
Trzy wersje Renault Clio R3
2007-11-08 - Ł. Lach Tagi:
W nadchodzących tygodniach zaprezentowane zostanie nowe Renault Clio R3. Będzie to wersja Access stanowiąca niższą specyfikację niż dostępne do tej pory Clio R3 Maxi, znane m.in. z cyklu JRC. W zorganizowanej na południu Francji prezentacji weźmie udział zespół 2Brally.
Bartłomiej Boruta, szef ekipy 2BRally powiedział: "Znamy już pewne szczegóły specyfikacji Access i już wiemy, że będzie to z pewnością ciekawa alternatywa do drogiego choć z drugiej strony topowego egzemplarza R3 Maxi, którym na chwilę obecną dysponujemy. Ostateczną decyzję o zakupie podejmiemy po testach i prezentacji, jednak z przeprowadzonych rozmów wynika, że raczej na pewno jeden taki samochód wystawimy w przyszłym sezonie do PPZM.” Docelowo Renault przygotowuje dla swoich klientów trzy wersje Clio R3. Najtańsza z nich - Acces, jest zbliżona do grupy N, posiada standardową klatkę bezpieczeństwa, zawieszenie Bilstein i 6-biegową skrzynię biegów firmy Sadev. Wyższa, środkowa specyfikacja ma rozbudowaną klatkę i mocniejszy silnik, a co za tym idzie, trwalszy układ przeniesienia napędu. Topowa spec. Maxi dysponuje największymi hamulcami (tarcze o średnicy 330 mm), a dwulitrowy silnik jest wzmocniony do 230 KM (245 Nm). Samochód waży 1080 kg. Jego koszt to około 300 tys. zł.
Bartłomiej Boruta, szef ekipy 2BRally powiedział: "Znamy już pewne szczegóły specyfikacji Access i już wiemy, że będzie to z pewnością ciekawa alternatywa do drogiego choć z drugiej strony topowego egzemplarza R3 Maxi, którym na chwilę obecną dysponujemy. Ostateczną decyzję o zakupie podejmiemy po testach i prezentacji, jednak z przeprowadzonych rozmów wynika, że raczej na pewno jeden taki samochód wystawimy w przyszłym sezonie do PPZM.” Docelowo Renault przygotowuje dla swoich klientów trzy wersje Clio R3. Najtańsza z nich - Acces, jest zbliżona do grupy N, posiada standardową klatkę bezpieczeństwa, zawieszenie Bilstein i 6-biegową skrzynię biegów firmy Sadev. Wyższa, środkowa specyfikacja ma rozbudowaną klatkę i mocniejszy silnik, a co za tym idzie, trwalszy układ przeniesienia napędu. Topowa spec. Maxi dysponuje największymi hamulcami (tarcze o średnicy 330 mm), a dwulitrowy silnik jest wzmocniony do 230 KM (245 Nm). Samochód waży 1080 kg. Jego koszt to około 300 tys. zł.
źródło: 2Brally Team
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Trzy wersje Renault Clio R3
Galerie zdjęć
Newsletter