
Renato Travaglia, dwukrotny mistrz Europy (2002,2005), podjął trudną decyzję o rezygnacji z usług firmy Top Run Racing, która w tym roku przygotowywała dla niego N-grupowego Mitsubishi Lancera Evo IX.
Renato Travaglia został wykluczony z Rajdu Madery, rundy ME i IRC, i stracił drugie miejce. W trakcie rajdu delegat techniczny wykonał fotografię silnika i po zakończeniu rajdu sędziowie ogłosili decyzje o wykluczeniu z powodu odłączenia przewodu regulującego ciśnienie turbosprężarki. Zespół próbował się odwoływać, proponując zamianę kary na doliczenie 4 minuty, jednak bezskutecznie. 42-letni Włoch stwierdził, że nie może ryzykować powtórzenia się takich sytuacji w przyszłości.
"Nawet nie wiem co ta przewód, co robi ani jaki ma wpływ na szybkość. Dwa dni ostrego ścigania, gdzie podejmowaliśmy ogromną ilość ryzyka i wszystko na nic. Zawsze oczekuję, że mój samochód nie będzie miał niedozwolonych modyfikacji. Tak było także i w tym roku. W tym sezonie sprawdzano nas wiele razy i zawsze byłem czysty."
„Teraz już nie ma znaczenia jaki to miało wpływ na osiągi, stało się i jesteśmy wykluczeni. Nie mam innego wyjścia jak zakończyć moją bliską współprace z zespołem, nawet jeśli będzie to oznaczać trudności ze zrealizowaniem programu startów na ten sezon. Nie będzie łatwo. Będziemy starali się nadal walczyć i celem jest zwycięstwo."
W 2003 roku Janusz Kulig dwukrotnie startował w eliminacji PWRC samochodem z włoskiej stajni, w tym roku w PCWRC z usług Top Run Racing korzysta Mark Higgins i Martin Raum.
Renato Travaglia został wykluczony z Rajdu Madery, rundy ME i IRC, i stracił drugie miejce. W trakcie rajdu delegat techniczny wykonał fotografię silnika i po zakończeniu rajdu sędziowie ogłosili decyzje o wykluczeniu z powodu odłączenia przewodu regulującego ciśnienie turbosprężarki. Zespół próbował się odwoływać, proponując zamianę kary na doliczenie 4 minuty, jednak bezskutecznie. 42-letni Włoch stwierdził, że nie może ryzykować powtórzenia się takich sytuacji w przyszłości.
"Nawet nie wiem co ta przewód, co robi ani jaki ma wpływ na szybkość. Dwa dni ostrego ścigania, gdzie podejmowaliśmy ogromną ilość ryzyka i wszystko na nic. Zawsze oczekuję, że mój samochód nie będzie miał niedozwolonych modyfikacji. Tak było także i w tym roku. W tym sezonie sprawdzano nas wiele razy i zawsze byłem czysty."
„Teraz już nie ma znaczenia jaki to miało wpływ na osiągi, stało się i jesteśmy wykluczeni. Nie mam innego wyjścia jak zakończyć moją bliską współprace z zespołem, nawet jeśli będzie to oznaczać trudności ze zrealizowaniem programu startów na ten sezon. Nie będzie łatwo. Będziemy starali się nadal walczyć i celem jest zwycięstwo."
W 2003 roku Janusz Kulig dwukrotnie startował w eliminacji PWRC samochodem z włoskiej stajni, w tym roku w PCWRC z usług Top Run Racing korzysta Mark Higgins i Martin Raum.
źródło: foto: Rali Vinho da Madeira
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Renato Travaglia "podziękował" Top Run Racing
Podobne: Renato Travaglia "podziękował" Top Run Racing




Podobne galerie: Renato Travaglia "podziękował" Top Run Racing
.jpg)
.jpg)
.jpg)
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit
Galerie zdjęć
Newsletter