
Kolejny znakomity występ Thierry'ego Neuville'a umożliwił mu zrównanie się w klasyfikacji generalnej z Jari-Mattim Latvalą, który jednak - w odróżnieniu od Belga - ma na koncie jedno zwycięstwo.
Pojedynek dwóch zawodników M-Sportu - Neuville'a z Madsem Ostbergiem był ozdobą ostatnich dwóch dni rajdu. Wszystko rozstrzygnęło się dopiero na przedostatnim oesie, na którym Norweg omijał leżący a trasie kamień. "Na starcie byłem nieco poddenerwowany. Mogłem zobaczyć Madsa wchodzącego w pierwszy zakręt. Widziałem, że był bardzo szybki. Nie miałem wyboru, musiałem naciskać." "Szczególnie zadowala mnie mój przejazd na Ouninpohja. Byłoby miło ustanowić rekordowy czas, ale zdecydowaliśmy się zostawić to Sebastienowi."- żartował Neuville. "Szkoda, że Mads zaliczył kamień. Ja też go widziałem. Jechaliśmy tak samo szybko, ale to nam się udało."
"Zespół M-Sportu wykonał świetną pracę. Pokonanie Finów jest tu bardzo trudne, więc dwa auta na podium to prawdziwe osiągnięcie. Nie myślałem o wygraniu. Seb był bardzo szybki i niemal niemożliwy do pokonania." - zakończył młody kierowca M-Sportu.
Pojedynek dwóch zawodników M-Sportu - Neuville'a z Madsem Ostbergiem był ozdobą ostatnich dwóch dni rajdu. Wszystko rozstrzygnęło się dopiero na przedostatnim oesie, na którym Norweg omijał leżący a trasie kamień. "Na starcie byłem nieco poddenerwowany. Mogłem zobaczyć Madsa wchodzącego w pierwszy zakręt. Widziałem, że był bardzo szybki. Nie miałem wyboru, musiałem naciskać." "Szczególnie zadowala mnie mój przejazd na Ouninpohja. Byłoby miło ustanowić rekordowy czas, ale zdecydowaliśmy się zostawić to Sebastienowi."- żartował Neuville. "Szkoda, że Mads zaliczył kamień. Ja też go widziałem. Jechaliśmy tak samo szybko, ale to nam się udało."
"Zespół M-Sportu wykonał świetną pracę. Pokonanie Finów jest tu bardzo trudne, więc dwa auta na podium to prawdziwe osiągnięcie. Nie myślałem o wygraniu. Seb był bardzo szybki i niemal niemożliwy do pokonania." - zakończył młody kierowca M-Sportu.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
5
Komentarze do:
Neuville na równi z Latvalą
Neuville na równi z Latvalą
xsawierr 2013-08-06 19:53
Chłopak jest dobry i jedzie rozważnie licząc siły na zamiary.Szkoda,że M-SPORT nie jest tak TOP jak VW,ale dobrze,że nie jest też ostatni.Thierry ma duży talent tylko oby miał odpowiednie auto gdy będzie w szczycie formy.FIA powinna zrobić coś w kierunku określenia max środków finansowych na budowę i rozwój samochodu i skrupulatnie to kontrolować.Bo nie dość,że brakuję producentów to ostatnio tylko jeden zespół ma mega kasę i super auto.Teraz to VW. Oby Thierry nie przejezdził u boku Ogiera tak jak Miko przy Loebie - 4 x wicemistrz świata i śię wypalił.
Neuville na równi z Latvalą
kos 2013-08-06 22:29
xawierr ma racje. Ford odszedł, Citroen myśli o odejściu, ograniczenie kosztów pomogłoby WRC
Neuville na równi z Latvalą
Witcher1990 2013-08-07 13:55
obecne auto wrc jest dwa razy tasze niż poprzednie... utrzymanie również znacznie tańsze
Neuville na równi z Latvalą
xsawierr 2013-08-07 16:07
Słuszna racja,że obecne auto WRC jest dużo tańsze,ale jak podchodzimy do tego pod kątem produkcji i zakupu.Ja miałem na myśli by FIA trzymała w ryzach budżet na rozwój auta.Bo VW miał duży budżet i świetnie dopracował swoje auto zaczynając na długo przed debiutem i teraz ma maszynę do wygrywania.Po prostu stać ich na duży sztab specjalistów i to jest sukcesem.Pozostałe marki mają mniej zasobne portfele i raczej pewne,że dopracowanie auta do porównywalnego poziomu jest nie możliwe.Pod tym kątem powinny powstać przepisy regulujące te kwestię bo RSMŚ umrą.
Neuville na równi z Latvalą
Witcher1990 2013-08-10 17:28
Problemem WRC jest kryzys na świecie ale przede wszystkim brak relacji w krajowych tv czy eurosporcie.
Co do WV to przypomnę tylko, że większość osób sądziła, że to Loeb ma najlepszy samochód w stawce i dlatego Fordy nie wygrywają. Teraz widać, że nawet mini (ale to z Prodrive) w odpowiednich rękach potrafi szybko jechać. Świadczy to o tym, że obecne wurce są do siebie bardziej zbliżone i konkurencyjne, a wynika to z wielu uproszczeń w ich budowie w sotsunku do starych 2litorowych głównie dyfry i elektronika.
No a takie ustępstwo FIA zrobiła dla Citroena i M-sportu, że do końca sezonu 2014 nie muszą homologować nowej wersji ds3 i fiesty. WV się na to zgodził, żeby te dwa zespoły zostały w rajdach.
Podobne: Neuville na równi z Latvalą




Podobne galerie: Neuville na równi z Latvalą
.jpg)
.jpg)
.jpg)
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit
Galerie zdjęć
Newsletter