
Subaru Impreza WRC wolne od problemów ?
2007-08-15 - Ł. Lach Tagi: Subaru, Rajd Niemiec, WRC, Subaru Impreza
Zespół Subaru World Rally Team wystawi w Rajdzie Niemiec trzy samochody. Do rutynowanych kierowców - Petter Solberga i Chrisa Akinsona, podobnie jak w Finlandii, dołączy Xevi Pons, dla którego będzie to drugi start w niebieskich barwach.
Zespół Subaru jest przekonany, że problemy z samochodem jakie dotknęły Pettera Solberga w Finlandii, nie powtórzą się w Rajdzie Niemiec.
Kondycja zespołu Subaru spędza sen z powiek Paula Howartha
Subaru walczy ze Stobartem o trzecie miejsce w klasyfikacji zespołów
Pierwszy i drugi dzień rajdu był dla Norwega koszmarem. Subaru Impreza WRC 2007 "myszkowała" po całej drodze, sprawiając zagrożenie nie tylko dla załogi, ale także dla stojących przy trasie kibiców. W tej sytuacji Solberg podjął decyzję o wycofaniu z rajdu.
Problem był na tyle poważny, że samochód został natychmiast wysłany do siedziby zespołu w Banbury (Wielka Brytania), gdzie dokładnie zbadano sprawę. Temat jest nadal analizowany, ale są już znane główne przyczyny awarii.
"Samochód wrócił do siedziby we wtorek i możemy już powiedzieć, że problemy napotkane w trakcie pierwszego i drugiego etapu były spowodowane przez dwie różne rzeczy" - mówiła osoba reprezentująca SWRT.
"W piątek nastąpiła awaria dyferencjału, co zostało potwierdzone po głębszej analizie w UK. W sobotę problem sprawiały amortyzatory i nie było to już związane z dyferencjałami. Nadal staramy się dojść do tego co było przyczyną."
"W lipcu odbyliśmy testy na asfalcie i jesteśmy pewni, że problem się nie powtórzy w Niemczech. Cała ekipa działa na pełnych obrotach aby dowiedzieć się co spowodowało awarię i nie powtórzyła się ona w szutrowym Rajdzie Nowej Zelandii."
„Niemcy będą naszym drugim rajdem na asfalcie, gdzie będziemy używać opon BFGoodrich." - mówi Paul Howarth, dyrektor operacyjny SWRT. "Wiedza jaką zebraliśmy na testach, powinna pracować na naszą korzyść. Pogoda będzie odgrywać wielką rolę, w tym regionie jest ona nieobliczalna. Wielkim wyzwaniem będzie zebranie informacji o warunkach panujących na trasie, tak aby kierowcy mogli wybrać odpowiednie opony. Na tym rajdzie nie wnikamy za bardzo w ustawienie auta, wygrana lub przegrana zależy tu tylko od poprawnie dobranego ogumienia."
"Chcemy doprowadzić wszystkie trzy samochody do mety na punktowanych pozycjach" - dodał Richard Taylor - dyrektor zarządzający.
Zespół Subaru jest przekonany, że problemy z samochodem jakie dotknęły Pettera Solberga w Finlandii, nie powtórzą się w Rajdzie Niemiec.


Problem był na tyle poważny, że samochód został natychmiast wysłany do siedziby zespołu w Banbury (Wielka Brytania), gdzie dokładnie zbadano sprawę. Temat jest nadal analizowany, ale są już znane główne przyczyny awarii.
"Samochód wrócił do siedziby we wtorek i możemy już powiedzieć, że problemy napotkane w trakcie pierwszego i drugiego etapu były spowodowane przez dwie różne rzeczy" - mówiła osoba reprezentująca SWRT.
"W piątek nastąpiła awaria dyferencjału, co zostało potwierdzone po głębszej analizie w UK. W sobotę problem sprawiały amortyzatory i nie było to już związane z dyferencjałami. Nadal staramy się dojść do tego co było przyczyną."
„Niemcy będą naszym drugim rajdem na asfalcie, gdzie będziemy używać opon BFGoodrich." - mówi Paul Howarth, dyrektor operacyjny SWRT. "Wiedza jaką zebraliśmy na testach, powinna pracować na naszą korzyść. Pogoda będzie odgrywać wielką rolę, w tym regionie jest ona nieobliczalna. Wielkim wyzwaniem będzie zebranie informacji o warunkach panujących na trasie, tak aby kierowcy mogli wybrać odpowiednie opony. Na tym rajdzie nie wnikamy za bardzo w ustawienie auta, wygrana lub przegrana zależy tu tylko od poprawnie dobranego ogumienia."
"Chcemy doprowadzić wszystkie trzy samochody do mety na punktowanych pozycjach" - dodał Richard Taylor - dyrektor zarządzający.
źródło: crash.net
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Subaru Impreza WRC wolne od problemów ?
Podobne: Subaru Impreza WRC wolne od problemów ?




Podobne galerie: Subaru Impreza WRC wolne od problemów ?
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit Subaru
Newsletter
Galerie zdjęć