 
									
					
					
					
					
						W przyszłym roku tradycyjnie już zmieni się nieco format Rajdowych Mistrzostw Europy. Komisja Rajdowa FIA przychyliła się do propozycji, wystosowanych przez promotora, czyli Eurosport Events.
W 2015 roku będziemy zatem mieli 10 rund ERC. Kierowcy samochodów R5 i S2000 będą mogli zbierać punkty w siedmiu wybranych rajdach. Jedynie kierowcy zgłoszeni do mistrzostw otrzymają priorytet ERC, a na odcinku kwalifikacyjnym walczyć będą mogli ci z priorytetem ERC lub FIA. Zobaczymy nowe kategorie. W ERC2 startować będą obecne auta N4, a w ERC3 wszystkie mniejsze modele, czyli R3, R2 i R1. W ERC2 zaliczać będzie się siedem najlepszych wyników, a w ERC3 - sześć.
W ERC Junior maksymalny wiek wzrośnie do 27 lat. Kierowcy będą też mieli mniej opon do dyspozycji - 18 dla aut czteronapędowych, i 14 dla osiek. Na każdego kierowcę będzie też przypadała limitowana ilość dni testowych - jeden na każdy rajd wg. zawodnika.
	
	
	
	
									
					
					
W 2015 roku będziemy zatem mieli 10 rund ERC. Kierowcy samochodów R5 i S2000 będą mogli zbierać punkty w siedmiu wybranych rajdach. Jedynie kierowcy zgłoszeni do mistrzostw otrzymają priorytet ERC, a na odcinku kwalifikacyjnym walczyć będą mogli ci z priorytetem ERC lub FIA. Zobaczymy nowe kategorie. W ERC2 startować będą obecne auta N4, a w ERC3 wszystkie mniejsze modele, czyli R3, R2 i R1. W ERC2 zaliczać będzie się siedem najlepszych wyników, a w ERC3 - sześć.
W ERC Junior maksymalny wiek wzrośnie do 27 lat. Kierowcy będą też mieli mniej opon do dyspozycji - 18 dla aut czteronapędowych, i 14 dla osiek. Na każdego kierowcę będzie też przypadała limitowana ilość dni testowych - jeden na każdy rajd wg. zawodnika.
Dodaj komentarz
					Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
				logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
					Komentarze do:
Zmiany w ERC - nowe klasy ERC2 i ERC3, limit opon
Podobne: Zmiany w ERC - nowe klasy ERC2 i ERC3, limit opon
				 Skoda w klasie R5 dopiero w 2015 roku »
Skoda w klasie R5 dopiero w 2015 roku »
					
					 Z Subaru przez Fiestę do Fabii S2000 - Marco Tempestini przed Rajdem Sibiu »
Z Subaru przez Fiestę do Fabii S2000 - Marco Tempestini przed Rajdem Sibiu »
					
					 Brak decyzji w sprawie połączenia Mistrzostw Europy i IRC »
Brak decyzji w sprawie połączenia Mistrzostw Europy i IRC »
					
				Podobne galerie: Zmiany w ERC - nowe klasy ERC2 i ERC3, limit opon
				
				
				
				
				Najczęściej czytane w tym miesiącu
				
				
				
				
				
				
				
				
				
				Tapety na pulpit 
				
				
				
				
				
				
				
			Newsletter
			
Galerie zdjęć
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
 Rajd Akropolu 2014
Rajd Akropolu 2014








 
						
						 
						
						 Tapety
						
						Tapety   Tapety Buick
Tapety Buick  GP Australii - Melbourne: zdjęcia z wyścigu
GP Australii - Melbourne: zdjęcia z wyścigu  Mazda Shinari Concept
Mazda Shinari Concept  Kwalifikacje do GP Meksyku: bezbłędny Norris, dwa Ferrari za nim!
Kwalifikacje do GP Meksyku: bezbłędny Norris, dwa Ferrari za nim! Sprawdzenie auta używanego - najczęstsze błędy kupujących
Sprawdzenie auta używanego - najczęstsze błędy kupujących Jak zwiększyć osiągi motocykla Suzuki bez dużych wydatków?
Jak zwiększyć osiągi motocykla Suzuki bez dużych wydatków? Nie możecie się doczekać GTA VI? Dzisiaj ściągniesz nowe samochody do ulepszonej GTA V!
Nie możecie się doczekać GTA VI? Dzisiaj ściągniesz nowe samochody do ulepszonej GTA V! Gdyby Elon Musk i Kanye West mieli dziecko: Tesla Cybertruck po mrocznym tuningu Mansory
Gdyby Elon Musk i Kanye West mieli dziecko: Tesla Cybertruck po mrocznym tuningu Mansory 
 
			
 
 
			