Dobiegł końca sezon 2009 Rajdowego Pucharu Polski. Reprezentant Automobilklubu Cieszyńskiego - Jerzy Tomaszczyk, uczestnicząc w sześciu eliminacjach wygrał klasę A-6, zajmując jednocześnie 5 pozycję w klasyfikacji generalnej.
Przystępując do tegorocznych rozgrywek zakładałem, że punktem nr 1 jest zapoznanie z zupełnie nowym dla mnie samochodem. Sam fakt, iż Honda Civic, którą dysponowałem pochodziła z wypożyczenia skutecznie motywował mnie do rozważnej jazdy. Moje wcześniejsze doświadczenia związane z przednim napędem były niewielkie, w sezonie 2008 zaliczyłem jedynie dwa starty Peugeotem 106 Rallye. Zamykanie stawki podczas Rajdu Wisły oraz kasacja samochodu już na OS 4 Rajdu Cieszyńskiej Barbórki nie dawały powodów do zadowolenia, lecz były dobrą lekcją pokory.
Rajd Świdnicki pokazał, że równe i bezpieczne tempo daje podstawy do końcowego wyniku. Podczas Rajdu Karkonoskiego, z każdym przejechanym kilometrem pozwalałem sobie na podkręcenie tempa, co pozytywnie odbijało się w wynikach klasyfikacji generalnej. Świetne, 4-te miejsce w „generalce” Rajdu Rzeszowskiego potwierdziło jednocześnie, że leciwa Honda Civic, której daleko do prawdziwej A-grupy nadal potrafi być konkurencyjna w RPP. Był to zarazem ostatni start wypożyczonym samochodem.
Rajd Dolnośląski, będący debiutem świeżo zbudowanego Civic-a był także pierwszym testem pojazdu
w bojowych warunkach. Jak się okazało, japońska konstrukcja nie zawiodła, a drobne problemy i usterki nie komplikowały znacząco jazdy. Metę piątkowego etapu osiągnęliśmy na 1 pozycji w klasie, co dobrze wróżyło przed kolejnym dniem zmagań .
Niestety, błąd podczas sobotniej eliminacji przekreślił szansę na dobry wynik, w efekcie zmuszając do wycofania się z imprezy.
Start w kończącym sezon Rajdzie Zamkowym był możliwy dzięki szybkiej odbudowie samochodu, a 2 miejsce w klasie A-6 i 6 w generalce pozwoliły zakończyć tegoroczny sezon z utrzymaniem rewelacyjnych pozycji.
Chciałbym bardzo podziękować za wsparcie mojemu Tacie oraz naszym sponsorom, firmom:
LABOTEST Laboratorium Inżynierii Lądowej,
DARMA Auto Części,
ULTER SPORT,
dealerowi HONDA KEMAG Bielsko-Biała,
AGINEX - sprężanie i uzdatnianie powietrza,
Nobes Opakowania Foliowe,
Media Target,
D -Tech
a także życzliwym osobom, które przyczyniły się do naszego sukcesu.
Dziękuję również Grzegorzowi Kardasowi za udostępnienie rajdówki, mojemu zespołowi, oddanym mechanikom i wiernym kibicom!
Wierzę, że kolejny sezon w Hondzie pozwoli na realizację wspólnie wytyczonych celów.
Niestety, błąd podczas sobotniej eliminacji przekreślił szansę na dobry wynik, w efekcie zmuszając do wycofania się z imprezy.
Start w kończącym sezon Rajdzie Zamkowym był możliwy dzięki szybkiej odbudowie samochodu, a 2 miejsce w klasie A-6 i 6 w generalce pozwoliły zakończyć tegoroczny sezon z utrzymaniem rewelacyjnych pozycji.
Chciałbym bardzo podziękować za wsparcie mojemu Tacie oraz naszym sponsorom, firmom:
LABOTEST Laboratorium Inżynierii Lądowej,
DARMA Auto Części,
ULTER SPORT,
dealerowi HONDA KEMAG Bielsko-Biała,
AGINEX - sprężanie i uzdatnianie powietrza,
Nobes Opakowania Foliowe,
Media Target,
D -Tech
a także życzliwym osobom, które przyczyniły się do naszego sukcesu.
Dziękuję również Grzegorzowi Kardasowi za udostępnienie rajdówki, mojemu zespołowi, oddanym mechanikom i wiernym kibicom!
Wierzę, że kolejny sezon w Hondzie pozwoli na realizację wspólnie wytyczonych celów.
źródło: informacja prasowa
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Jerzy Tomaszczyk - podsumowanie sezonu RPP 2009
Podobne: Jerzy Tomaszczyk - podsumowanie sezonu RPP 2009


Podobne galerie: Jerzy Tomaszczyk - podsumowanie sezonu RPP 2009


Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit
Newsletter
Galerie zdjęć