 
									
					
					Problemy techniczne Kajetanowicza w Rajdzie Polski
							2016-07-02 - P. Krupka     Tagi: Kajetanowicz, Rajd Polski, WRC2
						
						
						O sukcesach w rajdach samochodowych decyduje wiele czynników - praca, przygotowanie, talent, ale także szczęście. Tego ostatniego zabrakło dziś Rajdowym Mistrzom Europy podczas ich walki o jak najlepszy wynik w klasyfikacji WRC 2 73. Rajdu Polski. Kierowca LOTOS Rally Team rozpoczął swój debiut w rundzie Rajdowych Mistrzostw Świata skutecznie i z animuszem. Na pierwszych czterech, z dziewięciu dzisiejszych odcinków, Kajetan z Jarkiem awansowali aż o 9 pozycji, pokonując po drodze wielu regularnych i doświadczonych uczestników rund WRC. Polacy jechali szybko i efektywnie, mimo niesprzyjających warunków - grząskiej trasy i sporych kolein utworzonych przez samochody jadące przed nimi. Dzięki temu po pierwszych 5 oesach zawodów zajmowali 6. miejsce na 25 załóg walczących w klasyfikacji WRC 2.
Do drugiej dzisiejszej pętli Kajetanowicz i Baran przystąpili z zamiarem konsekwentnego zbliżania się do czołówki WRC 2. Niestety na jednym z nawrotów, w głębokiej koleinie w samochodzie Rajdowych Mistrzów Europy pękła felga, co z kolei spowodowało uszkodzenie tarczy hamulcowej. Tym samym kolejne trzy odcinki specjalne Kajto i Jarek przejechali bez hamulców w prawym przednim kole.
Jutro załogę LOTOS Rally Team czeka drugi i najdłuższy dzień rywalizacji w 73. Rajdzie Polski. Do przejechania jest 7 odcinków specjalnych o łącznej długości 124,6 km. Ten dystans zawodnicy pokonają bez wizyty w serwisie - między pętlami zaplanowano wyłącznie 10-minutową strefę zmiany opon w Gołdapi.
	
	
	
	
						Kajetan Kajetanowicz: - Wierzcie mi, że niełatwo jedzie się w rajdzie, przy tak mocnej konkurencji, gdy w samochodzie hamują tylko trzy koła. To nie jest prosta sytuacja, ale jak z każdej - także i z tej - staramy się wyciągnąć pozytywy. Sporo się nauczyłem na drugiej dzisiejszej pętli. Na hamowaniach pomagałem sobie skrzynią biegów, redukując biegi nieco szybciej. Nawet w niesprzyjających warunkach nie mogłem nie czuć frajdy z jazdy, a to głównie dzięki kibicom. Było ich dziś mnóstwo i wiedziałem, że trzymają za nas kciuki, nawet w tych trudnych momentach. To jest coś niesamowitego. Polscy kibice są spragnieni dużych emocji i silnych wrażeń, a rajdy samochodowe na najwyższym poziomie im je zapewniają. W Rajdzie Polski i my i kibice mogą spotkać zawodników, którzy mają naprawdę szybkie tempo. Dziś nasza kolejność startu do oesów nie była zbyt dobra, ale mam nadzieje, że takie frycowe w WRC płaci się tylko raz. Organizator nie mógł nam przydzielić wyższej pozycji startowej, więc jechaliśmy po bardzo zniszczonej drodze. Nie mogliśmy walczyć z czołówką jak równy z równym, choć wiem, że i tak byłoby to trudne. Jesteśmy jednak zadowoleni, bo wygrywaliśmy dziś z zawodnikami, którzy od lat ścigają się w mistrzostwach świata, a jutro możemy kontynuować tę walkę.
Starty Kajetana Kajetanowicza i Jarka Barana wspierają strategiczny partner LOTOS Rally Team - Grupa LOTOS - a także i CUBE.ITG i Driving Experience. Szczegółowe informacje dotyczące Kajetana Kajetanowicza i zespołu są dostępne na stronach www.lotosrallyteam.pl oraz www.kajto.pl, a także na: www.facebook.com/EmocjeDoPelna i www.facebook.com/KajetanKajetanowicz.
					
Do drugiej dzisiejszej pętli Kajetanowicz i Baran przystąpili z zamiarem konsekwentnego zbliżania się do czołówki WRC 2. Niestety na jednym z nawrotów, w głębokiej koleinie w samochodzie Rajdowych Mistrzów Europy pękła felga, co z kolei spowodowało uszkodzenie tarczy hamulcowej. Tym samym kolejne trzy odcinki specjalne Kajto i Jarek przejechali bez hamulców w prawym przednim kole.
Jutro załogę LOTOS Rally Team czeka drugi i najdłuższy dzień rywalizacji w 73. Rajdzie Polski. Do przejechania jest 7 odcinków specjalnych o łącznej długości 124,6 km. Ten dystans zawodnicy pokonają bez wizyty w serwisie - między pętlami zaplanowano wyłącznie 10-minutową strefę zmiany opon w Gołdapi.
Starty Kajetana Kajetanowicza i Jarka Barana wspierają strategiczny partner LOTOS Rally Team - Grupa LOTOS - a także i CUBE.ITG i Driving Experience. Szczegółowe informacje dotyczące Kajetana Kajetanowicza i zespołu są dostępne na stronach www.lotosrallyteam.pl oraz www.kajto.pl, a także na: www.facebook.com/EmocjeDoPelna i www.facebook.com/KajetanKajetanowicz.
Dodaj komentarz
					Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
				logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
					Komentarze do:
Problemy techniczne Kajetanowicza w Rajdzie Polski
Podobne: Problemy techniczne Kajetanowicza w Rajdzie Polski
				 Kajetanowicz w WRC-2 podczas Rajdu Polski! »
Kajetanowicz w WRC-2 podczas Rajdu Polski! »
					
					 WRC 2: Kajetanowicz wystartuje w Rajdzie Turcji »
WRC 2: Kajetanowicz wystartuje w Rajdzie Turcji »
					
					 WRC 2: Kajetanowicz wystartuje w Rajdzie Niemiec »
WRC 2: Kajetanowicz wystartuje w Rajdzie Niemiec »
					
					 Kajetanowicz ma nowego pilota »
Kajetanowicz ma nowego pilota »
					
				Podobne galerie: Problemy techniczne Kajetanowicza w Rajdzie Polski
				.jpg) Testy Kajetanowicza przed Rajdem Polski w obiektywie Macieja Niechwiadowicza »
Testy Kajetanowicza przed Rajdem Polski w obiektywie Macieja Niechwiadowicza »
					
					 Rajd Polski 2018 »
Rajd Polski 2018 »
					
					Najczęściej czytane w tym miesiącu
				
				
				
				
				
				
				
				
				
				Tapety na pulpit 
				
				
				
				
				
				
				
			Galerie zdjęć
			Newsletter
			

 
						
						 
						
						 Tapety
						
						Tapety   Tapety Saleen
Tapety Saleen  Rajd Polski żegna Mikołajki. Kultowa impreza przenosi się na Śląsk
Rajd Polski żegna Mikołajki. Kultowa impreza przenosi się na Śląsk Nie możecie się doczekać GTA VI? Dzisiaj ściągniesz nowe samochody do ulepszonej GTA V!
Nie możecie się doczekać GTA VI? Dzisiaj ściągniesz nowe samochody do ulepszonej GTA V! Jak zwiększyć osiągi motocykla Suzuki bez dużych wydatków?
Jak zwiększyć osiągi motocykla Suzuki bez dużych wydatków? Prztyczek w nosy Trumpa i Muska. Amerykańscy żołnierze nie mogą zabrać Tesli Cybertruck do Niemiec
Prztyczek w nosy Trumpa i Muska. Amerykańscy żołnierze nie mogą zabrać Tesli Cybertruck do Niemiec Gdyby Elon Musk i Kanye West mieli dziecko: Tesla Cybertruck po mrocznym tuningu Mansory
Gdyby Elon Musk i Kanye West mieli dziecko: Tesla Cybertruck po mrocznym tuningu Mansory Nowe Ferrari 458 Italia
Nowe Ferrari 458 Italia  Colin McRae: Dirt 2 - screeny Hi-Res
Colin McRae: Dirt 2 - screeny Hi-Res  
 
			
 
 
			