Rajdy  »  Mistrzostwa Świata WRC  »  Aktualności  »  Szef Volkswagena: Kluczem było unikanie błędów
Rajd Monte Carlo 2015

Szef Volkswagena: Kluczem było unikanie błędów

2015-01-26 - P. Krupka     Tagi: Rajd Monte Carlo, WRC
Szef Volkswagena Jost Capito mocno zachwalał swój zespół po zajęciu całego podium w Rajdzie Monte Carlo. Kierowcy w komplecie ustrzegli się błędów i rozpoczęli sezon w najlepszy możliwy sposób.

„To dla całego zespołu coś fantastycznego. Zwycięstwo w Monte Carlo już samo w sobie jest wyjątkowe, a sięgnięcie po trzy pierwsze miejsca to coś, co trudno sobie wyobrazić. Wciąż to do nas nie dotarło. Kluczem było unikanie błędów. Nie popełnił ich żaden z kierowców, mechaników czy inżynierów odpowiedzialnych za dobór opon. W tym rajdzie kierowca jest ważniejszy niż samochód. Zresztą na żadnym z naszych aut nie ma po weekendzie ani ryski. Nie popełniliśmy żadnego błędu” - powiedział Capito. Sebastien Ogier rozpoczyna zatem obronę drugiego tytułu mistrzowskiego od zwycięstwa. Dla Volkswagena to już natomiast 23. wygrana w mistrzostwach świata. „Taki debiut nowego samochodu, w tak trudnych warunkach, znacznie przekroczył nasze oczekiwania. Cała ekipa pracowała w idealnej harmonii. Zespół zasłużył sobie na dołączenie do takich sław rajdowych producentów” - dodał Heinz-Jakob Neuber, członek zarządu marki Volkswagen.
Rajd Monte Carlo 2015Rajd Monte Carlo 2015



źródło: wrc.com

Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
10

Komentarze do:

Szef Volkswagena: Kluczem było unikanie błędów

Szef Volkswagena: Kluczem było unikanie błędów
Dymik 2015-01-26 22:47
Volkswagen forever!!!
Szef Volkswagena: Kluczem było unikanie błędów
tezecik 2015-01-27 02:21
Żadnej rysy?! A to oszust!
Szef Volkswagena: Kluczem było unikanie błędów
R.Trep.Kupica 2015-01-27 08:32
No prosze można być szybkim skuteczny i wygrywać bez żadnych wypadków i ani jednej ryski,natomiast pewien "MISTRZ" u niego wszystko jest odwrotnie wszystko i wszyscy są winni tylko nie ON.Uszkodził na poczatku rajdu światła BO uderzył i rozwalił przód,Przegrzał hamulce jako JEDYNY BO nie umie jezdzić i znów walnoł itd itd itd Czy wy na prawde myślicie ,że w kolejnych rajdach nie bedzie miał wypadków i bedzie na mecie??? jesteście aż tak Głupi??? czy Naiwni???
Szef Volkswagena: Kluczem było unikanie błędów
k-1 2015-01-27 09:11
Ktoś kto nie umie jeździć wg. ciebie nie wygrywa 4 oesów ! To tak dla formalności.Jak wielką trzeba pałać nienawiścią do RK,bo do Niego pijesz pisząc ten pogardliwy paszkwil"wpis". Pewno jesteś nikim i masz chorą satysfakcję pisząc te BREDNIE.Moja rada to idź do lekarza psychiatry dopóki nie jest za późno...
Szef Volkswagena: Kluczem było unikanie błędów
HAKU 2015-01-27 09:14
@k-1 Ty te wypociny chyba właśnie sam piszesz z wariatkowa...Przewaga opon Pirreli a umiejetnosci to dwie rózne rzeczy Ty już Miernoto Śmieciu nie nadajesz się nawet do utylizacji.
Szef Volkswagena: Kluczem było unikanie błędów
IQ_160 2015-01-27 10:08
Za granicą Kubica budzi zachwyt ale u nas jak zwykle lepsze "eksperty". Ale flustraci, ja nie mogę. Bol du**? Jaki powód? Najniższa krajowa? A może bezrobocie? Impotencja?
Szef Volkswagena: Kluczem było unikanie błędów
posiadacz Fiesty 2015-01-27 10:25
Kubica jest po prostu słabym kierowcą rajdowym na tle światowej czołówki. Bywa najszybszy ale to za mało aby być najlepszym. Z pewnością jest najlepszym jednorękim kierowcą. Osobiście go lubie i mu kibicuje ale prawda jest jedna potwierdzana wynikami...a raczej ich brakiem.
Szef Volkswagena: Kluczem było unikanie błędów
Adam47 2015-01-27 11:12
Tomasz Czopik, polski kierowca rajdowy, napisał wczoraj: "No dobra skończyło się,,,, :-(( Jechał przepięknie, zrobił kawał roboty, wszyscy o nim mówią, zagrał na nosie Michelinkowi, wzbudził emocje (różne Emotikon smile ale przeważnie max pozytywne, reszta niech spada albo coś się pozna na rajdach, ewentualnie spróbuje sam pozapierdzielać :-)) Wolę takiego Roberta niż dojeżdżajacego za marne punkty 8 min. za liderem.... Wielu na tym Rajdzie popełniło błędy, wielu jechało taktycznie, to niebywały Rajd! To co zrobił RK na 50-cio km oesie to niebywałe i wszystkie znakomitości tego sportu to wiedzą i o nim mówią (Kosmita - dziennikarze na strefie Emotikon smile Mam nadzieję że Szwecję dojedzie bo to chyba nie ulubiona eliminacja ale potem będzie lepiej. Pamiętajmy on jedzie starszym WRCem w prywatnym Teamie.
Szef Volkswagena: Kluczem było unikanie błędów
k-1 2015-01-27 12:07
Do Haku ..... cyt.te wypociny chyba właśnie sam piszesz z wariatkowa ....koniec cyt. Co cię miernoto bez szkoły i ogłady obraziło żeby obrażać mądrzejszych od siebie ? Co do stanu zdrowia i ilorazu inteligencji to nie będę polemizował z kimś kto go nie ma ! Powinieneś dokonywać porównań do poziomu imadła,bo na takim właśnie poziomie piszesz i pewnie tam jest twoje intelektualne miejsce MIERNOTO bez szkoły !
Szef Volkswagena: Kluczem było unikanie błędów
konkret 2015-01-27 13:21
@R.Trep.Kupica Zabierasz głos w sprawie, a nie masz o tym żadnego pojęcia. Coś, gdzieś słyszałeś... przeczytałeś ale gówno wiesz. Trochę faktów, które z różnych względów (brak wyobraźni, lenistwo, ignorancja, głupota, chęć zaistnienia, czyli głupota) dla ciebie nie są takie oczywiste. W zespołach fabrycznych to szef zespołu narzuca styl jazdy zawodnikowi odpowiedni do sytuacji. Pieniądze, którymi dysponują są kilkukrotnie większe niż niefabrycznych (w latach 2000-nych roczny koszt startów samochodem WRC oscylował w granicach 1 milion dolarów)! Mają dostęp do najnowszych technologii i pracują dla nich najlepsi inżynierowie w specjalistycznych laboratoriach. W fabrycznym zespole jeździ 2-3-ech kierowców, którzy mniej lub bardziej ze sobą współpracują na korzyść całego zespołu, przez co bardzo ciężko się 'wybić'. Na zespół fabryczny składa się setki osób, każda odpowiedzialna za swoją część: logistyka, części itd. Nie rozumiem jak możesz porównywać dwa różne światy? Bo właśnie nie wiesz jak to funkcjonuje, to nie 'kjs'. "Dla wszystkich którzy chcieliby żeby RK już był mistrzem świata i wygrywał każdy rajd powiem tak: Loeb - ponad 10 sezonów w wrc, Ogier - 7 lat w rajdach Latvala - 14 lat Meeke - również 14 lat jazdy rajdówką Ostberg - 10 lat Sordo 11 lat Mam dalej wymieniać? Mniej lub bardziej precyzyjniej każdy z topowych kierowców jeździ kilka razy dłużej od Roberta" (2 lata + sporadycznie lokalne rajdy), więc jeśli nie jesteś w temacie to się nie udzielaj bo tylko się ośmieszasz.