wilgotno na trasie. Nie wiem czemu, bo nie padało. Zrobiliśmy drobne poprawki w notatkach (na Power Stage), ogólnie są dobre. - Celem był trening przed Power Stagem - zdradził Jari-Matti Latvala. - To długi i wymagający odcinek. Jestem zrelaksowany i naprawdę cieszę się jazdą.

- Jechaliśmy ostatnie 10 kilometrów z uszkodzoną półosią - wyjaśnił słaby czas Mikko Hirvonen.
Matthew Wilson, który sobotę zakończył jako czwarty, po porannym oesie spadł za Hirvonena, ale w skutek kłopotów Fina znów ją odzyskał. Przewagi dużej jednak nie wyrobił, ponieważ sam nie pojechał najlepiej. W czołowej trójce oesu zmieścił się Mads Ostberg, co zapowiada jego ambitne plany na Power Stage.Kłopoty ze wspomaganiem w Fordzie Fiesta RS WRC ma Henning Solberg, który gubi wypracowaną przewagę. Coraz bliżej Norwega są Kimi Raikkonen, Federico Villagra i jego młodszy brat, Petter Solberg - najszybszy na ostatniej próbie.
Rajd Portugalii 2011 po OS 15
 poz.kierowca
samochód
czas
1Sebastien OGIER (F)
Citroen DS3 WRC 3:35:11,3
2Sebastien LOEB (F)
Citroen DS3 WRC +36,8
3Jari-Matti LATVALA (FIN) Ford Fiesta RS WRC +3:43,7
4Matthew WILSON (GB)
Ford Fiesta RS WRC +6:12,9
5Mikko HIRVONEN (FIN) Ford Fiesta RS WRC +6:30,2
6Henning SOLBERG (N)
Ford Fiesta RS WRC +9:46,3
7Kimi RAIKKONEN (FIN) Citroen DS3 WRC +9:58,9
8Federico VILLAGRA (RA) Ford Fiesta RS WRC +10:21,0
9Petter SOLBERG (N)
Citroen DS3 WRC +10:55,6
10Dennis KUIPERS (NL)
Ford Fiesta RS WRC +15:10,4



Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
5

Komentarze do:

WRC, Rajd Portugalii: Wilgotny spacerek Citroena. Ford liczy na Power Stage

WRC, Rajd Portugalii: Wilgotny spacerek Citroena. Ford liczy na Power Stage
Pioykowsky 2011-03-27 11:46
Ale się sypie ta Fiesta....Panowie Inżynierowie, brać się do roboty.
WRC, Rajd Portugalii: Wilgotny spacerek Citroena. Ford liczy na Power Stage
Skoczek120 2011-03-27 13:34
Malcom Wilson powinien w trybie natychmiastowym nakazać przepuszczenie Hirvonena przez Latvalę i Wilsona. Nie ma się co oszukiwać - Fiesty nie umywają się do Citroenków. Tak więc powinni robić wszystko, aby zawodnik walczący o tytuł zyskiwał możliwie najwięcej punktów. :-)
WRC, Rajd Portugalii: Wilgotny spacerek Citroena. Ford liczy na Power Stage
camkus 2011-03-27 13:51
Skoczek120 Zerknij kto do tego rajdu był na pierwszym miejscu w klasyfikacji konstruktorów... I kto był na pierwszym miejscu w klasyfikacji kierowców...
WRC, Rajd Portugalii: Wilgotny spacerek Citroena. Ford liczy na Power Stage
Skoczek120 2011-03-27 18:28
Jeżeli chodzi o konstruktorkę, Ford liderkę zawdzięcza jedynie odpadnięciu Ogiera z Rajdu Meksyku. W indywiduach prowadzi Mikko, tak więc powinni robić wszystko, aby to On właśnie sięgał po największe punkty i jak najmniej tracił do konkurencji, w takich właśnie sytuacjach. Zastanów się trochę... ;]
WRC, Rajd Portugalii: Wilgotny spacerek Citroena. Ford liczy na Power Stage
camkus 2011-03-27 18:35
Rozumiem i zgadzam się z tym, że Mikko powinien jak najmniej tracić. Lecz nie zgadzam się z Twoim stwierdzeniem, że "Nie ma się co oszukiwać - Fiesty nie umywają się do Citroenków." Uważam, że jak na razie są to samochody konkurencyjne i wyniki to potwierdzają ;-)