 
									
					
					WRC: Ogier rozczarowany słabym tempem M-Sportu
							2018-08-02 - G. Filiks     Tagi: Ogier, WRC, M-Sport, Rajd Finlandii, Ford Fiesta WRC
						
						
						Sebastien Ogier narzeka na osiągi Forda Fiesty WRC zespołu M-Sport, którym zaliczył słaby występ w zeszłotygodniowym Rajdzie Finlandii.
Mistrz świata dostał na ósmą rundę sezonu nowy pakiet aerodynamiczny, ale zajął tylko 5. miejsce - i to z pomocą kolegów z teamu, którzy dali mu się wyprzedzić w klasyfikacji. Gdyby M-Sport nie zastosował tzw. poleceń zespołu wobec Teemu Suninena oraz Elfyna Evansa, byłby siódmy. Rywalowi do tytułu Thierry'emu Neuville'owi poszło jeszcze gorzej. Uplasował się dopiero na 9. pozycji. Jednak wciąż ma sporą, 21-punktową przewagę nad Francuzem w tabeli łącznej sezonu.
Ogier otwarcie krytykuje swoją ekipę za niekonkurencyjny samochód.
„To rozczarowujące nie mieć żadnej szybkości przez cały weekend". - mówi portalowi Motorsport.com.
						
Zobacz także: WRC: Citroen rozmawia z Ogierem »„Nie udało nam się tutaj, teraz musimy skupić się na następnym starcie".
	
	
	
	
						„To nie są małe trudności. Zeszłego roku wszystkie trzy auta zespołu - Elfyn, Teemu i ja, zanim odpadłem dość wcześnie - miały tempo, by uzyskiwać najlepsze czasy. Osiągi samochodu były dobre".
„Przybliśmy tutaj z nadzieją rywalizowania niedaleko Toyoty, ale skończyliśmy na dole tabeli, nie będąc w stanie walczyć o nic".Dlaczego Fiesta WRC jest wolniejsza od innych aut?
„Trzeba dużo walczyć, żeby utrzymywać samochód na drodze, więc może musimy przyjrzeć się przyczepności". - kontynuuje Ogier. „Spójrz na Toyotę. Wygląda na łatwiejszą w prowadzeniu, jest stabilniejsza i ma większą przyczepność na zakrętach".
Ogier niemniej jednak zaprzeczył, że źródłem problemów było przejście na amortyzatory Sachs.„Kłopot, który mamy, nie pochodzi od amortyzatora". - stwierdza.
„Wydaje się, że aerodynamika za bardzo nie pomaga; cały zespół jest wolny w ten weekend, nieważne, kto dysponuje ewolucją auta".
„Prawdopodobnie odstajemy we wszystkim po trochu. Zdaje się, że nie mamy fantastycznego nawet podwozia".„Wiedzieliśmy, że tutaj będzie szybka Toyota, ale Citroen też wyprzedza nas w ten weekend. Spodziewaliśmy się być bliżej nich, nie tak daleko".
					
Mistrz świata dostał na ósmą rundę sezonu nowy pakiet aerodynamiczny, ale zajął tylko 5. miejsce - i to z pomocą kolegów z teamu, którzy dali mu się wyprzedzić w klasyfikacji. Gdyby M-Sport nie zastosował tzw. poleceń zespołu wobec Teemu Suninena oraz Elfyna Evansa, byłby siódmy. Rywalowi do tytułu Thierry'emu Neuville'owi poszło jeszcze gorzej. Uplasował się dopiero na 9. pozycji. Jednak wciąż ma sporą, 21-punktową przewagę nad Francuzem w tabeli łącznej sezonu.
Ogier otwarcie krytykuje swoją ekipę za niekonkurencyjny samochód.
„To rozczarowujące nie mieć żadnej szybkości przez cały weekend". - mówi portalowi Motorsport.com.
Zobacz także: WRC: Citroen rozmawia z Ogierem »
„Przybliśmy tutaj z nadzieją rywalizowania niedaleko Toyoty, ale skończyliśmy na dole tabeli, nie będąc w stanie walczyć o nic".Dlaczego Fiesta WRC jest wolniejsza od innych aut?
„Trzeba dużo walczyć, żeby utrzymywać samochód na drodze, więc może musimy przyjrzeć się przyczepności". - kontynuuje Ogier. „Spójrz na Toyotę. Wygląda na łatwiejszą w prowadzeniu, jest stabilniejsza i ma większą przyczepność na zakrętach".
Ogier niemniej jednak zaprzeczył, że źródłem problemów było przejście na amortyzatory Sachs.„Kłopot, który mamy, nie pochodzi od amortyzatora". - stwierdza.
„Wydaje się, że aerodynamika za bardzo nie pomaga; cały zespół jest wolny w ten weekend, nieważne, kto dysponuje ewolucją auta".
„Prawdopodobnie odstajemy we wszystkim po trochu. Zdaje się, że nie mamy fantastycznego nawet podwozia".„Wiedzieliśmy, że tutaj będzie szybka Toyota, ale Citroen też wyprzedza nas w ten weekend. Spodziewaliśmy się być bliżej nich, nie tak daleko".
źródło: motorsport.com
										
					
				Dodaj komentarz
					Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
				logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
					Komentarze do:
WRC: Ogier rozczarowany słabym tempem M-Sportu
Podobne: WRC: Ogier rozczarowany słabym tempem M-Sportu
				 WRC: Suninen minimalnie prowadzi w Szwecji, wypadek Ogiera »
WRC: Suninen minimalnie prowadzi w Szwecji, wypadek Ogiera »
					
					 WRC: M-Sport usprawni na razie tylko samochód Ogiera »
WRC: M-Sport usprawni na razie tylko samochód Ogiera »
					
					 WRC: M-Sport testował poprawki aero na Rajd Finlandii »
WRC: M-Sport testował poprawki aero na Rajd Finlandii »
					
					 WRC: Pewne zwycięstwo Ogiera we Francji »
WRC: Pewne zwycięstwo Ogiera we Francji »
					
				Podobne galerie: WRC: Ogier rozczarowany słabym tempem M-Sportu
				 WRC - Rajd Finlandii 2018 »
WRC - Rajd Finlandii 2018 »
					
					 WRC - Rajd Finlandii 2017 »
WRC - Rajd Finlandii 2017 »
					
					 Rajd Finlandii 2016 w obiektywie Abstraxi - M.i Z. Malczyk »
Rajd Finlandii 2016 w obiektywie Abstraxi - M.i Z. Malczyk »
					
				Najczęściej czytane w tym miesiącu
				
				
				
				
				
				
				
				
				
				Tapety na pulpit 
				
				
				
				
				
				
				
			Galerie zdjęć
			Newsletter
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			











 
						
						 
						
						 Tapety
						
						Tapety   Corvette ZR1 - legenda powraca
Corvette ZR1 - legenda powraca  BMW K 1200 GT
BMW K 1200 GT  Tapety MZ
Tapety MZ  Nie możecie się doczekać GTA VI? Dzisiaj ściągniesz nowe samochody do ulepszonej GTA V!
Nie możecie się doczekać GTA VI? Dzisiaj ściągniesz nowe samochody do ulepszonej GTA V! Kwalifikacje do GP Meksyku: bezbłędny Norris, dwa Ferrari za nim!
Kwalifikacje do GP Meksyku: bezbłędny Norris, dwa Ferrari za nim! Jak zwiększyć osiągi motocykla Suzuki bez dużych wydatków?
Jak zwiększyć osiągi motocykla Suzuki bez dużych wydatków? Rajd Polski żegna Mikołajki. Kultowa impreza przenosi się na Śląsk
Rajd Polski żegna Mikołajki. Kultowa impreza przenosi się na Śląsk Sprawdzenie auta używanego - najczęstsze błędy kupujących
Sprawdzenie auta używanego - najczęstsze błędy kupujących 
 
			
 
 
			