Czech w fabrycznym zespole Skody posiadający ogromne wsparcie swoich rodaków z pewnością powinno oznaczać konkretne sukcesy na koncie kierowcy. Jan Kopecky jednak co roku pokazuje, że można zaprzepaścić każdą szansę na rewelacyjne wyniki.
Kopecky w historii swoich startów w IRC zapisał na swoje konto sześć rund serii i trzykrotnie był klasyfikowany na drugim miejscu na koniec sezonu. Wydaje się jednak, że wyniki te powinny być zdecydowanie lepsze. Skoda Fabia S2000 to najlepszy samochód w swojej klasie. Skoda Motorsport posiada największe zasoby, a władze zespołu zawsze dokładały wszelkich starań, by Kopecky miał maksymalną szansę na wywalczenie mistrzowskiego tytułu, ale zawsze okazywał się ktoś lepszy. Czech uznawany jest także za specjalistę od asfaltów, których w kalendarzu IRC jest zdecydowanie więcej. Najlepszy samochód, najlepszy zespół, maksymalne wsparcie, kompleksowy program startów, kalendarz dostosowany do umiejętności i na koncie jedynie trzy tytuły wicemistrza.
W czasach, gdy wielu kierowców płaci za swoje miejsce w fabrycznych zespołach Kopecky wydaje się pierwszym na liście zawodników, których należy zmienić. Przez wiele lat zaprezentował on, że jest dobrym, ale nie rewelacyjnym kierowcą i może przyszedł czas, by dać szansę młodym, zdolnym kierowcom, których nie stać na pełny program startów.
Kopecky w historii swoich startów w IRC zapisał na swoje konto sześć rund serii i trzykrotnie był klasyfikowany na drugim miejscu na koniec sezonu. Wydaje się jednak, że wyniki te powinny być zdecydowanie lepsze. Skoda Fabia S2000 to najlepszy samochód w swojej klasie. Skoda Motorsport posiada największe zasoby, a władze zespołu zawsze dokładały wszelkich starań, by Kopecky miał maksymalną szansę na wywalczenie mistrzowskiego tytułu, ale zawsze okazywał się ktoś lepszy. Czech uznawany jest także za specjalistę od asfaltów, których w kalendarzu IRC jest zdecydowanie więcej. Najlepszy samochód, najlepszy zespół, maksymalne wsparcie, kompleksowy program startów, kalendarz dostosowany do umiejętności i na koncie jedynie trzy tytuły wicemistrza.
W czasach, gdy wielu kierowców płaci za swoje miejsce w fabrycznych zespołach Kopecky wydaje się pierwszym na liście zawodników, których należy zmienić. Przez wiele lat zaprezentował on, że jest dobrym, ale nie rewelacyjnym kierowcą i może przyszedł czas, by dać szansę młodym, zdolnym kierowcom, których nie stać na pełny program startów.
źródło: maxrally.com
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
3
Komentarze do:
Jan Kopecky - przeinwestowany kierowca Skody
Jan Kopecky - przeinwestowany kierowca Skody
riderV8 2012-05-18 17:14
"Przez wiele lat zaprezentował on, że jest dobrym, ale nie rewelacyjnym kierowcom" Żenada...
Jan Kopecky - przeinwestowany kierowca Skody
Ketam 2012-05-18 17:25
To jakieś oficjalne stanowisko Skody czy luźne przemyślenia Pana Redaktora przed weekendem?
Podobne: Jan Kopecky - przeinwestowany kierowca Skody



Podobne galerie: Jan Kopecky - przeinwestowany kierowca Skody
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit
Newsletter
Galerie zdjęć