
Kajetan Kajetanowicz marzy o S2000
2012-10-01 - Ł. Łuniewski Tagi: Kajetanowicz, Rajd Polski, RSMP, ME, ERC
Niepokonani od początku sezonu Kajetan Kajetanowicz i Jarek Baran przyjechali na Rajd Polski z zapewnionym wcześniej tytułem Mistrzów Polski w sezonie 2012. Na Mazurach dwukrotni zwycięzcy polskiej rundy mistrzostw Europy dawali z siebie absolutnie wszystko i wspinali się w górę tabeli. Zawodnicy LOTOS Dynamic Rally Team po pechowych kwalifikacjach zawzięcie walczyli na odcinkach specjalnych w niezwykle trudnych warunkach i mimo przeciwności losu dojechali na metę jedynej szutrowej rundy w tegorocznym kalendarzu i to na czwartym miejscu, będąc najszybszymi spośród wszystkich załóg jadących autami budowanymi na bazie seryjnych. Znany ze swojej niezwykłej efektywności Kajetan Kajetanowicz od ponad 20 rajdów tylko 4 razy nie wywalczył miejsca na podium.
Kajetan Kajetanowicz: W obliczu tego, co się wydarzyło, podejmując trud walki, gdy po urwaniu koła startowaliśmy z 21 pozycji, ukończyliśmy rajd tuż za podium. Tyle ile przeżyliśmy podczas tej rundy, nie doświadczyliśmy w całym sezonie. Ważne jest to, aby nie poddawać się, w trudnych chwilach ułożyć sobie w głowie, że mimo wszystko trzeba cisnąć, trzeba walczyć do samego końca. Myślę, że w tej sytuacji i po tym co przeżyliśmy z całym zespołem możemy czuć się podobnie jak w ubiegłym roku, czyli jak zwycięzcy. Moim marzeniem jest choć raz móc powalczyć jednym z takich samochodów, które obstawiły podium Rajdu Polski.
Jarek Baran: To naprawdę nie był łatwy rajd, od wielu miesięcy nie mieliśmy takich emocji. Przez dwa dni jechaliśmy bardzo wysokim tempem i wyciskaliśmy z auta absolutnie wszystko. Warunki na trasie były nieporównanie trudniejsze niż w roku ubiegłym i na mecie w Mikołajkach jestem więcej niż bardzo zadowolony. Cały zespół wykonał dobrą robotę i im też należą się słowa uznania. I bardzo dziękuję za gorący doping.
Partnerami zespołu w sezonie 2012 są: producent paliw LOTOS Dynamic oraz producent olejów LOTOS, a także STP - producent dodatków i CUBE. Corporate Release.
Jarek Baran: To naprawdę nie był łatwy rajd, od wielu miesięcy nie mieliśmy takich emocji. Przez dwa dni jechaliśmy bardzo wysokim tempem i wyciskaliśmy z auta absolutnie wszystko. Warunki na trasie były nieporównanie trudniejsze niż w roku ubiegłym i na mecie w Mikołajkach jestem więcej niż bardzo zadowolony. Cały zespół wykonał dobrą robotę i im też należą się słowa uznania. I bardzo dziękuję za gorący doping.
źródło: informacja prasowa
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
6
Komentarze do:
Kajetan Kajetanowicz marzy o S2000
Kajetan Kajetanowicz marzy o S2000
Miko 2012-10-01 14:59
Dziwię się że Kajto nie naciska na sponsorów, przecież to jest Mistrz Polski który jest pewniakiem do kolejnych tytułów i jak Kościuszko jest rozpieszczany tak Kajto który ma nieporównywalnie większy talent musi jeździć ciężką imprezą zamiast bawić się taką Fiestą 1.6T...
Kajetan Kajetanowicz marzy o S2000
fiacik22 2012-10-04 12:37
Kwestia talentu jest dyskusyjna między Panami Kościuszko i Kajetanowicz.. Subaryna Kajtka z pakietem R4 to konstrukcja znacząco odległa o serii. W dodatku szuter czyli nawierzchnia luźna, która z zasady zrównuje różnice mocowe między autami. Kiedyś jak był prosty podział na grupe A i N to wystarczy że spadł deszcze i N-ką można było objechać A-grupowego potwora. Jeśli S2000 możan wygrać z ultra nowoczesną konstrukcją RRC to to sądzę że można jednak na własnym terenie R4-czwórka zrównać się z S2000. Jednak wszystko zależy kto siedzi w jakim samochodzie. Przy okazji tu widać gdzie się znajdujemy jeśli chodzi o rajdy szutrowe. 21 Fin leje nas na naszym podwórku autem S2000. Czapki z głów Esapekka Lappi.
Kajetan Kajetanowicz marzy o S2000
Witcher1990 2012-10-05 00:36
Po prostu macie złe porównanie- rok temu czołówka startowała w Nkach (Kajto, Hołek, Kościuch) a w tym roku dwóch szybkich zawodników miało lepszy sprzęt bo takim należy nazwać s2000 i RRC- świadczą o tym wyniki bo nigdzie na świecie przy podobnych umiejętnościach zawodników impreza nie będzie szybsza od fabii czy puga. Dlatego jeśli ktoś nie posiadając auta wrc wbija do top 10 w MŚ to prowadzi właśnie s2000. Pokazuje nam to Ogier czy Hanninen a w tym roku takie auto zdobyło punkty na power stage. I generalizując s2000 jest szybsze niż RRC chociaż słabszy silnik 1.6T lepiej spisze się na wolnych zakrętach
Kajetan Kajetanowicz marzy o S2000
fiacik22 2012-10-05 18:25
S2000 szybsze od RRC ?? nie to chyba lekka przesada. Z tego co sie orjentuje to RRC nieznacznie sie rozni od WRC. Mam gdzies nawet takie porównie trzech fiest S2000, RRC, i WRC. Z tego co wiem zeby przebrobic RRC na WRC potrzeba kilka godzin. A sokoro róznica miedzy obecnymi WRCami a S-kami jest biegunowa wręcz to napewno RRC musi być szybsze od S2000. Ciezko objektywnie stwierdzić. Przydał by sie jakis dorby test porównawczy.
Kajetan Kajetanowicz marzy o S2000
Witcher1990 2012-10-05 22:51
Porównanie jest w jednym z magazynów WRC z tym, że na pewno była tam fiesta s2000 i rrc Sołka a nie wiem czy wurc też.
Samochody RRC nie osiągają świetnych wyników na świecie, owszem czasem wygrywają jednak s2000 ma znacznie więcej sukcesów.
RRC ma wszystko to co wurc z tym, że nie ma lekkich szyb i jego pakietu aerodynamicznego. Poza tym ma założoną mniejszą zwężkę w turbinie przez co do silnika dochodzi mniej powietrza co przekłada się na moc. Samochody te mogą mieć większą prędkość maksymalną i być łatwiejsze dla nowych zawodników ze względu na turbo, które pomaga w zakrętach, ponieważ nie trzeba trzymać silnika na maksymalnych obrotach jak w s2000. A więc w przypadku błędu samochód RRC straci mniej. Zawieszeniowo te samochody są podobne ale silnik tworzony pod wurca mimo wszystko z taką zwężką i skrzynią nie będzie w stanie wypracować 100% możliwości co innego s2000 które od początku do końca jest zaprojektowane w swojej klasie. Sołek właśnie na to narzekał, że skrzynia nie nadaje się do takiego silnika i po początkowym zachwycie wrócił do starej fiesty s2000 chociaż przecież wiemy, że lubi nowe zabawki i stać go na topowy sprzęt.
Kajetan Kajetanowicz marzy o S2000
fiacik22 2012-10-06 19:04
Ten test o ktorym mowisz tez widzialem Ale mi chodiz o inny. Ty mowisz o tym jak msport dal do przetestowania RRC Sołkowi. Tylko był jescze jeden ktory opisuje j wszytskie trzy konstrukcje i to tez bylo w WRC. Może masz racje że ta zwezka nie daje takiej mocy. Zgadzam sie z tym ze RRC jest bezpieczniejsze dzieki turbince o tym Robert Kubica tez mowił podczas wywiadu. Zdrugies strony taki maly krotki pozdbawiony aktywnych dyfrów i z turbina moze byc zaskakujacy na kretej slizgiej nawierzchni. Pod katem bezpieczentswa napewno dominuja N-kowe miśki i subaryny. A tak wracaj do Kajtka fajnie bylo jak wystartował w IRC jakism s2000. Fajna konforntacja bybyla.
Podobne: Kajetan Kajetanowicz marzy o S2000




Podobne galerie: Kajetan Kajetanowicz marzy o S2000
.jpg)
.jpg)
.jpg)
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit
Galerie zdjęć
Newsletter