Załogi WRC spodziewają się nudy na nowych fragmentach trasy Rajdu Niemiec.
W tym roku przeniesioną bazę i park serwisowy imprezy u naszego zachodniego sąsiada z Trewiru na brzeg jeziora Bostalsee. Pociągnęło to za sobą zmiany w oesach, które nie przypadły do gustu zawodnikom. Krytykowane są głównie odcinki na lokalnych, wiejskich drogach, które zostaną rozegrane pod koniec rajdu.
Chcący zachować anonimowość jeden z czołowych kierowców powiedział portalowi Motorsport.com: „Nie rozumiem tych rajdów. Zmienili chały charakter tej imprezy". „Wcześniej to był naprawdę jeden z wielkich rajdów, ale teraz jest naprawdę nudny. Po prostu będziemy jechać cały czas prosto, prosto, a potem pokonamy prawie prosty zakręt. Jaki to ma sens? Dla mnie to dosyć monotonne".
Sebastian Marshall - pilot Haydena Paddona - tłumaczył: „W piątek mamy winnice. Można je kochać lub nienawidzić, ale mają prawdziwy charakter. Sobota to oczywiście Panzerplatte i wszyscy wiemy, jak ogromne to wyzwanie".
„Ale reszta sobotnich oesów i niedzielne są dość szybkie; bez wątpienia będzie ciężko zyskać na nich dużo czasu. Różnice może robić samochód, mocny silnik i naprawdę dobra praca aerodynamiki (...)".
Craig Breen dodał: „Można uczciwie powiedzieć, że tym razem nie mamy do czynienia z najlepszą trasą. Gdy tylko opuścimy winnice oraz poligon wojskowy Baumholder i udamy się na wiejskie drogi, już nie będzie tak ciekawie - rajd stracił wiele ze swojego charakteru".
W tym roku przeniesioną bazę i park serwisowy imprezy u naszego zachodniego sąsiada z Trewiru na brzeg jeziora Bostalsee. Pociągnęło to za sobą zmiany w oesach, które nie przypadły do gustu zawodnikom. Krytykowane są głównie odcinki na lokalnych, wiejskich drogach, które zostaną rozegrane pod koniec rajdu.
Chcący zachować anonimowość jeden z czołowych kierowców powiedział portalowi Motorsport.com: „Nie rozumiem tych rajdów. Zmienili chały charakter tej imprezy". „Wcześniej to był naprawdę jeden z wielkich rajdów, ale teraz jest naprawdę nudny. Po prostu będziemy jechać cały czas prosto, prosto, a potem pokonamy prawie prosty zakręt. Jaki to ma sens? Dla mnie to dosyć monotonne".
Sebastian Marshall - pilot Haydena Paddona - tłumaczył: „W piątek mamy winnice. Można je kochać lub nienawidzić, ale mają prawdziwy charakter. Sobota to oczywiście Panzerplatte i wszyscy wiemy, jak ogromne to wyzwanie".
Craig Breen dodał: „Można uczciwie powiedzieć, że tym razem nie mamy do czynienia z najlepszą trasą. Gdy tylko opuścimy winnice oraz poligon wojskowy Baumholder i udamy się na wiejskie drogi, już nie będzie tak ciekawie - rajd stracił wiele ze swojego charakteru".
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
WRC: Kierowcy krytykują nową trasę Rajdu Niemiec
Podobne: WRC: Kierowcy krytykują nową trasę Rajdu Niemiec
WRC: Tanak skorzystał w Rajdzie Niemiec z tajnej broni Toyoty? »
WRC: Tanak nazywa wygraną w Rajdzie Niemiec najtrudniejszą w dotychczasowej karierze »
WRC: Tanak wygrywa Rajd Niemiec »
WRC: Tanak blisko triumfu w Rajdzie Niemiec, dramat Ogiera »
Podobne galerie: WRC: Kierowcy krytykują nową trasę Rajdu Niemiec
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit
Galerie zdjęć
Newsletter