
Ponad 140 samochodów, a wśród nich m.in. 10 WRC, dziesiątki N i A-grupowych Mitsubishi i Subaru, kilka S1600, prawie wszystkie wersje Hondy Civic, Renault Clio, czy Suzuki Swift i oczywiście tylnonapędowe Łady VFTS - tak w skrócie wyglądał Rajd Eger, pierwsza runda mistrzostw Węgier i Słowacji.
Zwyciężył oczywiście kierowca WRC, Węgier Balazs Benik w Fordzie Focusie WRC05. Drugi na mecie Csaba Spitzmüller, jadący Mitsubishi Lancerem… WRC (!) przeżył gorący moment na drugim odcinku, ale wyszedł z opresji.
W rundzie mistrzostw Słowacji wygrał, piąty na mecie, Josef Beres, największy rywal Grzegorza Grzyba w walce o tytuł. Polak jadący podobnym Grande Punto S2000 jak Słowak (obydwaj debiutowali za kierownicą S2000!), miał problemy z opanowaniem auta i po "przygodach" wycofał się z rajdu.
Do skutku nie doszedł zapowiadany start drugiego z Polaków, Leszka Kuzaja, zajętego przygotowaniami do Rajdu Krakowskiego.
Na odcinkach specjalnych, w tym wypadku zlokalizowanych na północny-wschód od Budapesztu, zadebiutował nowy Citroen C2-R2 MAX, homologowany 1 marca. W małym pocisku wystartował sam Simon Jean-Joseph i jak przystało na mistrza Europy był najszybszy wśród samochodów napędzanych na jedną oś (19. w generalce).
Węgry ubiegają się już o organizację pierwszego w historii kraju rajdu o międzynarodowej randze. Do IRC kandyduje szutrowy Veszprem Rally, ze względu na charakterystykę trasy zwany "małym Akropolem".
Polecamy wideo z zakrętu, na którym "działo się"
Zwyciężył oczywiście kierowca WRC, Węgier Balazs Benik w Fordzie Focusie WRC05. Drugi na mecie Csaba Spitzmüller, jadący Mitsubishi Lancerem… WRC (!) przeżył gorący moment na drugim odcinku, ale wyszedł z opresji.
W rundzie mistrzostw Słowacji wygrał, piąty na mecie, Josef Beres, największy rywal Grzegorza Grzyba w walce o tytuł. Polak jadący podobnym Grande Punto S2000 jak Słowak (obydwaj debiutowali za kierownicą S2000!), miał problemy z opanowaniem auta i po "przygodach" wycofał się z rajdu.
Do skutku nie doszedł zapowiadany start drugiego z Polaków, Leszka Kuzaja, zajętego przygotowaniami do Rajdu Krakowskiego.
Na odcinkach specjalnych, w tym wypadku zlokalizowanych na północny-wschód od Budapesztu, zadebiutował nowy Citroen C2-R2 MAX, homologowany 1 marca. W małym pocisku wystartował sam Simon Jean-Joseph i jak przystało na mistrza Europy był najszybszy wśród samochodów napędzanych na jedną oś (19. w generalce).
Węgry ubiegają się już o organizację pierwszego w historii kraju rajdu o międzynarodowej randze. Do IRC kandyduje szutrowy Veszprem Rally, ze względu na charakterystykę trasy zwany "małym Akropolem".

Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Rajd Eger: Tak wyglądają rajdy na Węgrzech!
Podobne: Rajd Eger: Tak wyglądają rajdy na Węgrzech!




Podobne galerie: Rajd Eger: Tak wyglądają rajdy na Węgrzech!
.jpg)
.jpg)
.jpg)
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit
Newsletter
Galerie zdjęć