Dzięki zatwierdzeniu przez Światową Radę FIA nowych przepisów JWRC zawodnicy korzystający z Hondy Civic Type-R R3 będą mogli walczyć o tytuł mistrzowski wśród juniorów w 2010 roku.
Do tej pory kierowcy Civica R3 nie mogli punktować ze względu na przekroczenie o 120 mm regulamionwej długości samochodu (maksymalna długości to 4150 mm, a długość Civica wynosi 4270 mm). Teraz jednak maksymalna długość jest dostosowana do tańszych samochodów klasy R3, co powinno zwiększyć ilość startujących załóg. Potencjał Civica w 2008 roku pokazał Guy Wilks, wygrywając rywalizację wśród samochodów przednionapędowych podczas Rajdu Finlandii, który stanowił rundę JWRC.
Również Urmo Aava zachwycał swoją jazdą w 2009 roku. Estończyk podczas Rajdu Finlandii wygrał 18 z 22 odcinków specjalnych w klasyfikacji samochodow napędzanych na jedną oś. HONDA CIVIC TYPE-R R3
SILNIK
Cylindry/Pojemność - 4 cylindry/1998 cm3
Moc - 250 KM przy 8300 obr/min
UKŁAD PRZENIESIENIA NAPĘDU
Skrzynia biegów - 6-biegowa sekwencyjna
Sprzęgło - Twin Disc, cerametallic
ZAWIESZENIE
Zawieszenie przód - McPherson
Zawieszenie tył - Twist Beam
HAMULCE
Przód - zaciki, 4 tłoczki, Brembo, tarcze wentylowane 328x32 mm
Tył - zaciski, 2 tłoczki, Brembo, tarcze wiercone 278x6,5mm
KOŁA
7"x17" asfalt/6 "x15" szuter
KLATKA
JAS Design - stal stopowa (Cr-Mo), rurowa, spawana TIG
Do tej pory kierowcy Civica R3 nie mogli punktować ze względu na przekroczenie o 120 mm regulamionwej długości samochodu (maksymalna długości to 4150 mm, a długość Civica wynosi 4270 mm). Teraz jednak maksymalna długość jest dostosowana do tańszych samochodów klasy R3, co powinno zwiększyć ilość startujących załóg. Potencjał Civica w 2008 roku pokazał Guy Wilks, wygrywając rywalizację wśród samochodów przednionapędowych podczas Rajdu Finlandii, który stanowił rundę JWRC.
Również Urmo Aava zachwycał swoją jazdą w 2009 roku. Estończyk podczas Rajdu Finlandii wygrał 18 z 22 odcinków specjalnych w klasyfikacji samochodow napędzanych na jedną oś. HONDA CIVIC TYPE-R R3
SILNIK
Cylindry/Pojemność - 4 cylindry/1998 cm3
Moc - 250 KM przy 8300 obr/min
UKŁAD PRZENIESIENIA NAPĘDU
Skrzynia biegów - 6-biegowa sekwencyjna
Sprzęgło - Twin Disc, cerametallic
ZAWIESZENIE
Zawieszenie przód - McPherson
Zawieszenie tył - Twist Beam
Przód - zaciki, 4 tłoczki, Brembo, tarcze wentylowane 328x32 mm
Tył - zaciski, 2 tłoczki, Brembo, tarcze wiercone 278x6,5mm
KOŁA
7"x17" asfalt/6 "x15" szuter
KLATKA
JAS Design - stal stopowa (Cr-Mo), rurowa, spawana TIG
źródło: jasmotorsport.com
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Honda Civic R3 w JWRC 2010
Podobne: Honda Civic R3 w JWRC 2010




Podobne galerie: Honda Civic R3 w JWRC 2010



Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit Honda
Galerie zdjęć
Newsletter