
Do Rajdu Finlandii zgłosiła się rekordowa w tym sezonie ilość załóg - 109, ale później, w pierwszej prawdziwej asfaltowej tegorocznej eliminacji MŚ, Rajdzie Niemiec (15-17 sierpnia), pojawi się najwięcej samochodów WRC - 25.
W dziesiątej odsłonie serialu zapowiedziało się łącznie 87 załóg. Z sześciu regularnie startujących zespołów zabraknie jedynie ekipy Muchni's Ford. Pozostałe WRC zgłosili prywaciarze, głównie zza północnej granicy gospodarza rajdu. Największa atrakcja to powrót Francoisa Duvala, który w ubiegłym roku, jadąc Citroenem Xsarą WRC, ukończył rajd na drugim miejscu. Tym razem Belg przejdzie do konkurencyjnego obozu Forda i razem z Gigi Gallim będzie punktował dla Stobarta.
Mads Ostberg zaczyna w Niemczech cykl treningów na asfalcie przed pełnym sezonem startów w satelickim zespole Subaru w 2009 r. Na rajdzie będzie też jego młodszy rywal z mistrzostw Norwegii, Adreas Mikkelsen.
Zamożne rodziny Kupiers oraz van Merksteijn przywiozą dla siebie z Holandii cztery Focusy WRC w specyfikacjach nie starszych niż sprzed dwóch lat. Holendrzy Mark van Eldik i Erik Wevers będą dysponowali ubiegłorocznymi fabrycznymi Imprezami WRC.
W kategorii JWRC zmierzy się 13 załóg. Duet Suzuki, Michał Kościuszko i Jaan Molder oraz kierowcy Renault Clio, Patrik Sandell i Milos Komljenovic, z grona siedmiu rund JWRC wybrali niemiecką jako tą, w której nie będę walczyć o punkty. Znając wcześniej wynik Kościuszki z Finlandii pozostanie nam śledzić poczynania aktualnego lidera klasyfikacji, Sebastiena Ogiera.
Dużym zaskoczeniem jest zgłoszenie nadesłane przez byłego uczestnika JWRC, II wicemistrza z 2005 r., Krisa Meeke. Kiedy Szkot ostatni raz ścigał się w Niemczech wygrał klasę jadąc Citroenem C2 S1600. Wychowanek Colina McRae bardzo chciałby wrócić do WRC, ale budżet pozwala mu jedynie na Renault Clio S1600, którego używa w Irlandii.
W dziesiątej odsłonie serialu zapowiedziało się łącznie 87 załóg. Z sześciu regularnie startujących zespołów zabraknie jedynie ekipy Muchni's Ford. Pozostałe WRC zgłosili prywaciarze, głównie zza północnej granicy gospodarza rajdu. Największa atrakcja to powrót Francoisa Duvala, który w ubiegłym roku, jadąc Citroenem Xsarą WRC, ukończył rajd na drugim miejscu. Tym razem Belg przejdzie do konkurencyjnego obozu Forda i razem z Gigi Gallim będzie punktował dla Stobarta.
Mads Ostberg zaczyna w Niemczech cykl treningów na asfalcie przed pełnym sezonem startów w satelickim zespole Subaru w 2009 r. Na rajdzie będzie też jego młodszy rywal z mistrzostw Norwegii, Adreas Mikkelsen.
Zamożne rodziny Kupiers oraz van Merksteijn przywiozą dla siebie z Holandii cztery Focusy WRC w specyfikacjach nie starszych niż sprzed dwóch lat. Holendrzy Mark van Eldik i Erik Wevers będą dysponowali ubiegłorocznymi fabrycznymi Imprezami WRC.
W kategorii JWRC zmierzy się 13 załóg. Duet Suzuki, Michał Kościuszko i Jaan Molder oraz kierowcy Renault Clio, Patrik Sandell i Milos Komljenovic, z grona siedmiu rund JWRC wybrali niemiecką jako tą, w której nie będę walczyć o punkty. Znając wcześniej wynik Kościuszki z Finlandii pozostanie nam śledzić poczynania aktualnego lidera klasyfikacji, Sebastiena Ogiera.

Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
1
Komentarze do:
Rajd Niemiec: 25 WRC, wraca Duval i Meeke
Podobne: Rajd Niemiec: 25 WRC, wraca Duval i Meeke




Podobne galerie: Rajd Niemiec: 25 WRC, wraca Duval i Meeke
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit
Galerie zdjęć
Newsletter