 
									
					
					Brzeziński: Szkoda braku mety, ale cieszy tempo
							2016-08-22 - P. Krupka     Tagi: WRC, Rajd Niemiec, Brzeziński
						
						
						Jakub Brzeziński może zaliczyć Rajd Niemiec do imprez tylko połowicznie udanych. Kierowca Fiesty, rywalizujący w DMACK Trophy, walczył o podium w tej kategorii, ale ostatniego dnia miał nieco problemów technicznych, w konsekwencji których wypadł poza drogę. 
Jakub Brzeziński:
"No to jesteśmy po ADAC Rallye Deutschland. Fantastyczne trzy dni rywalizacji na bardzo trudnych trasach. Miło zaskakiwały nas wyniki, które dawały nam podium w Drive DMACK Fiesta Trophy. Loterie oponowe, rożne asfalty, długie oesy naprawdę dały w kość, ale także ogromną porcję rajdowej nieocenionej wiedzy. Ostatni etap rajdu to walka z Maxem Vatanenem o 2 miejsce w pucharze. Niestety ułamany drążek zmiany biegów i jazda do mety tylko na pierwszym biegu uniemożliwiła sprawne przemieszczanie się. Chałupniczym sposobem, na opaski, przymocowaliśmy klucz do kół do dźwigni zmiany biegów i tak walczyliśmy na pozostałych odcinkach. Było bardzo ciężko, chyba nigdy się tak nie napracowałem." "Na 4 km przed metą ostatniego oesu nasze rozwiązanie przestało działać, przez co nie mogliśmy dohamować i wypadliśmy na miękkie pobocze, z którego nie udało nam się wyjechać bez pomocy kibiców.Szkoda, ale mimo wszystko jestem bardzo szczęśliwy z tempa oraz z pracy całego zespołu Go+Cars ColinTeam oraz M-SPORT pod wodzą Maćka Wody. Podziękowania też dla Tomka Czopika za ogromną pomoc zawieszeniowo-oponową oraz szpiega pogodowego jadącego na "zerówce" - Marka Kluszczyńskiego."
	
	
	
	
						
					
					
Jakub Brzeziński:
"No to jesteśmy po ADAC Rallye Deutschland. Fantastyczne trzy dni rywalizacji na bardzo trudnych trasach. Miło zaskakiwały nas wyniki, które dawały nam podium w Drive DMACK Fiesta Trophy. Loterie oponowe, rożne asfalty, długie oesy naprawdę dały w kość, ale także ogromną porcję rajdowej nieocenionej wiedzy. Ostatni etap rajdu to walka z Maxem Vatanenem o 2 miejsce w pucharze. Niestety ułamany drążek zmiany biegów i jazda do mety tylko na pierwszym biegu uniemożliwiła sprawne przemieszczanie się. Chałupniczym sposobem, na opaski, przymocowaliśmy klucz do kół do dźwigni zmiany biegów i tak walczyliśmy na pozostałych odcinkach. Było bardzo ciężko, chyba nigdy się tak nie napracowałem." "Na 4 km przed metą ostatniego oesu nasze rozwiązanie przestało działać, przez co nie mogliśmy dohamować i wypadliśmy na miękkie pobocze, z którego nie udało nam się wyjechać bez pomocy kibiców.Szkoda, ale mimo wszystko jestem bardzo szczęśliwy z tempa oraz z pracy całego zespołu Go+Cars ColinTeam oraz M-SPORT pod wodzą Maćka Wody. Podziękowania też dla Tomka Czopika za ogromną pomoc zawieszeniowo-oponową oraz szpiega pogodowego jadącego na "zerówce" - Marka Kluszczyńskiego."
Dodaj komentarz
					Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
				logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
					Komentarze do:
Brzeziński: Szkoda braku mety, ale cieszy tempo
Podobne: Brzeziński: Szkoda braku mety, ale cieszy tempo
				 Colin walczy o czołową trójkę Rajdu Niemiec w pucharze Fiesty »
Colin walczy o czołową trójkę Rajdu Niemiec w pucharze Fiesty »
					
					 WRC: Tanak skorzystał w Rajdzie Niemiec z tajnej broni Toyoty? »
WRC: Tanak skorzystał w Rajdzie Niemiec z tajnej broni Toyoty? »
					
					 WRC: Tanak nazywa wygraną w Rajdzie Niemiec najtrudniejszą w dotychczasowej karierze »
WRC: Tanak nazywa wygraną w Rajdzie Niemiec najtrudniejszą w dotychczasowej karierze »
					
					 WRC: Tanak wygrywa Rajd Niemiec »
WRC: Tanak wygrywa Rajd Niemiec »
					
				Podobne galerie: Brzeziński: Szkoda braku mety, ale cieszy tempo
				
				
				
				
				Najczęściej czytane w tym miesiącu
				
				
				
				
				
				
				
				
				
				Tapety na pulpit 
				
				
				
				
				
				
				
			Galerie zdjęć
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			Newsletter
			








 
						
						 
						
						 Tapety
						
						Tapety   Rallye International du Valais
Rallye International du Valais  Ford Edge Sport model 2011
Ford Edge Sport model 2011  Tapety Skoda
Tapety Skoda  Jak zwiększyć osiągi motocykla Suzuki bez dużych wydatków?
Jak zwiększyć osiągi motocykla Suzuki bez dużych wydatków? Gdyby Elon Musk i Kanye West mieli dziecko: Tesla Cybertruck po mrocznym tuningu Mansory
Gdyby Elon Musk i Kanye West mieli dziecko: Tesla Cybertruck po mrocznym tuningu Mansory Kwalifikacje do GP Meksyku: bezbłędny Norris, dwa Ferrari za nim!
Kwalifikacje do GP Meksyku: bezbłędny Norris, dwa Ferrari za nim! Sprawdzenie auta używanego - najczęstsze błędy kupujących
Sprawdzenie auta używanego - najczęstsze błędy kupujących Prztyczek w nosy Trumpa i Muska. Amerykańscy żołnierze nie mogą zabrać Tesli Cybertruck do Niemiec
Prztyczek w nosy Trumpa i Muska. Amerykańscy żołnierze nie mogą zabrać Tesli Cybertruck do Niemiec 
 
			
 
 
			