
Dwukrotny rajdowy mistrz świata, Marcus Gronholm udzielił wywiadu portalowi Autosport przed jego startem w Rajdzie Szwedzkim.
Pytanie: Jak Ci się jechało w Svully Rally?
Marcus Gronholm: To był dobry start. Pojawiłem się za kierownicą pucharowej Imprezy, która nie do końca spełnia wymogi grupy N. Wygraliśmy naszą klasę i byłem drugi w generalce. Straciłem jednak sporo do Pettera [Solberga - red.]. P: Czy start samochodem tej klasy był wartościowy?
MG: Tak. Patrik Sandell i Andreas Mikkelsen rywalizowali takimi samymi samochodami.
P: I jesteś zadowolony?
MG: Tak. Jechałem bardzo podobnym tempem do Mikkelsena, który stracił sporo czasu lądując w śnieżnej bandzie. Jestem szczęśliwy z możliwości pokonania ich. Nie byłem pewien swojego tempa i nie znałem swojego miejsca w stawce po tylu miesiącach przerwy. P: Jaki to samochód?
MG: W porządku. Powiedziałem Timo [Rautiainenowi, pilot Gronholma - red.], że potrzebuję kilka odcinków, by wjeździć się w niego. To był mój pierwszy start od 19 lat samochodem z potrzebą używania sprzęgła.
P: To nie był Focus WRC, którym wystartujesz w Szwecji. Czy to był dobry trening na śniegu?
MG: Rajd miał 140 kilometrów i pozwolił przyzwyczaić mi się do kolcowanych opon. OK, prędkość nie była podobna do tej w Focusie, ale potrzebowałem tego startu, by przypomnieć sobie notatki i słuchania pilota.
P: Jak bardzo Ci to pomogło?
MG: Pewną pomoc otrzymałem, ale będziemy jeszcze testować przed rajdem.
P: Gdzie będziesz testował?
MG: Jeszcze nie znam dokładnej lokalizacji. Mam tylko nadzieję, że będzie trochę cieplej. -27 stopni to zdecydowanie za zimno.
P: Czy możesz wygrać w Szwecji?
MG: Powiedziałbym, że to bardzo trudne. Długo nie jeździłem i nie będę aż tak konkurencyjny. Będę rozczarowany jeśli będę sporo tracił. Myślę, że podium jest realne.
P: A co z oesem Sagen, który przejeżdża koło Twojej restauracji?
MG: To nie jest takie ważne, ale warto uzyskać tam dobry czas.
Pytanie: Jak Ci się jechało w Svully Rally?
Marcus Gronholm: To był dobry start. Pojawiłem się za kierownicą pucharowej Imprezy, która nie do końca spełnia wymogi grupy N. Wygraliśmy naszą klasę i byłem drugi w generalce. Straciłem jednak sporo do Pettera [Solberga - red.]. P: Czy start samochodem tej klasy był wartościowy?
MG: Tak. Patrik Sandell i Andreas Mikkelsen rywalizowali takimi samymi samochodami.
P: I jesteś zadowolony?
MG: Tak. Jechałem bardzo podobnym tempem do Mikkelsena, który stracił sporo czasu lądując w śnieżnej bandzie. Jestem szczęśliwy z możliwości pokonania ich. Nie byłem pewien swojego tempa i nie znałem swojego miejsca w stawce po tylu miesiącach przerwy. P: Jaki to samochód?
MG: W porządku. Powiedziałem Timo [Rautiainenowi, pilot Gronholma - red.], że potrzebuję kilka odcinków, by wjeździć się w niego. To był mój pierwszy start od 19 lat samochodem z potrzebą używania sprzęgła.
P: To nie był Focus WRC, którym wystartujesz w Szwecji. Czy to był dobry trening na śniegu?
P: Jak bardzo Ci to pomogło?
MG: Pewną pomoc otrzymałem, ale będziemy jeszcze testować przed rajdem.
P: Gdzie będziesz testował?
MG: Jeszcze nie znam dokładnej lokalizacji. Mam tylko nadzieję, że będzie trochę cieplej. -27 stopni to zdecydowanie za zimno.
P: Czy możesz wygrać w Szwecji?
MG: Powiedziałbym, że to bardzo trudne. Długo nie jeździłem i nie będę aż tak konkurencyjny. Będę rozczarowany jeśli będę sporo tracił. Myślę, że podium jest realne.
P: A co z oesem Sagen, który przejeżdża koło Twojej restauracji?
MG: To nie jest takie ważne, ale warto uzyskać tam dobry czas.
źródło: autosport.com
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Wywiad z Marcusem Gronholmem
Podobne: Wywiad z Marcusem Gronholmem




Podobne galerie: Wywiad z Marcusem Gronholmem
.jpg)
.jpg)
.jpg)
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit
Galerie zdjęć
Newsletter