
Sebastien Ogier wciąż prowadzi w Rajdzie Niemiec, ale tempem próbuje dorównywać mu Jari-Matti Latvala i duet Volkswagena wciąż rywalizuje o zwycięstwa oesowe. Trzecim najszybszym kierowcą jest dalej Andreas Mikkelsen. Robert Kubica spokojnie przejechał kolejne odcinki specjalne.
Po przejechaniu 10 odcinków specjalnych Ogier ma tylko 9.0s przewagi nad Latvalą. Strata Mikkelsena jest już znacznie większa, ponieważ wynosi już 44.9s. O najlepsze miejsce za plecami Volkswagena rywalizuje ostro duet Hyundaia. Na ten moment lepszy jest Thierry Neuville, plasujący się o 1.8s przed Danim Sordo. Dalej - duet M-Sportu. Fatalnie na razie idzie zespołowi Citroena. Najlepszy z zawodników tej stajni - Mads Ostberg - jest zaledwie dziewiąty. Dziesiątkę uzupełnia Stephane Lefebvre i jego postawa w debiucie w WRC może cieszyć Yvesa Mattona, który na pewno będzie miał duży problem z obsadzeniem fabrycznych miejsc na przyszły rok. Robert Kubica miał na koniec pierwszego dnia rajdu poważną przygodę. Wypadł w winnicę i szczęśliwie udało się przebić na drogę bez straty czasowej, ale potem konieczne stało się usunięcie rozbitej szyby. Załoga musiała kontynuować jazdę w goglach. Na mecie Kubica narzekał na turbulencje, które powodowały niestabilność auta na dużej szybkości.
Liderem WRC-2 jest niezmiennie Jan Kopecky. Czeski kierowca Skody pamięta jeszcze zapewne swoje najlepsze występy z czasów WRC - to właśnie w Niemczech wywalczył swoje najlepsze w karierze miejsce w mistrzostwach świata - piąte.
Po przejechaniu 10 odcinków specjalnych Ogier ma tylko 9.0s przewagi nad Latvalą. Strata Mikkelsena jest już znacznie większa, ponieważ wynosi już 44.9s. O najlepsze miejsce za plecami Volkswagena rywalizuje ostro duet Hyundaia. Na ten moment lepszy jest Thierry Neuville, plasujący się o 1.8s przed Danim Sordo. Dalej - duet M-Sportu. Fatalnie na razie idzie zespołowi Citroena. Najlepszy z zawodników tej stajni - Mads Ostberg - jest zaledwie dziewiąty. Dziesiątkę uzupełnia Stephane Lefebvre i jego postawa w debiucie w WRC może cieszyć Yvesa Mattona, który na pewno będzie miał duży problem z obsadzeniem fabrycznych miejsc na przyszły rok. Robert Kubica miał na koniec pierwszego dnia rajdu poważną przygodę. Wypadł w winnicę i szczęśliwie udało się przebić na drogę bez straty czasowej, ale potem konieczne stało się usunięcie rozbitej szyby. Załoga musiała kontynuować jazdę w goglach. Na mecie Kubica narzekał na turbulencje, które powodowały niestabilność auta na dużej szybkości.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Rajd Niemiec: Ogier powiększa przewagę
Podobne: Rajd Niemiec: Ogier powiększa przewagę




Podobne galerie: Rajd Niemiec: Ogier powiększa przewagę
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit
Newsletter
Galerie zdjęć