
Organizatorzy piątej eliminacji Mistrzostw Europy i trzeciej Intercontinental Rally Challenge uznali włoskiego asa Fiata jako najbardziej zasługującego na „numero uno”. W ten sposób zaznaczyli, że cykl IRC jest dla nich bardziej interesujący.
Z numerem dwa wyruszy na trasę debiutujący w Belgii Renato Travaglia (Lancer Evo IX), wicelider ME, dopiero siódmy w IRC.
Simon Jean-Joseph po nieudanym eksperymencie na Rajdzie Polski, wraca do C2 w wersji S1600. Francuz zna już specyficzne belgijskie oesy, gdyż startował tu w roku 2005 i 2006. Za kierownicą Clio S1600 był odpowiednio drugi i szósty.
W dalszej kolejności pojawią się powracający na asfalty Bułgar Dimitar Iliev (Lancer Evo IX), oraz Włoch Corrado Fontana (Punto S2000).
Dopiero z numerem siódmym wyruszy na trasę lider cyklu ME Michał Sołowow, który po starcie Lancerem na szutrowym Rajdzie Polski, wraca na asfalty do Punto S2000.
Lokalnymi faworytami do wygranej są z pewnością Larry Cols (Lancer Evo IX tym razem ze względu na wymogi ME w grupie N), Piter Tsjoen (Punto S2000), oraz Freddy Loix (Polo S2000). Ten ostatni za kolegę w zespole Rene Georges będzie miał Tomasza Czopika. Wielu polskich kibiców zadaje sobie pytanie czy belgijscy mechanicy będą w stanie opanować dwa samochody podczas jednego rajdu?
Niespodzianką jest start Luci Rossettiego i Janosa Totha w Peugetach 207 S2000.
Hiszpański oddział Peugeota tradycyjnie w cyklu IRC wystawia dwa pojazdy: jeden dla Enrique Garcii Ojedy, w drugim zasiądzie Nicolas Vouilloz.
Na liście zgłoszeń zawodów, które odbędą się od 21 do 24 czerwca, widnieje 14 pojazdów S2000, 47 klasy N4 i tylko pięć S1600.
Najlepszym wynikiem Polaka w rajdzie jest dwunaste miejsce Michała Sołowowa, na którym kielecki kierowca dojechał w roku 2006. Na najwyższym miejscu w historii naszych startów znajdował się w roku 2002 Janusz Kulig (czwarta pozycja), zanim do wycofania zmusiła go awaria Focusa WRC.
Z numerem dwa wyruszy na trasę debiutujący w Belgii Renato Travaglia (Lancer Evo IX), wicelider ME, dopiero siódmy w IRC.
Simon Jean-Joseph po nieudanym eksperymencie na Rajdzie Polski, wraca do C2 w wersji S1600. Francuz zna już specyficzne belgijskie oesy, gdyż startował tu w roku 2005 i 2006. Za kierownicą Clio S1600 był odpowiednio drugi i szósty.
W dalszej kolejności pojawią się powracający na asfalty Bułgar Dimitar Iliev (Lancer Evo IX), oraz Włoch Corrado Fontana (Punto S2000).
Dopiero z numerem siódmym wyruszy na trasę lider cyklu ME Michał Sołowow, który po starcie Lancerem na szutrowym Rajdzie Polski, wraca na asfalty do Punto S2000.
Lokalnymi faworytami do wygranej są z pewnością Larry Cols (Lancer Evo IX tym razem ze względu na wymogi ME w grupie N), Piter Tsjoen (Punto S2000), oraz Freddy Loix (Polo S2000). Ten ostatni za kolegę w zespole Rene Georges będzie miał Tomasza Czopika. Wielu polskich kibiców zadaje sobie pytanie czy belgijscy mechanicy będą w stanie opanować dwa samochody podczas jednego rajdu?
Hiszpański oddział Peugeota tradycyjnie w cyklu IRC wystawia dwa pojazdy: jeden dla Enrique Garcii Ojedy, w drugim zasiądzie Nicolas Vouilloz.
Na liście zgłoszeń zawodów, które odbędą się od 21 do 24 czerwca, widnieje 14 pojazdów S2000, 47 klasy N4 i tylko pięć S1600.
Najlepszym wynikiem Polaka w rajdzie jest dwunaste miejsce Michała Sołowowa, na którym kielecki kierowca dojechał w roku 2006. Na najwyższym miejscu w historii naszych startów znajdował się w roku 2002 Janusz Kulig (czwarta pozycja), zanim do wycofania zmusiła go awaria Focusa WRC.

Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
43. Ypres Rally 2007: Navarra z jedynką
Podobne: 43. Ypres Rally 2007: Navarra z jedynką
Podobne galerie: 43. Ypres Rally 2007: Navarra z jedynką
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit
Galerie zdjęć
Newsletter