
Lotos Baltic Cup rozgrywany na szutrowych drogach Szwajcarii Kaszubskiej może pochwalić się najkrótszym stażem w mistrzostwach Polski. Rozegrany tylko raz w 2007, powrócił ponownie w bieżącym roku. Na szutry wraca również Leszek Kuzaj, który podczas niedawno zakończonego Rajdu Elmot zaprezentował szybką jazdą, ale pechowa wizyta w rowie pokrzyżowała mu szyki. Jak będzie tym razem?
„Po ośmiu miesiącach powracamy na szutry” - powiedział Leszek Kuzaj po powrocie z zapoznania. „Organizator przygotował bardzo fajną i malowniczą trasę. Oesy są trudne, techniczne, kręte, o różnej charakterystyce. Zmieniające się tempo wymaga dużej koncentracji zarówno od kierowcy jak i od pilota".
„Drobne kamyczki pod kołami sprawiają, że samochód ślizga się po drodze. Ponieważ liczy się osobno punktacja każdego dnia, ważne jest utrzymanie równego, wysokiego tempa przez cały rajd. Problemem może być pogoda, padający deszcz może zamienić całą trasę w bardzo śliskie błoto”.
”Podczas dwudniowych testów na różnych konfiguracjach mazurskich szutrów zespól wykonał świetną pracę w ustawieniu Peugeota 207 S2000 i czujemy się dobrze przygotowani do rajdu” - zapewnił Kuzaj.
„Drobne kamyczki pod kołami sprawiają, że samochód ślizga się po drodze. Ponieważ liczy się osobno punktacja każdego dnia, ważne jest utrzymanie równego, wysokiego tempa przez cały rajd. Problemem może być pogoda, padający deszcz może zamienić całą trasę w bardzo śliskie błoto”.
źródło: APM Auto
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Kuzaj: Oesy są trudne i techniczne
Podobne: Kuzaj: Oesy są trudne i techniczne




Podobne galerie: Kuzaj: Oesy są trudne i techniczne

.jpg)
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit
Galerie zdjęć
Newsletter