 
									
					
					
					
					
						Reprezentanci  Peugeot Sport Polska  Rally  Team,  Tomasz Kuchar i  Daniel  Dymurski zajęli piąte miejsce 
w  Rajdzie  Koszyce,  siódmej  rundzie  Rajdowych  Samochodowych  Mistrzostw  Polski  2010.  Zwyciężyli 
Bryan Bouffier i Xavier Panseri w Peugeot 207 S2000.
Rajd na Słowacji, podczas którego zawodnicy ścigali na asfaltach, okazał się, zgodnie z przewidywaniami, bardzo trudną próbą. Stanowił bowiem nie tylko rundę mistrzostw naszego kraju, ale także eliminację FIA CEZ Trophy oraz Mistrzostw Słowacji. Obsada była więc bardzo silna - w klasie Super 2000 wystartowało aż dziewięć załóg (osiem w klasyfikacji RSMP), w tym trzy w Peugeot 207 Super 2000. Na starcie stanęły również 4 rajdówki klasy WRC. Pierwszy dzień zmagań odbywał się w zmiennych warunkach pogodowych. Tomek i Daniel rozpoczęli rywalizację od zajęcia czwartego miejsca z niewielką stratą do zwycięzców. Pierwszą pętlę ukończyli jednak na siódmej pozycji, dojeżdżając na serwis z urwanym przednim zderzakiem. Potem załoga Peugeot Sport Polska Rally Team przyspieszyła, co przyniosło awans na piąte miejsce. Drugi etap Kuchar i Dymurski rozpoczęli od miejsca na podium, na kolejnej próbie byli drudzy. Ostatecznie nie zdołali jednak awansować w klasyfikacji, kończąc zawody na piątej pozycji.
Wybitnie ciężki rajd - komentował na mecie Tomek Kuchar. Mimo słabego wyniku jestem bardzo zadowolony, ponieważ czasy osiągane na odcinkach specjalnych, kiedy jechaliśmy bez żadnych przygód, były bardzo dobre i mogliśmy znowu rywalizować z czołówką krajową, i nie tylko... Fantastycznie przygotowany samochód, świetnie pracująca ekipa! Wszystkie przygody, oprócz „kapci”, były zawinione wyłącznie przeze mnie i absolutnie ponoszę za nie pełną odpowiedzialność. Chcieliśmy sobie, jak i co poniektórym, udowodnić, że jak jedziemy bezproblemowo, to potrafimy uzyskiwać dobre czasy, a nie przegrywać po dwie sekundy na kilometrze... Reasumując: punktowo dla nas rajd kiepski, ale moralnie bardzo udany. Gdyby nie wspomniane przygody: trzy wypadnięcia z trasy i dwie przebite opony, bylibyśmy zapewne bardzo wysoko. Ale nie ma co „gdybać”... Korzystając z okazji chciałbym pogratulować Kajetanowi i Jarkowi zdobycia tytułu Mistrzów Polski. W tym sezonie jechali zdecydowanie najrówniej i najszybciej, tytuł jest więc jak najbardziej zasłużony.
	
	
	
	
						
 Świetny  rajd! - dodał Daniel”Lopez”  Dymurski.  Jechało  się  bardzo  fajnie,  ale  chyba  jeszcze  nie mieliśmy  na 
jednym  rajdzie  tylu  niebezpiecznych  momentów.  Błoto,  deszcz,  ruletka  z  doborem  opon,  a  przy  tym  bardzo 
ciasno w czołówce: to wszystko powodowało, że było bardzo trudno. Poszczególne wyniki mieliśmy naprawdę 
satysfakcjonujące, jechaliśmy bardzo dobrym tempem! A do tego bardzo sympatyczna atmosfera na Słowacji. 
 
					
					
Rajd na Słowacji, podczas którego zawodnicy ścigali na asfaltach, okazał się, zgodnie z przewidywaniami, bardzo trudną próbą. Stanowił bowiem nie tylko rundę mistrzostw naszego kraju, ale także eliminację FIA CEZ Trophy oraz Mistrzostw Słowacji. Obsada była więc bardzo silna - w klasie Super 2000 wystartowało aż dziewięć załóg (osiem w klasyfikacji RSMP), w tym trzy w Peugeot 207 Super 2000. Na starcie stanęły również 4 rajdówki klasy WRC. Pierwszy dzień zmagań odbywał się w zmiennych warunkach pogodowych. Tomek i Daniel rozpoczęli rywalizację od zajęcia czwartego miejsca z niewielką stratą do zwycięzców. Pierwszą pętlę ukończyli jednak na siódmej pozycji, dojeżdżając na serwis z urwanym przednim zderzakiem. Potem załoga Peugeot Sport Polska Rally Team przyspieszyła, co przyniosło awans na piąte miejsce. Drugi etap Kuchar i Dymurski rozpoczęli od miejsca na podium, na kolejnej próbie byli drudzy. Ostatecznie nie zdołali jednak awansować w klasyfikacji, kończąc zawody na piątej pozycji.
Wybitnie ciężki rajd - komentował na mecie Tomek Kuchar. Mimo słabego wyniku jestem bardzo zadowolony, ponieważ czasy osiągane na odcinkach specjalnych, kiedy jechaliśmy bez żadnych przygód, były bardzo dobre i mogliśmy znowu rywalizować z czołówką krajową, i nie tylko... Fantastycznie przygotowany samochód, świetnie pracująca ekipa! Wszystkie przygody, oprócz „kapci”, były zawinione wyłącznie przeze mnie i absolutnie ponoszę za nie pełną odpowiedzialność. Chcieliśmy sobie, jak i co poniektórym, udowodnić, że jak jedziemy bezproblemowo, to potrafimy uzyskiwać dobre czasy, a nie przegrywać po dwie sekundy na kilometrze... Reasumując: punktowo dla nas rajd kiepski, ale moralnie bardzo udany. Gdyby nie wspomniane przygody: trzy wypadnięcia z trasy i dwie przebite opony, bylibyśmy zapewne bardzo wysoko. Ale nie ma co „gdybać”... Korzystając z okazji chciałbym pogratulować Kajetanowi i Jarkowi zdobycia tytułu Mistrzów Polski. W tym sezonie jechali zdecydowanie najrówniej i najszybciej, tytuł jest więc jak najbardziej zasłużony.
źródło: informacja prasowa
										
					
				Dodaj komentarz
					Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
				logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
					Komentarze do:
Tomasz Kuchar po Rajdzie Koszyc
Podobne: Tomasz Kuchar po Rajdzie Koszyc
				 Rajd Lotos: Sędziowie namieszali w wynikach. Zmiana na podium w RPP »
Rajd Lotos: Sędziowie namieszali w wynikach. Zmiana na podium w RPP »
					
					 Rajd Koszyc - Jerzy Para zastąpi Mateusza Banasia w Renault Clio z 2Brally »
Rajd Koszyc - Jerzy Para zastąpi Mateusza Banasia w Renault Clio z 2Brally »
					
					 Tomasz Kuchar wybrał rallycross zamiast RSMP »
Tomasz Kuchar wybrał rallycross zamiast RSMP »
					
					 Kuchar zmienia samochód - wystartuje Fiestą R5 »
Kuchar zmienia samochód - wystartuje Fiestą R5 »
					
				Podobne galerie: Tomasz Kuchar po Rajdzie Koszyc
				 Testy Tomasza Kuchara przed Rajdem Koszyc »
Testy Tomasza Kuchara przed Rajdem Koszyc »
					
					.jpg) Rajd Koszyc w obiektywie Tomasza Kalińskiego »
Rajd Koszyc w obiektywie Tomasza Kalińskiego »
					
					.jpg) Rajd Koszyc 2012 w obiektywie Macieja Niechwiadowicza »
Rajd Koszyc 2012 w obiektywie Macieja Niechwiadowicza »
					
				Najczęściej czytane w tym miesiącu
				
				
				
				
				
				
				
				
				
				Tapety na pulpit 
				
				
				
				
				
				
				
			 Tomasz Kuchar
Tomasz Kuchar Tomasz Kuchar
Tomasz Kuchar Tomasz Kuchar
Tomasz Kuchar
 
						
						 
						
						 Tapety
						
						Tapety   Sprawdzenie auta używanego - najczęstsze błędy kupujących
Sprawdzenie auta używanego - najczęstsze błędy kupujących Jak zwiększyć osiągi motocykla Suzuki bez dużych wydatków?
Jak zwiększyć osiągi motocykla Suzuki bez dużych wydatków? Kwalifikacje do GP Meksyku: bezbłędny Norris, dwa Ferrari za nim!
Kwalifikacje do GP Meksyku: bezbłędny Norris, dwa Ferrari za nim! Rajd Polski żegna Mikołajki. Kultowa impreza przenosi się na Śląsk
Rajd Polski żegna Mikołajki. Kultowa impreza przenosi się na Śląsk Gdyby Elon Musk i Kanye West mieli dziecko: Tesla Cybertruck po mrocznym tuningu Mansory
Gdyby Elon Musk i Kanye West mieli dziecko: Tesla Cybertruck po mrocznym tuningu Mansory Tapety Lotus
Tapety Lotus  Aktion 0 - 300 - 0 km/h, czyli superauta w morderczym teście
Aktion 0 - 300 - 0 km/h, czyli superauta w morderczym teście  Grand Prix Brazylii - Interlagos - Pitbabes
Grand Prix Brazylii - Interlagos - Pitbabes  
 
			
 
 
			