Rajdy » Mistrzostwa Polski » Aktualności » Rajd Elmot - Tomasz Kuchar, Leszek Kuzaj i inni komentują pierwszą pętlę
.jpg)
Rajd Elmot - Tomasz Kuchar, Leszek Kuzaj i inni komentują pierwszą pętlę
Tomasz Kuchar, lider rajdu:
Jest ciężko, ale póki co wynik OK. Rajd jest długi, więc nie ma co się ekscytować. Rajd jest długi, nieprzewidywalny, każdą przewagę można stracić więc dużo się pewnie pozmienia.
Leszek Kuzaj, drugi po pierwszej pętli:
Kierownica została mi w rękach. Było o tyle trudniej, że stało się to po hopie, musiałem jakoś zahamować, a bez sterowania jest ciężko. Udało mi się rękoma skręcić ten drążek. Zatrzymałem się dosłownie kilka centymetrów przed murkiem. Później źle założyłem kierownicę i była krzywo. Cały czas musiałem ją dociskać, więc jechałem trochę kwadratowo. Miałem też spore problemy zdrowotne - złapał mnie skurcz i myślałem nawet o wycofaniu się z rajdu. Kłopotów było sporo - nikomu nie życzę żeby został z kierownicą w dłoniach. Kajetan Kajetanowicz
Będę teraz cisnął ile się da, może pozbędę się koła zapasowego, żeby zyskać kilka sekund. Złapałem kapcia, musiałem zmieniać koło na oesie. Momentami mam problem z zawieszeniem, choć jak widać po czasach jest ok. Nowa zwężka to różnica ok. 15 koni - a to ciężko mi wyczuć. Auta S2000 mają cały czas przewagę nad N-kami. Michał Bębenek - lider CRT
Ciągle badam to auto. Wiedziałem, że nie będę od początku jechał maxem, jeszcze mam pewne opory. Nie do końca wiem jak auto się zachowa. Ale jest dobrze, coraz lepiej z odcinka na odcinek. Potrzebuję jeszcze trochę czasu.
Jest ciężko, ale póki co wynik OK. Rajd jest długi, więc nie ma co się ekscytować. Rajd jest długi, nieprzewidywalny, każdą przewagę można stracić więc dużo się pewnie pozmienia.
Leszek Kuzaj, drugi po pierwszej pętli:
Kierownica została mi w rękach. Było o tyle trudniej, że stało się to po hopie, musiałem jakoś zahamować, a bez sterowania jest ciężko. Udało mi się rękoma skręcić ten drążek. Zatrzymałem się dosłownie kilka centymetrów przed murkiem. Później źle założyłem kierownicę i była krzywo. Cały czas musiałem ją dociskać, więc jechałem trochę kwadratowo. Miałem też spore problemy zdrowotne - złapał mnie skurcz i myślałem nawet o wycofaniu się z rajdu. Kłopotów było sporo - nikomu nie życzę żeby został z kierownicą w dłoniach. Kajetan Kajetanowicz
Będę teraz cisnął ile się da, może pozbędę się koła zapasowego, żeby zyskać kilka sekund. Złapałem kapcia, musiałem zmieniać koło na oesie. Momentami mam problem z zawieszeniem, choć jak widać po czasach jest ok. Nowa zwężka to różnica ok. 15 koni - a to ciężko mi wyczuć. Auta S2000 mają cały czas przewagę nad N-kami. Michał Bębenek - lider CRT
Ciągle badam to auto. Wiedziałem, że nie będę od początku jechał maxem, jeszcze mam pewne opory. Nie do końca wiem jak auto się zachowa. Ale jest dobrze, coraz lepiej z odcinka na odcinek. Potrzebuję jeszcze trochę czasu.

Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Rajd Elmot - Tomasz Kuchar, Leszek Kuzaj i inni komentują pierwszą pętlę
Podobne: Rajd Elmot - Tomasz Kuchar, Leszek Kuzaj i inni komentują pierwszą pętlę


Podobne galerie: Rajd Elmot - Tomasz Kuchar, Leszek Kuzaj i inni komentują pierwszą pętlę
.jpg)
.jpg)
.jpg)
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit