
Volkswagen na Rajd Sardynii zdecydował na powrót do starszej wersji hamulca ręcznego - tego, który działa przy pomocy pneumatyki. W poprzednim Rajdzie Grecji wszystkie 3 samochody Polo R WRC po raz pierwszy miały zamontowany system hydrauliczny.
Od początku rajdu występowały jednak kłopoty z jego chłodzeniem. "W Grecji mieliśmy trochę problemów z upałem i systemem hydrauliki. System obecnie pracuje dzięki hydraulice, ale kolejną rzeczą do rozwiązania jest system chłodzenia." - powiedział Jari-Matti Latvala, zwycięzca z Grecji. Pneumatyczny system hamulca ręcznego jest wolniejszy, ale bardziej niezawodny. I to właśnie on jest zamontowany w samochodach Polo R WRC, które rozpoczynają walkę w kolejnej rundzie WRC.
Od początku rajdu występowały jednak kłopoty z jego chłodzeniem. "W Grecji mieliśmy trochę problemów z upałem i systemem hydrauliki. System obecnie pracuje dzięki hydraulice, ale kolejną rzeczą do rozwiązania jest system chłodzenia." - powiedział Jari-Matti Latvala, zwycięzca z Grecji. Pneumatyczny system hamulca ręcznego jest wolniejszy, ale bardziej niezawodny. I to właśnie on jest zamontowany w samochodach Polo R WRC, które rozpoczynają walkę w kolejnej rundzie WRC.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Volkswagen wrócił do starej specyfikacji
Podobne: Volkswagen wrócił do starej specyfikacji




Podobne galerie: Volkswagen wrócił do starej specyfikacji
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit
Newsletter
Galerie zdjęć