
Kolejne problemy z Peugeotem 208 T16
2014-09-02 - P. Krupka Tagi: Rajd Korsyki, Rajd Barum, Rajd du Valais, Rajd Wisły, Rajd Dolnośląski, Rajd Australii, Rajd Cypru, ERC, Rajd Francji, Rajd Cieszyńska Barbórka, Breen, Abbring, Rajd Maroka, Rajd Walii, Rajd Nadwiślański, Baja Centrum, Rajd Hiszpanii, ;Baja de Portalegre 500
Nie ma wątpliwości, że miniony weekend w ERC znów był dla zespołu Peugeota rozczarowaniem. Craig Breen i Kevin Abbring nie ukończyli Rajdu Barum, odpadając z rywalizacji z różnych przyczyn.
Breen po epizodzie w Rajdowych Mistrzostwach Świata w Fieście RS WRC wrócił za kółko 208 T16, ale już na OS4 rozbił samochód i nie był w stanie kontynuować jazdy. "Byłem ekstremalnie napalony ma ten start, bo minęło sporo czasu od ostatniej okazji, gdy jeździłem 208 T16. Jestem niesamowicie rozczarowany, że się rozbiłem w ten weekend. Mieliśmy odpowiednią szybkość by wygrać ten rajd." - mówił rozczarowany Irlandczyk.
Abbring jechał świetnie, ale po raz kolejny dała o sobie znać usterkowość 208 T16. Holender, który prowadził, wycofał się po OS4 z powodu awarii jednostki napędowej. "Mimo nie dojechania do mety, byliśmy w stanie pokazać, że 208 T16 jest szybki i konkurencyjny, niezależnie od warunków. Byłem też zadowolony z mojego systemu notatek, który okazał się całkiem efektywny. Szkoda, że się wycofaliśmy, ponieważ byliśmy najszybszą załogą." - przyznał Abbring.
Jak więc wyglądają starty kierowców fabrycznego zespołu w Peugeocie 208 T16?
Rajd Akropolu - Breen wygrywa, Abbring odpada po problemach z chłodzeniem (OS6)
Rajd Irlandii - Breen odpada po problemach z chłodzeniem (OS11), Abbring tak samo (OS8)
Rajd Azorów - Breen odpada po problemach z elektryką (OS10), Abbring kończy na drugim miejscu
Rajd Ypres - Breen odpada po problemach z przeniesieniem napędu (OS14), Abbring po problemach z mechaniką (OS14)
Rajd Barum - Breen odpada po wypadku (OS4), Abbring po problemach z silnikiem (OS4)Łatwo policzyć, że w 2014 roku zespół ma na koncie jedno zwycięstwo, jedno drugie miejsce i aż osiem nieukończonych rajdów w 10 startach obu kierowców. Lepiej spisują się samochody w prywatnych rękach. Przykładowo - w ten sam weekend we Włoszech Paolo Andreucci wygrał za kółkiem 208 T16 imprezę Rally del Friuli Venezia Giulia.
Breen po epizodzie w Rajdowych Mistrzostwach Świata w Fieście RS WRC wrócił za kółko 208 T16, ale już na OS4 rozbił samochód i nie był w stanie kontynuować jazdy. "Byłem ekstremalnie napalony ma ten start, bo minęło sporo czasu od ostatniej okazji, gdy jeździłem 208 T16. Jestem niesamowicie rozczarowany, że się rozbiłem w ten weekend. Mieliśmy odpowiednią szybkość by wygrać ten rajd." - mówił rozczarowany Irlandczyk.
Abbring jechał świetnie, ale po raz kolejny dała o sobie znać usterkowość 208 T16. Holender, który prowadził, wycofał się po OS4 z powodu awarii jednostki napędowej. "Mimo nie dojechania do mety, byliśmy w stanie pokazać, że 208 T16 jest szybki i konkurencyjny, niezależnie od warunków. Byłem też zadowolony z mojego systemu notatek, który okazał się całkiem efektywny. Szkoda, że się wycofaliśmy, ponieważ byliśmy najszybszą załogą." - przyznał Abbring.
Rajd Akropolu - Breen wygrywa, Abbring odpada po problemach z chłodzeniem (OS6)
Rajd Irlandii - Breen odpada po problemach z chłodzeniem (OS11), Abbring tak samo (OS8)
Rajd Azorów - Breen odpada po problemach z elektryką (OS10), Abbring kończy na drugim miejscu
Rajd Ypres - Breen odpada po problemach z przeniesieniem napędu (OS14), Abbring po problemach z mechaniką (OS14)
Rajd Barum - Breen odpada po wypadku (OS4), Abbring po problemach z silnikiem (OS4)Łatwo policzyć, że w 2014 roku zespół ma na koncie jedno zwycięstwo, jedno drugie miejsce i aż osiem nieukończonych rajdów w 10 startach obu kierowców. Lepiej spisują się samochody w prywatnych rękach. Przykładowo - w ten sam weekend we Włoszech Paolo Andreucci wygrał za kółkiem 208 T16 imprezę Rally del Friuli Venezia Giulia.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Kolejne problemy z Peugeotem 208 T16
Podobne: Kolejne problemy z Peugeotem 208 T16




Podobne galerie: Kolejne problemy z Peugeotem 208 T16
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit
Galerie zdjęć
Newsletter