Rajdy  »  Mistrzostwa Świata WRC  »  Aktualności  »  Zmiany w WRC - godzina kary za nieprzejechany oes

Zmiany w WRC - godzina kary za nieprzejechany oes

2015-12-03 - P. Krupka     Tagi: WRC
Komisja WRC wprowadziła do mistrzostw świata interesujący przepis, zmieniający działanie systemu Rally2. Teraz kierowca, który nie przejedzie jednego oesu, otrzyma za niego 1 godzinę kary.

W przypadku nieprzejechania większej liczby oesów kara będzie wynosić wielokrotność 1 godziny. Wyjątkiem będą superoesy, za nieprzejechanie których otrzyma się po 7 minut kary.
Zmiana ta ma na celu to, by kierowcy, którzy musieli skorzystać z systemu Rally2 byli sklasyfikowani za kierowcami, którzy pokonali cały rajd.



Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
4

Komentarze do:

Zmiany w WRC - godzina kary za nieprzejechany oes

Zmiany w WRC - godzina kary za nieprzejechany oes
eeee TAK NAPRAWDĘ eeeeeee 2015-12-03 18:37
No to wasz mistrz będzie miał np w Monte Carlo (o ile wystartuje) minimum godzinną karę na BANK ! hehehehe
Zmiany w WRC - godzina kary za nieprzejechany oes
Twat 2015-12-03 18:52
A ciebie tam nawet nie będzie. Hehehehe
Zmiany w WRC - godzina kary za nieprzejechany oes
xsawierr 2015-12-03 22:20
No dobrze,ale powinni za kierowcami kończącymi rajd być sklasyfikowani Ci kierowcy,którzy popełnili błąd,a nie Ci,którym zepsuło się auto jeśli dadzą radę na starych zasadach odrobić czas i wyprzedzić.Inaczej przepis ten spowoduje ciągnięcie się do mety w tempie karawau pogrzebowego kierowców z po za czołowej top 6
Zmiany w WRC - godzina kary za nieprzejechany oes
Sector 2015-12-04 10:45
Xsawierr- to sensowne, co mówisz, ale w.g. mnie nie do sprawdzenia przez komisje. Bo jeśli przez swój błąd kierowca nadział się na konar/kamień, który tak uszkodził auto, że wygląda to na awarię, to zespoły będą szły w zaparte, że to awaria, nie wypadek. Kierowcy będą walczyć nadal, bo przecież czołówka może tak samo popełnić błąd, mieć awarię. No i walka o punkty za power-stage!