Otwocka załoga: Piotr Maciejewski z Piotrem Kowalskim nie zaliczy Krause 38.Rajdu Elmot do udanych. Na skutek problemów z hamulcami i istniejącego dużego ryzyka całkowitą ich utratą, załoga Forda Fiesta R2 zdecydowała się wycofać z zawodów już po pierwszej pętli sobotniego etapu.
Piotr Maciejewski Ponownie powtórzyły się problemy z hamulcami jakie mieliśmy na rajdzie Valasska. Po niespełna 2 km odcinka testowego pedał wpadał w podłogę i jazda była już bardzo niebezpieczna. Nie pomogły nowe klocki, odpowietrzanie itd. więc na sobotni etap zdecydowaliśmy się zamontować sprawdzony zestaw szutrowy. Zdawałem sobie sprawę, że hamulce będą słabsze, ale liczyłem na to, że będą działać w każdej sytuacji i nie będzie niespodzianek. Niestety pomimo takiej zmiany problem wrócił już podczas pierwszego odcinka i po pętli zdecydowaliśmy się wycofać z rajdu, żeby nie zrobić czegoś głupiego. Szkoda rajdu, bo wyniki odcinka testowego były dla nas bardzo optymistyczne. Koleją rundę musimy odpuścić więc pojawimy się dopiero podczas Rajdu Polski.
Piotr Kowalski Z tego co wiemy problem z asfaltowymi hamulcami ma większość zespołów, które używają wersji Fiesty R2, więc możemy się spodziewać, że Ford szybko wprowadzi jakąś poprawkę w homologacji. Póki co musimy sami się zastanowić jak sobie z tym poradzić. W sumie to ogólnie jest kłopot z dostępnością klocków hamulcowych do tego auta. Na Elmot mieliśmy w zasadzie wszystko na styk i nie było możliwości, żeby kupić coś na zapas, a takie elementy zawsze powinny być na rezerwę.
Do naszego kolejnego startu mamy trochę czasu, więc musimy skupić się na testach i wszystko dokładnie posprawdzać aby wyeliminować tzw „kłopoty wieku niemowlęcego”, bo przecież nasza Fiesta to samochód nowy i jeszcze do końca nie sprawdzony i przetestowany.
Piotr Maciejewski Ponownie powtórzyły się problemy z hamulcami jakie mieliśmy na rajdzie Valasska. Po niespełna 2 km odcinka testowego pedał wpadał w podłogę i jazda była już bardzo niebezpieczna. Nie pomogły nowe klocki, odpowietrzanie itd. więc na sobotni etap zdecydowaliśmy się zamontować sprawdzony zestaw szutrowy. Zdawałem sobie sprawę, że hamulce będą słabsze, ale liczyłem na to, że będą działać w każdej sytuacji i nie będzie niespodzianek. Niestety pomimo takiej zmiany problem wrócił już podczas pierwszego odcinka i po pętli zdecydowaliśmy się wycofać z rajdu, żeby nie zrobić czegoś głupiego. Szkoda rajdu, bo wyniki odcinka testowego były dla nas bardzo optymistyczne. Koleją rundę musimy odpuścić więc pojawimy się dopiero podczas Rajdu Polski.
Piotr Kowalski Z tego co wiemy problem z asfaltowymi hamulcami ma większość zespołów, które używają wersji Fiesty R2, więc możemy się spodziewać, że Ford szybko wprowadzi jakąś poprawkę w homologacji. Póki co musimy sami się zastanowić jak sobie z tym poradzić. W sumie to ogólnie jest kłopot z dostępnością klocków hamulcowych do tego auta. Na Elmot mieliśmy w zasadzie wszystko na styk i nie było możliwości, żeby kupić coś na zapas, a takie elementy zawsze powinny być na rezerwę.
źródło: informacja prasowa
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Piotr Maciejewski po Rajdzie Elmot
Podobne: Piotr Maciejewski po Rajdzie Elmot
Trasa Rajdu Świdnickiego 2012, czyli kiedy ostatnio zawodnicy jeździli po tegorocznych odcinkach »
Wideo: Rzeźnik jeździł testowo przed Rajdem Świdnickim »
Kajetanowicz przed Rajdem Świdnickim: Jesteśmy dobrze przygotowani »
Rajd Świdnicki: Wracają Bouffier i Kuzaj! Maliński w R4! »
Podobne galerie: Piotr Maciejewski po Rajdzie Elmot
Dziewczyny Rajdu Rzeszowskiego 2011 w obiektywie Tomasza Macherzyńskiego »
Rajd Elmot 2010 (9) »
Rajd Elmot 2010 (7) »
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit
Newsletter
Galerie zdjęć