
Szef Citroena Yves Matton przyznał, że na jego zawodnikach będzie teraz ciążyć duża presja. Mikko Hirvonen i Dani Sordo będą potrzebowali bezbłędnych rajdów jeśli mają się włączyć w rywalizację o mistrzostwo świata. Po dwóch tegorocznych imprezach zarysowała się wielka przewaga Sebastiena Loeba, który jednak w tym sezonie pojedzie już tylko w dwóch rajdach.
Szczególnie dla Mikko Hirvonena Rajd Szwecji jest ogromnym rozczarowaniem - Fin zwyciężał tam w 2010 i 2011 roku, kiedy jeszcze jeździł w Fordzie. Fin zamiast stać się jednym z faworytów wypadł w bandę śnieżną już na początku rajdu, przez co stracił 20 minut i stracił wszelkie szanse na dobry wynik. Nie zdobył punktów również na Power Stage, co po dwóch rajdach stawia go w trudnym położeniu. "Wiedzieliśmy, ze zdobycie punktów będzie trudne, ale musieliśmy postawić wszystko. Przynajmniej zdobyliśmy dwa oczka dla Citroena. Nie mam nic więcej do dodania. Skupiam się na Meksyku." - powiedział rozgoryczony Hirvonen po Rajdzie Szwecji.
"Byłem całkiem zadowolony z tego, jak rozpocząłem ostatni dzień. Mocno poprawiliśmy ustawienia samochodu i czułem się komfortowo. Odebrałem ósme miejsce Martinowi Prokopowi i wszystko szło dobrze. Ale na OS20 uderzyłem w bandę śnieżną, w której był duży kamień. Auto było zbyt mocno zniszczone, by jechać dalej." - powiedział Dani Sordo.
"Chciałbym pogratulować zwycięzcom rajdu, którzy zaprezentowali perfekcyjne osiągi. To daje nam zapowiedź trudnego sezonu, który dopiero się rozpoczął. Nasz poziom osiągów był zgodny z oczekiwaniami, ale teraz potrzebujemy już bezbłędnie przejechanych rajdów jeśli mamy zacząć zwyciężać." - powiedział krótko po Rajdzie Szwecji Yves Matton.
"Byłem całkiem zadowolony z tego, jak rozpocząłem ostatni dzień. Mocno poprawiliśmy ustawienia samochodu i czułem się komfortowo. Odebrałem ósme miejsce Martinowi Prokopowi i wszystko szło dobrze. Ale na OS20 uderzyłem w bandę śnieżną, w której był duży kamień. Auto było zbyt mocno zniszczone, by jechać dalej." - powiedział Dani Sordo.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
6
Komentarze do:
Citroen pod presją
Citroen pod presją
Prix 2013-02-13 23:23
"zarysowała się wielka przewaga Sebastiena Loeba" - chyba chodzi o team Citroena bo po tych wspomnianych dwóch imprezach na prowadzeniu w generalce WRC jest Ogier (VW Polo R WRC).
Citroen pod presją
Toolbox 2013-02-14 08:28
Po dwóch startach już widać przewagę Volkswagena a przecież to nowe auto i młody team. Citroen ma niemal 20 letnie doświadczenie, a VW żadnego i już wygrywa
Citroen pod presją
Raxpier 2013-02-14 19:13
Toolbox jakie ty głupoty piszesz ze VW ma niby zero doświadczenia, a skoda to pewnie w grupie forda jest co? Korzystają z doświadczenia skody i to nie byle jakiego! Chociaż z drugiej strony to dobrze ze skopią dupe Citroenowi bo już za długo ta sielanka trwała. Pozdro
Citroen pod presją
Witcher1990 2013-02-14 23:03
Skoda zajmuje się innymi samochodami i s2000 z silnikiem atmosferycznym ma niewiele wspólnego z wurcem.
Poza tym WV to jak na razie Ogier a nie cały team, Latvala nie radzi sobie z nową rajdówką
Citroen pod presją
umar77 2013-02-15 21:06
dokładnie Prix jaka przewaga Loeba, w pierwszym rajdzie ok wygrał ale minimalnie z Ogierem, a w drugim już bezkonkurencyjny był Ogier notując sporą przewagę nad Loebem
Podobne: Citroen pod presją




Podobne galerie: Citroen pod presją
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit Citroen
Newsletter
Galerie zdjęć