Rajdy  »  Polacy stawiają na R4. Rzeźnik wsiądzie do Subaru. Kuzaj już buduje Evo
Polacy stawiają na R4. Rzeźnik wsiądzie do Subaru. Kuzaj już buduje Evo

Polacy stawiają na R4. Rzeźnik wsiądzie do Subaru. Kuzaj już buduje Evo

2011-05-10 - M. Zabolski     Tagi: Rajd Chorwacji, Kuzaj, Rzeźnik, R4
Wraz z początkiem maja oficjalnie homologowano kit Subaru do przebudowy modelu Impreza grupy N do specyfikacji R4. Auto zadebiutuje już w najbliższy weekend podczas Rajdu Korsyki w IRC. Tydzień później w 2. rundzie Rajdowych Mistrzostw Europy, Rajdzie Chorwacji - w takim samochodzie zobaczymy Macieja Rzeźnika. Polak do tej pory rywalizował Skodą Fabią S2000. Rzeszowianin dołącza coraz szerszego grona, które w ciemno decyduje się na auto nowej kategorii, mimo jeszcze braku spektakularnych sukcesów w rywalizacji z S2000. Już wcześniej wypłynęła informacja, że także w Chorwacji Michał Sołowow pojedzie Mitsubishi Lancerem Evo X R4. Z kolei Leszek Kuzaj opublikował na swoim profilu na Facebooku zdjęcie z budowy takiego samego auta. W R4 prędzej czy później powinniśmy zobaczyć również Kajetana Kajetanowicza. Nie można zapomnieć o Michale Kościuszce, który będzie w Evo X R4 jeździł w ramach PWRC, będąc jednocześnie testerem rozwijającej projekt stajni Ralliart. Kategoria R4 to nowość w regulaminie technicznym rajdów samochodowych. Intencją jej wprowadzenia jest podniesienie konkurencyjności aut klasy N4 względem Super 2000. Kit do przebudowy redukuje przede wszystkim masę auta, pozwalając na użycie elementów z lekkich kompozytów. To również bardziej wydajne zawieszenia oraz układy hamulcowe.



Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
0

Komentarze do:

Polacy stawiają na R4. Rzeźnik wsiądzie do Subaru. Kuzaj już buduje Evo