.jpg)
FIA poinformowała organizatorów rund WRC, którzy otrzymali prawa do samodzielnych transmisji telewizyjnych z imprez, o wstrzymaniu poszukiwań ekip, które zrelacjonują dany rajd.
Federacja najprawdopodobniej w tym tygodniu podpisze umowę z nowym, globalnym producentem materiału telewizyjnego. Samodzielne relacje organizatorów budziły wątpliwości i groziły brakiem możliwości powrotem transmisji przeprowadzonej przez oficjalnego partnera FIA w przypadku długoterminowych, indywidualnych umów organizatorów. W kwestii telewizji powinno być w porządku. Nie mogę zdradzić szczegółów, ale pracujemy nad planami centralnej dystrybucji. Powinniśmy rozpocząć realizację tych planów w tym tygodniu - mówił Jarmo Mahonen.
Produkcja materiału telewizyjnego to najmniejszy problem. Wielką sprawą jest dystrybucja i utrzymanie nadawców na całym świecie. Naszym celem jest zaplanowanie i znalezienie systemu z szybką dystrybucją materiału z centrali - dodał. Jedną z możliwości jest dystrybucja materiału przez FIA. Możemy też zlecić to danej agencji na całym świecie, która jest w stanie zrobić to - zakończył.
Organizatorzy Rajdu Szwecji, którzy musieli samodzielnie zadbać o relację telewizyjną ponieśli koszta w wysokości 300000 euro. Relacja trafiła do 30 stacji.
Federacja najprawdopodobniej w tym tygodniu podpisze umowę z nowym, globalnym producentem materiału telewizyjnego. Samodzielne relacje organizatorów budziły wątpliwości i groziły brakiem możliwości powrotem transmisji przeprowadzonej przez oficjalnego partnera FIA w przypadku długoterminowych, indywidualnych umów organizatorów. W kwestii telewizji powinno być w porządku. Nie mogę zdradzić szczegółów, ale pracujemy nad planami centralnej dystrybucji. Powinniśmy rozpocząć realizację tych planów w tym tygodniu - mówił Jarmo Mahonen.
Produkcja materiału telewizyjnego to najmniejszy problem. Wielką sprawą jest dystrybucja i utrzymanie nadawców na całym świecie. Naszym celem jest zaplanowanie i znalezienie systemu z szybką dystrybucją materiału z centrali - dodał. Jedną z możliwości jest dystrybucja materiału przez FIA. Możemy też zlecić to danej agencji na całym świecie, która jest w stanie zrobić to - zakończył.
Organizatorzy Rajdu Szwecji, którzy musieli samodzielnie zadbać o relację telewizyjną ponieśli koszta w wysokości 300000 euro. Relacja trafiła do 30 stacji.
źródło: autosport.com
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
FIA znalazła producenta materiału telewizyjnego
Podobne: FIA znalazła producenta materiału telewizyjnego




Podobne galerie: FIA znalazła producenta materiału telewizyjnego
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit
Galerie zdjęć
Newsletter