 
									
					
					
					
					
						Tuż po Rajdzie Korsyki Petter Solberg wrócił do Hiszpanii, aby z departamentem Subaru World Rally Team odpowiedzialnym za testy sprawdzić nowe zawieszenie firmy Ohlins, które w użyciu będzie już podczas Rajdu Japonii. 
Początkowe doniesienia mówiły, że do końca sezonu Imprezy WRC2008 będą jeździć na stosowanych od lat przez Subaru produktach BOS'a, ale Motorsport News informuje, że pod presją narzekań kierowców, Subaru nie zamierza dłużej zwlekać z wymianą kluczowego komponentu. Jeżdżono w północnej części Hiszpanii, na leśnych, mokrych szutrach, które bardzo dobrze odzwierciedlały warunki, jakich Subaru może spodziewać się podczas najważniejszego występu w roku, domowego Rajdu Japonii.
Korzystając z okazji Petter Solberg zdementował pojawiające się w Norwegii plotki jakoby miał zostać zastąpiony przez Andreasa Mikkelsena, czy nawet samego Marcusa Gronholma. Skład zespołu Subaru pozostanie w przyszłym roku bez zmian - kolegą Solberga będzie Chris Atkinson.
Pentti Airkkala, legenda rajdu RAC, uważa, że to jednak nie amortyzatory, a rozkład masy jest przyczyną wciąż trwającego kryzysu japońskiego zespołu. W wywiadzie dla Crash.net "latający Fin" bardzo krytycznie skomentował poczynania Subaru i wyniki krótkiego hatchbacka.
	
	
	
	
						"Subaru to trup! Ten samochód jest martwy. Mają ten sam problem, jaki miało - i wciąż ma - Audi. Silnik jest w złym położeniu, jest za bardzo wysunięty do przodu, przed przednią oś. Dopóki tego nie zmienią to nie będzie wyników".
Zdaniem Airkkalli zbyt daleko idące obniżanie środka ciężkości i utwardzanie zawieszenia powoduje, że samochód gorzej reaguje na reakcje kierowcy i „topornie” skręca. Były mistrz wielkiej Brytanii zauważa taki problem w Imprezach i Fordach Focusach, ale nie w Citroenach, które, jak podkreśla, biją konkurencję.
					
Początkowe doniesienia mówiły, że do końca sezonu Imprezy WRC2008 będą jeździć na stosowanych od lat przez Subaru produktach BOS'a, ale Motorsport News informuje, że pod presją narzekań kierowców, Subaru nie zamierza dłużej zwlekać z wymianą kluczowego komponentu. Jeżdżono w północnej części Hiszpanii, na leśnych, mokrych szutrach, które bardzo dobrze odzwierciedlały warunki, jakich Subaru może spodziewać się podczas najważniejszego występu w roku, domowego Rajdu Japonii.
Subaru testuje zawieszenie Ohlinsa w Hiszpanii
Korzystając z okazji Petter Solberg zdementował pojawiające się w Norwegii plotki jakoby miał zostać zastąpiony przez Andreasa Mikkelsena, czy nawet samego Marcusa Gronholma. Skład zespołu Subaru pozostanie w przyszłym roku bez zmian - kolegą Solberga będzie Chris Atkinson.
Pentti Airkkala, legenda rajdu RAC, uważa, że to jednak nie amortyzatory, a rozkład masy jest przyczyną wciąż trwającego kryzysu japońskiego zespołu. W wywiadzie dla Crash.net "latający Fin" bardzo krytycznie skomentował poczynania Subaru i wyniki krótkiego hatchbacka.
Zdaniem Airkkalli zbyt daleko idące obniżanie środka ciężkości i utwardzanie zawieszenia powoduje, że samochód gorzej reaguje na reakcje kierowcy i „topornie” skręca. Były mistrz wielkiej Brytanii zauważa taki problem w Imprezach i Fordach Focusach, ale nie w Citroenach, które, jak podkreśla, biją konkurencję.
V10.pl fot. SWRT.com
										
					
				Dodaj komentarz
					Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
				logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
					Komentarze do:
Subaru Impreza WRC2008 z nowym "zawiasem"
Podobne: Subaru Impreza WRC2008 z nowym "zawiasem"
				 N-grupowe Subaru Impreza WRX STI homologowane w wersji sedan! »
N-grupowe Subaru Impreza WRX STI homologowane w wersji sedan! »
					
					 Subaru WRX STI TRAX - Impreza Kena Blocka jako 400-konny pogromca śniegu! »
Subaru WRX STI TRAX - Impreza Kena Blocka jako 400-konny pogromca śniegu! »
					
					 4. impreza & Evo Rally Sprint: Nyga zgarnął wszystko »
4. impreza & Evo Rally Sprint: Nyga zgarnął wszystko »
					
					 30000 KM na 4. impreza & evo Rally Sprint »
30000 KM na 4. impreza & evo Rally Sprint »
					
				Podobne galerie: Subaru Impreza WRC2008 z nowym "zawiasem"
				 Kajetanowicz testuje Subaru »
Kajetanowicz testuje Subaru »
					
					 Subaru Impreza WRC S14 2008 w studiu »
Subaru Impreza WRC S14 2008 w studiu »
					
					 Tomasz Kuchar i nowe Subaru - II »
Tomasz Kuchar i nowe Subaru - II »
					
				Najczęściej czytane w tym miesiącu
				
				
				
				
				
				
				
				
				
				Tapety na pulpit Subaru
				
				
				
				
				
				
				
			Galerie zdjęć
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			Newsletter
			
 Subaru liczy, że nowe zawieszenie będzie remedium na problemy
Subaru liczy, że nowe zawieszenie będzie remedium na problemy
 
						
						 
						
						 Tapety Subaru
						
						Tapety Subaru  Galeria Need for Speed Shift
Galeria Need for Speed Shift  Grand Prix Włoch - Monza - Pitbabes
Grand Prix Włoch - Monza - Pitbabes  Nie możecie się doczekać GTA VI? Dzisiaj ściągniesz nowe samochody do ulepszonej GTA V!
Nie możecie się doczekać GTA VI? Dzisiaj ściągniesz nowe samochody do ulepszonej GTA V! Kwalifikacje do GP Meksyku: bezbłędny Norris, dwa Ferrari za nim!
Kwalifikacje do GP Meksyku: bezbłędny Norris, dwa Ferrari za nim! Prztyczek w nosy Trumpa i Muska. Amerykańscy żołnierze nie mogą zabrać Tesli Cybertruck do Niemiec
Prztyczek w nosy Trumpa i Muska. Amerykańscy żołnierze nie mogą zabrać Tesli Cybertruck do Niemiec Rajd Polski żegna Mikołajki. Kultowa impreza przenosi się na Śląsk
Rajd Polski żegna Mikołajki. Kultowa impreza przenosi się na Śląsk Sprawdzenie auta używanego - najczęstsze błędy kupujących
Sprawdzenie auta używanego - najczęstsze błędy kupujących Tapety Lotus
Tapety Lotus  
 
			
 
 
			