Rajdy  »  Rajdy terenowe: Przygoński zdyskwalifikowany
Rajdy terenowe: Przygoński zdyskwalifikowany

Rajdy terenowe: Przygoński zdyskwalifikowany

2019-02-28 - G. Filiks     Tagi: Rajdy Terenowe, Rajd Kataru, Mini, Przygoński, Puchar Świata
Kuba Przygoński stracił podium w Rajdzie Kataru, pierwszej rundzie sezonu 2019 Pucharu Świata w samochodowych rajdach terenowych. Polak został zdyskwalifikowany.

Kierowca Orlen Teamu, który wygrał poprzedni sezon, rozpoczął tegoroczną rywalizację od 3. miejsca na Bliskim Wschodzie. Jednak jego Mini John Cooper Works Rally nie przeszło pomyślnie końcowego badania technicznego. Było zbyt lekkie. Ważyło 1846 kilogramów, a powinno 4 kg więcej.
Rajdy terenowe: Przygoński zdyskwalifikowanyRajdy terenowe: Przygoński zdyskwalifikowany
„Niższa masa mogła być spowodowana całkowitym zużyciem opon i utratą bieżnika, który w tych warunkach miał wpływ na masę minimalną". - zasugerował warszawianin w mediach społecznościowych.

Wykluczenie z wyników rajdu to duży cios dla Przygońskiego, mocno ograniczający jego szanse na obronę Pucharu. Sezon 2019 liczy bowiem tylko pięć eliminacji. Jak już informowaliśmy, odeszły rajdy baja, które odbywają się teraz w ramach oddzielnego cyklu.
Rajdy terenowe: Przygoński zdyskwalifikowanyRajdy terenowe: Przygoński zdyskwalifikowany
Z drugiej strony, jest jeszcze cień nadziei na cofnięcie dyskwalifikacji. Zespół X-Raid podstawiający Kubie samochód złożył odwołanie do Międzynarodowej Federacji Samochodowej (FIA).



Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
1

Komentarze do:

Rajdy terenowe: Przygoński zdyskwalifikowany

Rajdy terenowe: Przygoński zdyskwalifikowany
xsawierr 2019-02-28 22:26
To * zajebane do zabicia gdzie w cross country 4 kg ma wielkie znaczenie debile je**. Kiedyś Groenholm w Focusie WRC miał szyby o milimetr cieńsze i cofnęli go z 1 na 4 miejsce. W F 1 robią gorsze przekręty i nie grożą kierowcom tak surowe kary jak w przypadku Kuby. Te * je** powinni zniknąć z FIA i płacić Kubie 10000000000000000000000000000000$ odszkodowania