Hayden Paddon będzie miał nowego pilota od dziesiątej tegorocznej rundy Rajdowych Mistrzostw Świata (WRC).
Kierowca Hyundaia przestanie tworzyć duet z już 58-letnim Johnem Kennardem, z którym jeździ od 12 lat. Ich ostatnim wspólnym występem będzie Rajd Finlandii (a przedostatnim Rajd Polski).
Jeszcze nie wiadomo na pewno, z kim Nowozelandczyk będzie jeździł od sierpniowego Rajdu Niemiec, ale nieoficjalnie wymienia się nazwisko Sebastiana Marshalla, byłego pilota Kevina Abbringa. Kennard pozostanie u boku Paddona w innej roli, pomagając mu za kulisami.
Kierowca Hyundaia przestanie tworzyć duet z już 58-letnim Johnem Kennardem, z którym jeździ od 12 lat. Ich ostatnim wspólnym występem będzie Rajd Finlandii (a przedostatnim Rajd Polski).
Hayden Paddon po trzech rajdach sezonu 2017 jest 9. w klasyfikacji generalnej. Poprzedni sezon zakończył na 4. miejscuJohn Kennard i Hayden Paddon
Paddon z Kennardem na prawym fotelu trzykrotnie zdobył tytuł rajdowego mistrza Nowej Zelandii, wygrał PWRC w sezonie 2010, wreszcie zwyciężył jedną eliminację WRC - zeszłoroczny Rajd Argentyny.Jeszcze nie wiadomo na pewno, z kim Nowozelandczyk będzie jeździł od sierpniowego Rajdu Niemiec, ale nieoficjalnie wymienia się nazwisko Sebastiana Marshalla, byłego pilota Kevina Abbringa. Kennard pozostanie u boku Paddona w innej roli, pomagając mu za kulisami.
źródło: fot. Hyundai Motorsport
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
WRC: Paddon zmienia pilota
Podobne: WRC: Paddon zmienia pilota
WRC: Paddon został na lodzie »
Trzy zespoły WRC wystartują w Estonii »
WRC: Paddon poczuł sportową złość »
WRC: Sordo i Paddon dostali po siedem rajdów w sezonie 2018 »
Podobne galerie: WRC: Paddon zmienia pilota
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit
Galerie zdjęć
Mercedes SLS AMG Roadster - urywa głowę z... wrażenia [79]
MAN: modele TGM i TGL w pełnej okazałości [37]
Newsletter