Rajdy » Byśkiniewicz z sentymentem do Rajdu Barbórka

Rajdowa załoga TVN Turbo wieńczy sezon startem w 51. Rajdzie Barbórka (6-7 grudnia 2013), rywalizując samochodem Ford Fiesta R2 - tym samym, którym Łukasz Byśkiniewicz i Maciej Wisławski rok temu sensacyjnie wygrali barbórkową klasyfikację aut z napędem na przednią oś. Aktualni wicemistrzowie Polski w klasie 6 otwierają klasę 1 tegorocznego ogólnopolskiego kryterium asów.
Łukasz Byśkiniewicz: Barbórka to impreza, do której mam wielki sentyment - miałem 12 lat, kiedy tata po raz pierwszy zabrał mnie na Karową. Z miejsca zakochałem się wtedy w rajdach, tu także debiutowałem w samochodzie rajdowym.
- Odbyliśmy owocny trening na torze Jastrząb - trasę skonfigurowaliśmy tak, by przypominała barbórkowe OS-y: było wąsko, były beczki i nawroty. Pozostajemy wierni Fieście R2, którą w zeszłym roku wygraliśmy klasyfikację aut przednionapędowych - to sprawdzony samochód, którym można powalczyć o wysokie lokaty. Maciek jak zwykle każe mi nie myśleć o wyniku, tylko skupić się na jeździe, choć nie ukrywam, że chciałbym pojechać tak, jak przystało na wicemistrza Polski.
- Start dedykujemy naszym tegorocznym partnerom: NOVOL, Saint-Gobain Sekurit, Rzetelna Firma, Pirelli Polska, Eneos, Ozoshi, Tor Jastrząb, TVN Turbo.
Maciej Wisławski: Cieszę się, że organizator proponuje nam w tym roku urozmaiconą trasę - na nowych OS-ach zawodnik ma szansę się rozwinąć, a nie tylko jeździć na pamięć. Mam tylko nadzieję, że czasy przejazdu między odcinkami będą odpowiednio luźne, bo w mikołajkowy weekend może być duży ruch na warszawskich ulicach i mostach.
Wszystkim kierowcom, którzy jechali ze mną Karową, zawsze sugerowałem, by stronili od popisów i skoncentrowali się na jeździe. Wierzę, że Łukasz weźmie sobie do serca moje uwagi i pojedzie Barbórkę w sposób dojrzały. Po ubiegłorocznym wyniku ciąży na nim duża presja, ale staram się mu uzmysłowić, że nie warto się porównywać - ten sport wymaga luzu psychicznego, a każdy rajd trzeba jechać od zera.
- Odbyliśmy owocny trening na torze Jastrząb - trasę skonfigurowaliśmy tak, by przypominała barbórkowe OS-y: było wąsko, były beczki i nawroty. Pozostajemy wierni Fieście R2, którą w zeszłym roku wygraliśmy klasyfikację aut przednionapędowych - to sprawdzony samochód, którym można powalczyć o wysokie lokaty. Maciek jak zwykle każe mi nie myśleć o wyniku, tylko skupić się na jeździe, choć nie ukrywam, że chciałbym pojechać tak, jak przystało na wicemistrza Polski.
- Start dedykujemy naszym tegorocznym partnerom: NOVOL, Saint-Gobain Sekurit, Rzetelna Firma, Pirelli Polska, Eneos, Ozoshi, Tor Jastrząb, TVN Turbo.
Maciej Wisławski: Cieszę się, że organizator proponuje nam w tym roku urozmaiconą trasę - na nowych OS-ach zawodnik ma szansę się rozwinąć, a nie tylko jeździć na pamięć. Mam tylko nadzieję, że czasy przejazdu między odcinkami będą odpowiednio luźne, bo w mikołajkowy weekend może być duży ruch na warszawskich ulicach i mostach.
źródło: inf. prasowa
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Byśkiniewicz z sentymentem do Rajdu Barbórka
Podobne: Byśkiniewicz z sentymentem do Rajdu Barbórka




Podobne galerie: Byśkiniewicz z sentymentem do Rajdu Barbórka



Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit
Galerie zdjęć
Newsletter